SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
40 miljoen aan weg gegooidquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Magnus Cort Nielsen beflikkert ons.
Je had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft @:koffieplanter je account overgenomen?
Ik heb een bijzonder zware dag.quote:
Sep heeft Octaaf de Bolle potentie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:23 schreef wimderon het volgende:
Sep heeft wat meegemaakt? Ingehaald door Gorka.
net geen laatstequote:
Dat niemand dat in de gaten heeft.quote:
Nou ja niet gelukt want Stevie was 5 minuten sneller op dat klimmetje.quote:
Dan heb jij nog nooit een goede baard gezien.quote:
misschien de gordijnen open doen, hier is het ook nog lichtquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Bizar hoe licht het nog is in Spanje momenteel. Ik heb de lamp al aangezet.
Dit is vooraf opgenomen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goede baard gezien.
@showtimerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Iemand nog in Mads Wurtz Schmidt getrapt?
Burgos ligt aardig westelijk (scheelt haast een uur t.o.v. Nederland)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat verklaart een hoop. Desalniettemin wordt het alweer snel donker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Burgos ligt aardig westelijk (scheelt haast een uur t.o.v. Nederland)
Stukje cooperation.quote:
Arensman was weer slecht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Goed gecoöpereerd met de DSM korte tijdrit vakman.
Morgen wisselt hij van plaats met de sprinterquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje cooperation.
Energie aan het sparen om te gaan knechten voor zijn kopman.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Arensman was weer slecht.
quote:
quote:
Klimmer Laas.quote:Martin Laas
The 27-year-old Estonian joined the team in 2020. He has fast legs for sprints but also does well in the mountains. The Vuelta is his second Grand Tour, and he naturally wants to do himself proud. After all, he already proved what he’s capable of at the Tour of Slovakia in 2020, where he won two stages and the sprinter’s jersey. The pancake enthusiast and father of two has already achieved several sprinting wins and won the general classification at the 2015 Tour of Estonia. He’s looking to lead the sprint finishes at La Vuelta.
Meer een didgeridoo. Maar het is weg.quote:
Hij trapt niet bij, de baskische vlag wappertquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:52 schreef wimderon het volgende:
Doe nou rustig Primoz, die paar secondes is het niet waard.
Maar in ritten waar Aranburu die kan pakken, zit Roglic wellicht ook kort.quote:
Misschien wil jumbo die trui wel een tijdje kwijt en laten ze ergens een groep rijdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in ritten waar Aranburu die kan pakken, zit Roglic wellicht ook kort.
Een tijdrijdende Purito, een opgevoerde Jalabert.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Roglic wordt een soort Tony Rominger zo.
PSG met WIJNALDUMquote:
Dat lijkt me een waarschijnlijker scenario dan Aranburu die hem pakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien wil jumbo die trui wel een tijdje kwijt en laten ze ergens een groep rijden
Nee, dit kan niet.quote:
Floyd?quote:
Nee, die wordt rustig gebracht, moet eerst nog rijpen bij jong PSG.quote:
Die var kunnen ze beter ook rustig brengenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, die wordt rustig gebracht, moet eerst nog rijpen bij jong PSG.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:22 schreef Felagund het volgende:
Wim genoemd! Of is dit niet onze Wim?
Karstengodquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Had gehoopt dat we van die onzin af waren na Krek.
Ik wacht tot hij Capibara zegt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:16 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/9st9tc
Jeroen is een Fokker confirmed.
Of kindsoldaat of Tia, al doet die eerste niet mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij Capibara zegt.
https://streamable.com/jsyeoxquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:47 schreef wimderon het volgende:
Kleik met de interviews, jawel [ afbeelding ]!
Deze met Hugh is heerlijk ongemakkelijk, die met Landa ook.
Even een paar keer pauzeren om de ongemakkelijkheid weg te krijgen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://streamable.com/jsyeox
Deze is echt geweldig.
Ik kan dit niet afkijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig.
Acht de kans op een vlucht maandag nu best groot eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een waarschijnlijker scenario dan Aranburu die hem pakt.
Ik blijk een hoop nekharen te hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig.
Plaatselijke schoolkrant heeft een hoger niveauquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig.
Ik weet niet waarom je dit hier post, maar doe eens een gok Slob.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Waarom noemt Senechal zich op Twitter eigenlijk Florian Senechal-Staelens #durftevragen
Foutje.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je dit hier post, maar doe eens een gok Slob.
Gefeliciteerd, u gaat door voor de koelkast!quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Foutje.
Hij is getrouwd met een Staelens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |