Hier frietjesdag. En broodje bal uit het vet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? IK ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM wordt flink door de boksring gejonast.
@onlogischquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je hier dan nog wel even op terug?
Ik eet bij mijn vader dus ik weer het niet!
Krieltjes, sperziebonen en een gebakken visje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.quote:In klas vwo3 bogen we ons laatst over de vraag hoe je docenten aan zou kunnen spreken die geen 'meneer' of 'mevrouw' zijn. Die worden bij ons op school nu aangesproken als 'mevreer' of 'menouw'.
https://www.trouw.nl/opin(...)identiteit~b74144ff/
Hoi lieve leuke scrummiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.
Is best een mooie maar droevige film habiboquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zie net dat Brokeback Mountain op NET5 is vanavond. Leuke film voor jou @:Oriente
Jij hebt helemaal niet op het vwo gezeten, dus ik begrijp niet waarom jij je hier druk over maakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij toch dat ik in een andere tijd naar school ging.
ik weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ben morgen aan de beurt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Gigantisch smerige kater hier @:neef_wuppie @:lenny_leonard
BassieGod.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanmiddag naar het Bassie & Adriaan museum (lol)
@:jr-style-93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |