Er is wel een verschil tussen die tolken of 'iedereen die ooit hoi heeft gezegd tegen een Nederlandse militair daar'.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcenten
Ik denk dat het niet heel moeilijk moet zijn om dat een beetje goed te filteren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen die tolken of 'iedereen die ooit hoi heeft gezegd tegen een Nederlandse militair daar'.
De Yasser Feras aanhangers willen natuurlijk half Afghanistan hierheen halen.
Waarvan akte, Jesse.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcenten
Tegen die tijd hoeft het al niet meer, ik geloof dat die Taliban de vaart er flink in heeft zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Omar kwam vandaag met de auto terwijl in de deliveroo app stond fietsquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
User @:Caland is gesteld op zijn Afghaanse bezorgers.
"goedemorgen"quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omar kwam vandaag met de auto terwijl in de deliveroo app stond fiets
Ik was woedend
Hallo user @Calandquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo forum moderator @:lenny_leonard !
Ach in een topicreeks waar het gaat om wat je eet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken
1 debiel is wel genoeg. Optyfen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nu ik Tong hier zie voel ik me thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |