SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0/10 bezochtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
1. Hamad International Airport (HIA)
2. Tokyo Haneda Airport (HND)
3. Singapore Changi Airport (SIN)
4. Incheon International Airport (ICN)
5. Tokyo Narita Airport (NRT)
6. Munich Airport (MUC)
7. Zurich Airport (ZRH)
8. London Heathrow Airport (LHR)
9. Kansai International Airport (KIX)
10. Hong Kong International Airport (HKG)
Vast wel een lijstje waarin ze het ook goed doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond Schiphol daar ooit ook niet in? Jaartje of 20 terug?
Nee mijn leeftijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zijn het allemaal heel jonge mensen?
Drugs export?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel een lijstje waarin ze het ook goed doen.
kwiwi komt altijd de after crashen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij gaat om 8 uur naar bed en zij gaan dan naar de club ofzo?
LHRquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat op 7.
Here's the full list of the top 10 in the "World's Best Airport" category:
1. Hamad International Airport (HIA)
2. Tokyo Haneda Airport (HND)
3. Singapore Changi Airport (SIN)
4. Incheon International Airport (ICN)
5. Tokyo Narita Airport (NRT)
6. Munich Airport (MUC)
7. Zurich Airport (ZRH)
8. London Heathrow Airport (LHR)
9. Kansai International Airport (KIX)
10. Hong Kong International Airport (HKG)
Sommige mensen hebben nu eenmaal veel energie en die laden zich op aan gezelligheid en sociale contacten, als ik mijn zwager bekijk, die maakt in een week meer mee dan wij met zijn allen bij elkaar in een half mensenleven.quote:
Ik ben ook maar op 4 vliegvelden geweest (Texel tel ik even niet meequote:
Om 5u 's ochtends, lekker fris en fruitigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kwiwi komt altijd de after crashen.
Geen idee wat die op de lijst doet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LHRWat een kut vliegveld is dat, ik vermijd het als de pest. De rest is terecht
Merk ook dat ik van het niets doen af en toe inkak. Morgen weer even een sociale boost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal veel energie en die laden zich op aan gezelligheid en sociale contacten, als ik mijn zwager bekijk, die maakt in een week meer mee dan wij met zijn allen bij elkaar in een half mensenleven.
Ook totaal niet mijn favoriet, Incheon International Airport wel, dat is sowieso al de op een na gelukkigste plek om te leven wereldwijd, op Den Bosch dan.quote:
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merk ook dat ik van het niets doen af en toe inkak. Morgen weer even een sociale boost.
Klopt. Ik ben een cactus. Ik prik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.
Ik ben een inkaktus na 16uquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een cactus. Ik prik.
Ik als cactus:quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.
Same.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
ik haal ook geen energie uit contacten hoor, daarom ben ik een fokker
Jij bent overal geweest?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LHRWat een kut vliegveld is dat, ik vermijd het als de pest. De rest is terecht
Nicequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinderverjaardag overleefd. Ik ben blijkbaar de favoriete tante. In ieder geval van moederskant.
Die rolt overal joh.quote:
Stiekem ben ik ook de enige tante van moederskant.quote:
Ik op heel veel luchthavens in Europa maar bijna niks erbuiten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook maar op 4 vliegvelden geweest (Texel tel ik even niet mee). Dus heel moeilijk is het niet om zo laag te scoren.
Ik alleen uit stopcontactenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mensen die energie uit contact met andere mensen haalt noemen ze energy vampires, dat klopt ook wel, andere mensen voelen zich na dat contact uitgeput en drained
Neequote:
Ik ben die andere mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mensen die energie uit contact met andere mensen haalt noemen ze energy vampires, dat klopt ook wel, andere mensen voelen zich na dat contact uitgeput en drained
Ik ben nooit europa uit geweest. Sterker nog ik ben deze tijdzone nooit uitgeweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik op heel veel luchthavens in Europa maar bijna niks erbuiten.
ja of extravertquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nah, dat zit 'm niet perse daarin.quote:
quote:
Wij wisselen online kleine pakketjes energie, affectie en warmte uit onder elkaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een tante die zo is, als die langs is geweest ben je echt moe 🤔quote:
Praag heb ik met de bus gedaan. Niet echt een aanrader maar wel lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nooit europa uit geweest. Sterker nog ik ben deze tijdzone nooit uitgeweest.![]()
Ik dus alleen Schiphol, Eindhoven, Wenen en Praag. Alle 4 zowel vertrek als landing..
Introversie is gerichtheid op de binnenwereld, energie krijgen van op jezelf zijn, rustig en bedachtzaam zijn, extraversie is gerichtheid op de buitenwereld, energie krijgen van gezelschap, spraakzaam en open zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat zit 'm niet perse daarin.
Maar dat is niet hetzelfde als je leegzuigen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Introversie is gerichtheid op de binnenwereld, energie krijgen van op jezelf zijn, rustig en bedachtzaam zijn, extraversie is gerichtheid op de buitenwereld, energie krijgen van gezelschap, spraakzaam en open zijn.
Zij krijgen energie uit contact met anderen
Singapore met z'n orchideeëntuin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]`
Schiphol is hopeloos ouderwets als je het vergelijkt met luchthavens als Singapore en Qatar.
Boekarest was vrij treurig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Brussel was zo'n beetje het meest waardeloze vliegveld waar ik geweest ben
Extravert kan je ook zijn zonder dat je andere mensen nodig hebt voor je energie.quote:
Schiphol vind ik een ramp. Zeker sinds het nieuwe baggage security systeem waarbij je met z'n drieën naast elkaar staat.. Dat als gevolg heeft dat 9 van de 10 mensen ineens die druk van iemand die ongeduldig achter ze staat te wachten niet meer voelen, en lekker alle tijd nemen om rustig alles in het bakje te leggen.quote:
ja maar iemand die energie haalt uit contact met andere is niet perse een energievampier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als je leegzuigen.
Moskou ook volgens mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond Praag wel een beetje apart dat we met een bus vanaf de terminal (heet dat zo?) naar het vliegtuig werden gebracht. Was niet bij iedere bestemming zo, maar wel van/naar Eindhoven.. Maar ja ik weet niet of dat vaker zo is. Ik ben niet zo;n ervaren vlieger natuurlijk...
Bij lowcost vluchten vaak welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond Praag wel een beetje apart dat we met een bus vanaf de terminal (heet dat zo?) naar het vliegtuig werden gebracht. Was niet bij iedere bestemming zo, maar wel van/naar Eindhoven.. Maar ja ik weet niet of dat vaker zo is. Ik ben niet zo;n ervaren vlieger natuurlijk...
Jij haat gewoon amsterdamquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]`
Schiphol is hopeloos ouderwets als je het vergelijkt met luchthavens als Singapore en Qatar.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singapore met z'n orchideeëntuin.
En dan kwam je ook nog vast in het vernieuwde deel aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boekarest was vrij treurig.
ja heb je denk ik een verkeerde definitiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Extravert kan je ook zijn zonder dat je andere mensen nodig hebt voor je energie.
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schiphol vind ik een ramp. Zeker sinds het nieuwe baggage security systeem waarbij je met z'n drieën naast elkaar staat.. Dat als gevolg heeft dat 9 van de 10 mensen ineens die druk van iemand die ongeduldig achter ze staat te wachten niet meer voelen, en lekker alle tijd nemen om rustig alles in het bakje te leggen.
CANNOT.DEAL.WITH.IT.
ik heb liever een rookruimtequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singapore met z'n orchideeëntuin.
Het was met Ryan....quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij lowcost vluchten vaak wel
ja die introverten ook :pquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Zet een vrolijke extravert bij drie depressieve klagende introverten en de extravert gaat moe naar huis hoor
Cliffhangerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je denk ik een verkeerde definitie
Extravert definities
Extraverte personen zien zichzelf het liefst omringd door anderen en krijgen energie van dingen doen. Extraverte mensen zijn energiek, assertief, sociaal, gericht op actie en enthousiast. De termen extravert en introvert zijn geīntroduceerd door ...
"Krijgen energie van dingen DOEN, extraverte mensen ZIJN ENERGIEK "quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Extravert definities
Extraverte personen zien zichzelf het liefst omringd door anderen en krijgen energie van dingen doen. Extraverte mensen zijn energiek, assertief, sociaal, gericht op actie en enthousiast. De termen extravert en introvert zijn geīntroduceerd door ...
Ik word daar altijd zo gestrest dat ik de laatste paar keer zoiets had van fuck it, doe even normaal met dat geheu.quote:
O, dat weet ik niet meer. Wel dat alles vrij schemerig was en een hoog jaren 70-uitstraling had. En dat geen van de geldautomaten werktequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan kwam je ook nog vast in het vernieuwde deel aan
Zijn het liefst omringd door anderequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Krijgen energie van dingen DOEN, extraverte mensen ZIJN ENERGIEK "
Halen hun energie dus niet uit anderen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo gestrest dat ik de laatste paar keer zoiets had van fuck it, doe even normaal met dat geheu.
Ik ben drie keer in Parijs geweest. Twee keer met de bus en een keer met de trein. Maar die reed natuurlijk niet dus was uiteindelijk net zo snel als de bus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Aéroport de Paris-Charles de Gaulleis is vrij treurig, paar keer om me heen gekeken of ik toevallig niet in Rwanda was aanbeland
Ja, en? Heeft er verder niks mee te maken, nogmaals in de definitie staat krijgen energie van dingen DOEN en ZIJN ENERGIEK. Uit zichzelf dus al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn het liefst omringd door andere
nou dat valt wel mee, maar er is genoeg te doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is een prachtige stad![]()
Jammer van de mensen, maar een prachtige stad.
Slimquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zoek altijd als het kan een rij uit met mensen in pak. Dan heb ik minder stress want die zijn vaak gewend om te vliegen en zijn wat snellerZelfs als ik geen haast heb kan ik niet tegen inefficiëntie
Je mag al blij zijn als ze überhaupt werken in Frankrijk en je er daadwerkelijk kunt aankomen of vetrekkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Aéroport de Paris-Charles de Gaulleis is vrij treurig, paar keer om me heen gekeken of ik toevallig niet in Rwanda was aanbeland
Introversie is gerichtheid op de binnenwereld, energie krijgen van op jezelf zijn, rustig en bedachtzaam zijn, extraversie is gerichtheid op de buitenwereld, energie krijgen van gezelschap, spraakzaam en open zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, en? Heeft er verder niks mee te maken, nogmaals in de definitie staat krijgen energie van dingen DOEN en ZIJN ENERGIEK. Uit zichzelf dus al.
Onbeschoft volk ook daar en ik zag een donkere schoonmaker poepen in een hoekje, vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn als ze überhaupt werken in Frankrijk en je er daadwerkelijk kunt aankomen of vetrekken
Het irritante is dat het elke keer anders is. Ik sta daar klaar met m'n riem en m'n jas voor de ene bak en dan m'n koffer en zakje met vloeistoffen in de andere bak en dan ineens moeten m'n gympen wel uit. Oké, die wip ik zo uit. O en je telefoon en ereader en camera moeten nu ook apart. Dus dan krijg je gekloot want een half jaar geleden hoefde dat allemaal nog niet, dus dan moet ik gaan graven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zoek altijd als het kan een rij uit met mensen in pak. Dan heb ik minder stress want die zijn vaak gewend om te vliegen en zijn wat snellerZelfs als ik geen haast heb kan ik niet tegen inefficiëntie
Ze vinden zichzelf altijd de mensen die het hardste werken in heel Europa.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbeschoft volk ook daar en ik zag een donkere schoonmaker poepen in een hoekje, vrij bijzonder.
Gergi is ook een energieke introvert. Kan heel moeilijk stil zitten en is altijd druk, maar sociale dingen dat vreet energie bij 'm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Introversie is gerichtheid op de binnenwereld, energie krijgen van op jezelf zijn, rustig en bedachtzaam zijn, extraversie is gerichtheid op de buitenwereld, energie krijgen van gezelschap, spraakzaam en open zijn.
een introvert iemand kan ook energiek zijn. Dat is niet wat het bepaald maar dat je een extravert persoon energie krijgt van contact met andere en een introvert niet. Heeft niets te maken met energielevel an sich
zoek het op
Reisgenotquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het irritante is dat het elke keer anders is. Ik sta daar klaar met m'n riem en m'n jas voor de ene bak en dan m'n koffer en zakje met vloeistoffen in de andere bak en dan ineens moeten m'n gympen wel uit. Oké, die wip ik zo uit. O en je telefoon en ereader en camera moeten nu ook apart. Dus dan krijg je gekloot want een half jaar geleden hoefde dat allemaal nog niet, dus dan moet ik gaan graven.
O en ineens moeten de sleutels ook uit je tas.
En dan sta je even verderop alles weer bij elkaar te rapen en in je tas te flikkeren terwijl je op je sokken loopt met je broek op je knieën.
Dingen in mijn eentje doen krijg ik ook energie van hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, en? Heeft er verder niks mee te maken, nogmaals in de definitie staat krijgen energie van dingen DOEN en ZIJN ENERGIEK. Uit zichzelf dus al.
Ja Fo zegt dat extravert betekent dta je energiek persoon bent. dat klopt nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ook een energieke introvert. Kan heel moeilijk stil zitten en is altijd druk, maar sociale dingen dat vreet energie bij 'm.
Nou kom je weer met een andere definitie dan daarnet, welke is het nou dan ? Maar goed, agree to disagree, ik blijf toch bij mn meningquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een introvert iemand kan ook energiek zijn. Dat is niet wat het bepaald maar dat je een extravert persoon energie krijgt van contact met andere en een introvert niet. Heeft niets te maken met energielevel an sich
zoek het op
nou ja het staat op google.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou kom je weer met een andere definitie dan daarnet, welke is het nou dan ? Maar goed, agree to disagree, ik blijf toch bij mn mening
Dit heb ik wel geoptimaliseerd over de jaren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het irritante is dat het elke keer anders is. Ik sta daar klaar met m'n riem en m'n jas voor de ene bak en dan m'n koffer en zakje met vloeistoffen in de andere bak en dan ineens moeten m'n gympen wel uit. Oké, die wip ik zo uit. O en je telefoon en ereader en camera moeten nu ook apart. Dus dan krijg je gekloot want een half jaar geleden hoefde dat allemaal nog niet, dus dan moet ik gaan graven.
En dan sta je even verderop alles weer bij elkaar te rapen en in je tas te flikkeren terwijl je op je sokken loopt met je broek op je knieën.
Trubbelige eenling dus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ook een energieke introvert. Kan heel moeilijk stil zitten en is altijd druk, maar sociale dingen dat vreet energie bij 'm.
Dat zegt verder toch niemand?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
het heeft niets met energie te maken lieve mensen
Dat zei je zelf hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Fo zegt dat extravert betekent dta je energiek persoon bent. dat klopt niet
Ja dat is wel typisch schiphol ook vind ik. Moet je ineens wel je laptopkabel in het bakje gooienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee ik hgeb het de hele tijd over energie halen uit contact met andere mensen en toen noemde jij dat energievampierenquote:
Hier staat wat je zei, dus tjaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Extravert definities
Moet je ook door de scannerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer met de trein hoor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZIEN ZICHZELF HET LIEFST OMRINGD DOOR ANDERENquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier staat wat je zei, dus tja
Schiphol kun je tegenwoordig praktisch alles in je tas laten zitten anders. Stukken beter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel typisch schiphol ook vind ik. Moet je ineens wel je laptopkabel in het bakje gooienEn schoenen inderdaad soms wel en soms niet uit. In de VS is makkelijker, daar weet je dat je zo'n beetje in je ondergoed en met alles in verschillende bakjes de scanner door moet
EN KRIJGEN ENERGIE VAN DINGEN DOEN!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZIEN ZICHZELF HET LIEFST OMRINGD DOOR ANDEREN
Ik word moe van dit soort definitie discussiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
heeft niks te maken met of iemand energiek is of niet
Zodra ik vrij ben en mijn eigen agenda kan bepalen, ben ik best wel energiekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
heeft niks te maken met of iemand energiek is of niet
Ja, da's dus onzin dat dat extravert-eigen is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
EN KRIJGEN ENERGIE VAN DINGEN DOEN!!!
ja maar dan kan bij een introvert ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
EN KRIJGEN ENERGIE VAN DINGEN DOEN!!!
nou omdat mensen het gewoon verkeerd hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word moe van dit soort definitie discussies![]()
Oh mooi, ben er al een tijdje niet meer geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schiphol kun je tegenwoordig praktisch alles in je tas laten zitten anders. Stukken beter.
extravertquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra ik vrij ben en mijn eigen agenda kan bepalen, ben ik best wel energiek
Semantische discussiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor -vert ben je dan? Als definitie discussies energie vreten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker in je eentje wat ondernemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra ik vrij ben en mijn eigen agenda kan bepalen, ben ik best wel energiek
nee dat is het niet. dat is als iemand denk dat als iemand veel energie hefet een extravert is. dat isdus foutquote:
Staat in jouw definitie van extraverte mensen, for fuck's sake zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan kan bij een introvert ook
of iemand energie krijgt van wel of niet dingen doen bepaald niet of iemand introvert is of extravert
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker in je eentje wat ondernemen.
Discuvert?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor -vert ben je dan? Als definitie discussies energie vreten?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker in je eentje wat ondernemen.
oke. jij ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat in jouw definitie van extraverte mensen, for fuck's sake zeg![]()
Anyway, vind het wel best verder, denk maar wat je wil
Is goed wijffiequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Ballie en Fo doen me aan twee ex-collega's denken. Dan gingen ik en een andere collega altijd nog wat olie op het vuur gooien en toekijken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Of met een heel erg gelijkgestemde.
ja maar ik weet wat de definitie isquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Ballie en Fo doen me aan twee ex-collega's denken. Dan gingen ik en een andere collega altijd nog wat olie op het vuur gooien en toekijken
Ik vind het ook superfijn om in dezelfde ruimte als kerel mijn eigen ding te doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaheeft voor- en nadelen maar de laatste jaren neig ik er wel steeds meer naar.
Is goed hoor jochie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zo hebben IJS en ik ook wel eens van die semantische discussies en dan heeft ze nooit door dat ze zelf ongelijk heeft, dat vind ik grappig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zo hebben IJS en ik ook wel eens van die semantische discussies en dan heeft ze nooit door dat ze zelf ongelijk heeft, dat vind ik grappig.
Vind jij dat we BOA's moeten bewapenen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Vert van mijn bed-show.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor -vert ben je dan? Als definitie discussies energie vreten?
Godverdommequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind jij dat we BOA's moeten bewapenen?
Nevermindquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk, Fo en bal in een kamertje opsluiten dan laten discussiëren over of een jurkje nu groen of blauw is.
Ja met Beretta's, nachtkijkers, drones en licence to kill.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind jij dat we BOA's moeten bewapenen?
Dimmy gaat gelijk solliciterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met Beretta's, nachtkijkers, drones en licence to kill.
Even m'n auto ergens anders neerzettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met Beretta's, nachtkijkers, drones en licence to kill.
Of een burrito.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef Karzai het volgende:
Iedereen een barretta en de politie afschaffen veel goedkoper
kunnen we niet meer naar buitenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef Karzai het volgende:
Iedereen een barretta en de politie afschaffen veel goedkoper
Niet slecht op zichquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi er nog een borstvergroting en kunstnagels tegenaan en ze ligt vanavond al voor de deur.
Extravert.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n auto ergens anders neerzetten
Ik wil er wel gaan staan met een burrito.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij moeten we nog een bewapende boa bij de ophaalbrug hebben.
Dimmy dus, heeft ze wat te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wel de juiste definitie?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er wel gaan staan met een burrito.
Dimmy woont er al wel vlakbijquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
je bedoeld dikker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben dit keer gekozen voor iemand die beter zichtbaar is
We doen hier niet aan fatshamingquote:
Als dat dik is dan ben ik een olifantquote:
Nee die vorigequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als dat dik is dan ben ik een olifant
Oh die heb ik dan niet gezien dacht die lange blonde die er nu staatquote:
Nee, je bent mooi zoals je bentquote:
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.quote:
In Italië op vakantie geweest. Vast teveel bunga-bunga feestjes. Die had niet alleen een Corona-test nodig toen die weer naar huis toe ging.quote:
Ik leer het hier van de grootmeester zelvequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Na 20 september overal weg. Vooralsnog. Mitsen en maren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze iets over mondkapjes gezegd?
Daar kunnen alle mannen wat van hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
oke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na 20 september overal weg. Vooralsnog. Mitsen en maren.
Horeca personeel moet ze gaan dragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na 20 september overal weg. Vooralsnog. Mitsen en maren.
misschien gaat mijn fooi dan omhoogquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Horeca personeel moet ze gaan dragen.
Ik ook, en alleen auto vakanties.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga mijn vakantie in ieder geval last-minute boeken.
En huidkleurige badpakken, raar voorschrift eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Horeca personeel moet ze gaan dragen.
misschen hecht covid zich niet op huidskleurige oppervlaktesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En huidkleurige badpakken, raar voorschrift eigenlijk.
Ik kom dan wel een keer lunchen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschen hecht covid zich niet op huidskleurige oppervlaktes
Lekker de halve dag fokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal aan julie denken als ik op strand in griekenland zit
Als ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal aan julie denken als ik op strand in griekenland zit
Tegen bomen poepen en dan klagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom dan wel een keer lunchen.
Roadtrip!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil graag iets van zon zien in Oktober. Dus geen idee wat dat gaat worden.
Italië?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil graag iets van zon zien in Oktober. Dus geen idee wat dat gaat worden.
Moeten we sowieso eens doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom dan wel een keer lunchen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we sowieso eens doen.
Jij de good customer en ik de bad customer of andersom?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we sowieso eens doen.
Zou kunnen. Maar een van de Canarische Eilanden kan ook. Er zijn wat dingen om rekening mee te houden, dus ga het vast meemaken.quote:
shitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dagje een slap broodje zalm overleef ik ook wel weer.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ringring, ik wil graag vijtien tafeltjes voor één reserveren.”
Welke krijgt de serveerster op schoot?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij de good customer en ik de bad customer of andersom?
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mis je S&S nog een beetje eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ringring, ik wil graag vijtien tafeltjes voor één reserveren.”
We kunnen ook een KSC-roadtrip doen, huren we een gewoon een touringcarquote:
Sharing, noemen ze dat geen Tower Bridgen of zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke krijgt de serveerster op schoot?
Met elkaar praten via de SC dan wel, anders durf ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook een KSC-roadtrip doen, huren we een gewoon een touringcar
Iedereen hele dag op de telefoon aan het kijken. Super gezellig. Als we niet vertellen wie-wie is dan kunnen we er wel een leuk spel van maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook een KSC-roadtrip doen, huren we een gewoon een touringcar
Really...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sharing, noemen ze dat geen Tower Bridgen of zo?
k zal jullie tower bridgen met tomatensoepquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sharing, noemen ze dat geen Tower Bridgen of zo?
Daarom ook een touringcar, kunnen we wat afstand houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met elkaar praten via de SC dan wel, anders durf ik niet
Is dat met croutons?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zal jullie tower bridgen met tomatensoep
Ik denk dat ik een redelijke kans maak om het spelletje te winnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen hele dag op de telefoon aan het kijken. Super gezellig. Als we niet vertellen wie-wie is dan kunnen we er wel een leuk spel van maken.
ik heb jouw duimen gezien dus daar herken ik je aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een redelijke kans maak om het spelletje te winnen.
Omdat niemand zal kunnen raden wie jij bent?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is het best goed te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik jouw tietenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb jouw duimen gezien dus daar herken ik je aan
Denk dat iedereen het zo wel door heeft hoor. Fles die met de trein komt en op zijn meegebrachte stoeltje gaat zitten, kwiwi die om 20:00 naar bed gaat, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft die ring in je kont hangen, zul je altijd zien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is degene die overblijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat niemand zal kunnen raden wie jij bent?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ringen af en strak pak aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat niemand zal kunnen raden wie jij bent?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het zo wel door heeft hoor. Fles die met de trein komt en op zijn meegebrachte stoeltje gaat zitten, kwiwi die om 20:00 naar bed gaat, etc.
Bal, Fles en ik zijn bekend, dus ik hoef niet hard te zuupen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
De dame die als eerste de 10 drankjes aantikt is IJS, Fo, Dimmy of Ygritte![]()
Dan blijven er nog 4 over.
wat is datquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiii balletje, kom knuffelen dan.
https://www.shopmascot.co(...)jEAQYByABEgKLOPD_BwE
Jij steekt boven me uit, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Bal en Fo zou ik zo herkennen. Dat zijn de 2 dames die lopen te ruziën.
Iedereen komt als rode panda. Zul je altijd zien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Ja shit, als er eentje vermomd gaat weet je het natuurlijk ook zo, dan moeten we allemaal zo'n furry pak aan.
O ja, en Buda weer boven mij dus die pikken we er ook zo uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij steekt boven me uit, dat helpt ook.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen komt als rode panda. Zul je altijd zien.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Eentje loopt bij iedere bus-stop zes kilometer over de parkeerplaats heen, dat is GRMBL
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, en Buda weer boven mij dus die pikken we er ook zo uit
* Bomenverzameling annuleert zijn anaconda pak...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen komt als rode panda. Zul je altijd zien.
Dat lijkt me echt hilarisch. Dat we allemaal op een grote parkeerplaats op de bus staan te wachten en iedereen z'n eigen ding doet waardoor ze direct herkenbaar zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Eentje loopt bij iedere bus-stop zes kilometer over de parkeerplaats heen, dat is GRMBL
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling annuleert zijn anaconda pak...
Hoe zouden jullie mij herkennen???quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt hilarisch. Dat we allemaal op een grote parkeerplaats op de bus staan te wachten en iedereen z'n eigen ding doet waardoor ze direct herkenbaar zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt hilarisch. Dat we allemaal op een grote parkeerplaats op de bus staan te wachten en iedereen z'n eigen ding doet waardoor ze direct herkenbaar zijn
Het is wel makkelijk als je sommigen herkent. Scheelt puzzelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat jij met een stapeltje post onder een boom gaat staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie mij herkennen???![]()
![]()
![]()
Je zoektocht naar gleuven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fietsje, bril en grunten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |