SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0/10 bezochtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
1. Hamad International Airport (HIA)
2. Tokyo Haneda Airport (HND)
3. Singapore Changi Airport (SIN)
4. Incheon International Airport (ICN)
5. Tokyo Narita Airport (NRT)
6. Munich Airport (MUC)
7. Zurich Airport (ZRH)
8. London Heathrow Airport (LHR)
9. Kansai International Airport (KIX)
10. Hong Kong International Airport (HKG)
Vast wel een lijstje waarin ze het ook goed doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond Schiphol daar ooit ook niet in? Jaartje of 20 terug?
Nee mijn leeftijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zijn het allemaal heel jonge mensen?
Drugs export?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel een lijstje waarin ze het ook goed doen.
kwiwi komt altijd de after crashen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij gaat om 8 uur naar bed en zij gaan dan naar de club ofzo?
LHRquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat op 7.
Here's the full list of the top 10 in the "World's Best Airport" category:
1. Hamad International Airport (HIA)
2. Tokyo Haneda Airport (HND)
3. Singapore Changi Airport (SIN)
4. Incheon International Airport (ICN)
5. Tokyo Narita Airport (NRT)
6. Munich Airport (MUC)
7. Zurich Airport (ZRH)
8. London Heathrow Airport (LHR)
9. Kansai International Airport (KIX)
10. Hong Kong International Airport (HKG)
Sommige mensen hebben nu eenmaal veel energie en die laden zich op aan gezelligheid en sociale contacten, als ik mijn zwager bekijk, die maakt in een week meer mee dan wij met zijn allen bij elkaar in een half mensenleven.quote:
Ik ben ook maar op 4 vliegvelden geweest (Texel tel ik even niet meequote:
Om 5u 's ochtends, lekker fris en fruitigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kwiwi komt altijd de after crashen.
Geen idee wat die op de lijst doet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LHRWat een kut vliegveld is dat, ik vermijd het als de pest. De rest is terecht
Merk ook dat ik van het niets doen af en toe inkak. Morgen weer even een sociale boost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal veel energie en die laden zich op aan gezelligheid en sociale contacten, als ik mijn zwager bekijk, die maakt in een week meer mee dan wij met zijn allen bij elkaar in een half mensenleven.
Ook totaal niet mijn favoriet, Incheon International Airport wel, dat is sowieso al de op een na gelukkigste plek om te leven wereldwijd, op Den Bosch dan.quote:
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merk ook dat ik van het niets doen af en toe inkak. Morgen weer even een sociale boost.
Klopt. Ik ben een cactus. Ik prik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.
Ik ben een inkaktus na 16uquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een cactus. Ik prik.
Ik als cactus:quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, hoe minder je doet des te minder energie je hebt tot je een soort bejaarde cactus geworden bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |