Ben je weer aan de zuip, Herm?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het is triest gesteld met Studio Sport als het begint met een wedstrijd van Feijenoord.
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.quote:
Die speelden allebei vandaag niet Hermquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.
Zie de ranglijst.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelden allebei vandaag niet Herm
Minder zuipen dus
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk? SS begint met de nummer één of twee.
quote:
1. Ajax 1 1 0 0 3 5- 0quote:
Het zwaktebod is users bij hun echte naam noemen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:18 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Herman is het de hele dag Sesamstraat.
Pak René maar aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zwaktebod is users bij hun echte naam noemen.
Je kan je maar ergens druk om makenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het is triest gesteld met Studio Sport als het begint met een wedstrijd van Feijenoord.
WE GAAN ZE HALEN?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik dacht laat ik eens in NWS gaan meelezen in het Afghanistantopic
[ afbeelding ]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggekliktquote:
Jezus lijkt mij wel voor evacuatie inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Dorpen geëvacueerd door bosbranden bij Jeruzalem
https://www.telegraaf.nl/(...)randen-bij-jeruzalem
God en Jezus hebben het zo gewild. @:KingRoland
Wil jij dat wel dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggeklikt
Pissendecorhond.gif
In Haiti bidden ze ook niet genoegquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Dorpen geëvacueerd door bosbranden bij Jeruzalem
https://www.telegraaf.nl/(...)randen-bij-jeruzalem
God en Jezus hebben het zo gewild. @:KingRoland
Wat mij betreft halen we die lui gisteren nog op, maar de ROVERHEID zal er wel een week over gaan vergaderen van onze belastingcentenquote:
Verworpen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsgekkies die niet willen dat vluchtelingen onze dochters komen verkrachten vooral. Snel maar weer weggeklikt
Pissendecorhond.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |