SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Die staat achter de stapel bitterballen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]Lekker.
Maar je bent de mosterd vergeten.![]()
Ongenode gast…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
Wel een gastslotje, maar geen gastopening
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat achter de stapel bitterballen.
Maar hier een reserve portie voor de eerstkomende jaren: [ afbeelding ]
Ik blief alleen Zaanse mosterdquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik blief alleen Zaanse mosterd
Barbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestond.
Dan kun je nog wel even voort jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet niet waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe vaak hij trakteert op bitterballen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel even voort ja
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet niet waar Abraham de mosterd haalt
Dat is waar Abraham de mosterd haalt, bij de mosterdmolen in Zaandijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
De bitterbal is voor jou dus alleen het excuus om mosterd te eten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe vaak hij trakteert op bitterballen.![]()
Ik houd wel van veel mosterd.
Christus, de één wil mosterd, de volgende valt op donker en de derde wil alleen maar Zaans.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik blief alleen Zaanse mosterd
Nee, maar zonder vind ik het wel aanmerkelijk minder lekker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
De bitterbal is voor jou dus alleen het excuus om mosterd te eten?
Je bent dan nog geen 50 jaarquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, de één wil mosterd, de volgende valt op donker en de derde wil alleen maar Zaans.
Heeft de rest ook nog iets te mekkeren?
[..]
Christus, de één wil mosterd, de volgende valt op donker en de derde wil alleen maar Zaans.
Maar als Abraham in Frankrijk is haalt hij gewoon Franse mosterd. Abraham is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is waar Abraham de mosterd haalt, bij de mosterdmolen in Zaandijk
[..]
Voor mij niet, ik eet overal mosterd op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
De bitterbal is voor jou dus alleen het excuus om mosterd te eten?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik eet overal mosterd op.
Meestal hebben we zo rond de 20 soorten in huis, ik sleep het overal vandaan.
De lekkerste is van de mosterdmakerij in Monschau, Duitsland…
Er is weinig rest nog.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima weertje daarvoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vandaag oa in Monnickendam, leuk plaatsje, mooie kerken, heerlijk op een terrasje gelunched, echt vakantie
Ze zijn al lang afgekoeld…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Maar dank je wel MadMaster. Fijn dat je voor ons bitterballen wilde maken en mosterd wilde halen
Inderdaad. Vind dat ook wel passen bij een lekkere pot bier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Maar dank je wel MadMaster. Fijn dat je voor ons bitterballen wilde maken en mosterd wilde halen
Die regel je zelf maar, voordat dat ook weer het verkeerde merk of alcoholpercentage is…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind dat ook wel passen bij een lekkere pot bier.
Dat maakt mij dan eigenlijk weer niet zoveel uit.quote:
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die regel je zelf maar, voordat dat ook weer het verkeerde merk of alcoholpercentage is…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
When the lady smiles - Golden earring
Dat deden wij onlangs ook, leuk he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima weertje daarvoor.
Wij zaten iets noordelijker, in Enkhuizen in de haven op het terras na een stadswandeling…
Ja, vorig jaar zomer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:20 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: was jij een tijdje geleden niet bij het Nationaal Militair museum geweest?![]()
Kun je me vertellen hoe lang ik daar voor uit moet trekken?
Ja, we hebben het onlangs pas weer herontdekt, na een bezoek aan het Zuiderzee museum…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deden wij onlangs ook, leuk he?
Dank je. Goed om te weten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar zomer.
Daar kan je met jouw interesse rustig 4 uur of langer voor uittrekken.
Wij hebben er 4 uur rondgehangen, zonder de speciale expositie te hebben bezocht.
Bakkie koffie, lunch, beetje buiten bij de vliegtuigen kijken kwam daar nog bij…
Ga je indrukwekkend vinden…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Goed om te weten.
Plan ik een bezoekje in mijn vakantie.
Die expositie 'Hij of ik' (of zoiets) wil ik wel een keer bezoeken, maar pas na de vakantie en zonder mondkapjesgedoe…quote:
Reserveer wel tijdig. Mijn man is vorige week gegaan en kon alleen nog op het tijdsslot van 14.30quote:
Goed dat je het zegt. Morgen meteen maar even doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Reserveer wel tijdig. Mijn man is vorige week gegaan en kon alleen nog op het tijdsslot van 14.30
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:26 schreef Melting het volgende:
Wat hield de treiter-schijf bij Radio Noordzee eigenlijk in?
quote:De Treiterschijf was 21 februari 1971 tot 24 augustus 1974 de wekelijkse hittip van Radio Noordzee Internationaal.
Dan weer wel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie elk uur gedraaid werd, dan kan ik me er wel iets van 'treiteren' bij voorstellen…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Met als zangeres Lady Miss Kier.
En nee, ze is geen Nederlandse…
[ afbeelding ]
Dan zie je waarschijnlijk nog een hoop oude bekenden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me tovert foto’s van oude Fokmeets tevoorschijn
Voor zover je die überhaupt al eens elders gezien hebt…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zie je waarschijnlijk nog een hoop oude bekenden.
Dat wel. Maar dat kapsel vind ik dan weer niets.quote:
Ik zie allemaal sullige ventjes die ik niet kenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sullige ventjes die ik niet ken
Best welquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Frantique - Strut Your Funky Stuff…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sullige ventjes die ik niet ken
De rode laarzen staan je wel aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat kapsel vind ik dan weer niets.
Maar dan wel van rubber…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De rode laarzen staan je wel aan?
Ik vind dat er wel bij passen ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De rode laarzen staan je wel aan?
Eet dan gamba's. Die zijn wat groter. Hoewel hollandse garnalen eigenlijk het lekkerst zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Jean Michel Jarre - Oxygen V (gok ik)
Ik zou dit ook niet weten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef MadMaster het volgende:
OK, eentje er naast.
Ik haat songtitels met dezelfde naam, gevolg door een nummer…
Op deze single staan Oxygen IV en VI? Mindfuck.quote:
Ik vind dat ik het wel moet weten, ik heb dit album grijs gedraaid en integraal live meegemaakt in Carré, een jaar of wat geleden…quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Op deze single staan Oxygen IV en VI? Mindfuck.
Zonder cocktail saus vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hollandse garnalen met ijsbergsla, granny smith en wat whiskey cocktail saus
Paar druppeltjes citroen er over en een paar partjes grapefruit erbij…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder cocktail saus vind ik lekkerder.
Maakt het wat smeuïgquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder cocktail saus vind ik lekkerder.
Noorse garnalen op toast met limoenmayoquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hollandse garnalen met ijsbergsla, granny smith en wat whiskey cocktail saus
Grapefruit vind ik niet zo lekker, en mag ik nu ook niet meer ivm meds.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paar druppeltjes citroen er over en een paar partjes grapefruit erbij…
Ik verwachtte dat livelink deze wel zou kennen.quote:
Ik ken het wel, maar kan er geen naam of titel bij noemen.quote:
Je mag het toch wel, maar niet binnen zoveel tijd na/voor inname?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Grapefruit vind ik niet zo lekker, en mag ik nu ook niet meer ivm meds.
Vriendje van Camila Cabelo dacht ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat livelink deze wel zou kennen.
Ik vind gewoon dat ik het niet meer magquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je mag het toch wel, maar niet binnen zoveel tijd na/voor inname?
Dat klopte dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Vriendje van Camila Cabelo dacht ik.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Nick Kamen - Each Time You Break My Heart
Visje gegeten daar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We reden vandaag nog langs Volendam
Nee, we reden er alleen maar langs. We kwamen in Monnickendam wel langs een rokerij. Ik had bij de lunch gerookte makreelquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, we reden er alleen maar langs. We kwamen in Monnickendam wel langs een rokerij. Ik had bij de lunch gerookte makreel
Ah.... dank voor de tip.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 1 ding niet moet doen, is het vis eten in Volendam.
Toeristen troep…
Ga je weer met je vader?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dank voor de tip.![]()
Ik ga daar in mijn vakantie namelijk ook naartoe.
Alles is daar op toeristen toegespitst.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Sla Volendam over en ga naar Edam of Monnickendam, echt veel leukerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
In Volendam krijg je dan een lijntje coke…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
Je moet altijd vragen naar de specialiteit van de dag is mij verteld. In vissersdorpen krijg je dan wel goed spul.
Nee, die had geen zin in vakantie dit jaar.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
Deze mp3 kun je weggooien, Melting.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sla Volendam over en ga naar Edam of Monnickendam, echt veel leuker
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Volendam krijg je dan een lijntje coke…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Volendam krijg je dan een lijntje coke…
Moet je wel zelf je bankbiljet oprollenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
Je moet altijd vragen naar de specialiteit van de dag is mij verteld. In vissersdorpen krijg je dan wel goed spul.
Dit is wel een goede tijd om te gaan naar de echte toeristendingen, denk ik. Niet zo druk hopelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die had geen zin in vakantie dit jaar.
Dus ik ga alleen met Vout.
Mag hij de play list samenstellen voor in de auto?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die had geen zin in vakantie dit jaar.
Dus ik ga alleen met Vout.
Is weken geleden al bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm was me niet opgevallen maar geen namen bij Ajax op de rug, maar wel oude logo.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm was me niet opgevallen maar geen namen bij Ajax op de rug, maar wel oude logo.
Ik wil eigenlijk niet zo heel veel bezoeken daar. Maar wel even bij de vishandel die hier in het dorp staat even langs gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een goede tijd om te gaan naar de echte toeristendingen, denk ik. Niet zo druk hopelijk.
Ik ben er bang voor dat hij ook wel muziek wil kiezen ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Mag hij de play list samenstellen voor in de auto?
Zaanse schans was heerlijk rustigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een goede tijd om te gaan naar de echte toeristendingen, denk ik. Niet zo druk hopelijk.
In noord of in zuid?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Broek in Waterland zou ik mijden, daar schieten ze in de weilanden…
Niks meer gehoord hoe het met die overvallers verder gelopen is, overigens…
Ze komen 25 augustus voor de rechterquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Broek in Waterland zou ik mijden, daar schieten ze in de weilanden…
Niks meer gehoord hoe het met die overvallers verder gelopen is, overigens…
De overvallers van de diamanten roof in Amsterdam Noord half mei, die in Broek in Waterland op de vlucht gingen in een weiland…quote:
Dit klinkt heel viesquote:
Lekker juist, een like op zijn tijd.quote:
Nee, maar ik had niet verwacht dat het goede antwoord nog voorbij kwam.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kwam niet eens in de buurt.
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:37 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je deze ook liken @:sacha?
tuurlijk, alles voor de Aap!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:37 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je deze ook liken @:sacha?
Gewoon met mijn mobiel maar ik ben er wel blij mee.quote:
Leuke vakantie zo! Ben je inmiddels thuis?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon met mijn mobiel maar ik ben er wel blij mee.
Nee, ze was net nog foto's aan het laten zien aan Ddm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke vakantie zo! Ben je inmiddels thuis?
Oh ja, scherp!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ze was net nog foto's aan het laten zien aan Ddm.
Nog 1 nachtje en dan is het weer afgelopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke vakantie zo! Ben je inmiddels thuis?
was er een overall?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Weer even dat hele verhaal van die overval gelezen, blijft bijzonder en ook wel fascinerend…
We zijn er vandaag nog wel langs geredenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Weer even dat hele verhaal van die overval gelezen, blijft bijzonder en ook wel fascinerend…
Panic in de hele wereld op het moment.quote:
Hier nu ook, nu ik Mad's reactie heb gelezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Panic in de hele wereld op het moment.
Was je ook in Amsterdam dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn er vandaag nog wel langs gereden
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier nu ook, nu ik Mad's reactie heb gelezen.
De helft van de songtekst bestaat uit die regel…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier nu ook, nu ik Mad's reactie heb gelezen.
Ik kan me je moeilijk inbeelden zo in de huiskamer van DDM en Henk, maar ik zie je wel weer staan…quote:
Bijna, wilde eerst even naar broek, reed de afslag voorbij en nam de afslag aan de andere kant van hetbwater, dus even lekker dat dijkje afgetuft.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me je moeilijk inbeelden zo in de huiskamer van DDM en Henk, maar ik zie je wel weer staan…
Richting Purmerend…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna, wilde eerst even naar broek, reed de afslag voorbij en nam de afslag aan de andere kant van hetbwater, dus even lekker dat dijkje afgetuft.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
Pas parle Americano (we no speak americano)
Ow, 1 afslag verder bij het restaurant het Dijkhuis (heet nu anders)…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt vlakbij amsterdam noord kwamen we uit.bij de shell express
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:02 schreef livelink het volgende:
Je weet nu hoe je fout moet rijden straks in je vakantie, Melting.
Ja kan daar niet echt fout rijden, het zijn mooie weggetjes waarlangs genoeg te zien is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:02 schreef livelink het volgende:
Je weet nu hoe je fout moet rijden straks in je vakantie, Melting.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
Let's go crazy met Prince in the afterworld.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Incognito - Maak je nergens druk om…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
De afdeling Noord Noord Holland heeft nu een pyama party…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Terug Naar De Kust - Maggie Macneal
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
De afdeling Noord Noord Holland heeft nu een pyama party…
Ja, ernstige vergissing wel. Maar ze klonk echt even als Bonnie in mijn oren.quote:
Met zo'n man wil je toch niet zijn, dus dan maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedumpt door Willem omdat ze geen voorgevel had…
Ja..... dat stel ik nog maar even uit dan.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga pilletjes nemen en naar bed, trusten
Niet teveel slikken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Dat klinkt eng zo. Gelukkig snap ik wat je bedoelt. Welterusten Rafeiro.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een heel mooi stukje muziek, met dat einde zo…
Ik maakte me er gewoon makkelijk van af.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Streetlife - de band van het zwevende kunstgebit Randy Crawford, waar ik nu even niet op kom…
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een remix van (even wachten nog)…
Ah, daar ook al?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:33 schreef livelink het volgende:
Er is een feestje bij de buren met harde muziek. Het overstemt zelfs mijn koptelefoon
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:33 schreef livelink het volgende:
Er is een feestje bij de buren met harde muziek. Het overstemt zelfs mijn koptelefoon
Misschien ook een pyama party…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:35 schreef livelink het volgende:
Het gekke is dat er tot 23.00 alleen gepraat werd en pas een half uurtje geleden ineens de muziek aan. Je zou dat eerder andersom verwachten.
Kennelijk een goede avond voor feesten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daar ook al?
Hier ook, merkte ik net toen ik even mijn oordopjes uit deed…
Zwoele avond, alles nog lekker open en knallen maar…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk een goede avond voor feesten.
Party hard!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Nu is het wel bedtijd.
Dank Melting
Slaap lekker met z'n 3-en.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Nu is het wel bedtijd.
Dank Melting
Tijd om mijn slaapmuts op te zetten, bedankt voor de muziekjes en welterustenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ook een pyama party…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd om mijn slaapmuts op te zetten, bedankt voor de muziekjes en welterusten
Muts je, welterusten ook…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd om mijn slaapmuts op te zetten, bedankt voor de muziekjes en welterusten
Op afstand hèquote:
Welterusten trioquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Nu is het wel bedtijd.
Dank Melting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |