Ik ben in shock dat hij indrinkt bij Kampong. Verder geen commentaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je Zweden wel zou verkiezen boven Utrecht. Maar ieder z'n ding.
@:paul graag jouw mening.
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzo
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.
Tenminste, daar hoop ik op.
Iemand op FOK! die de trainingen bezoekt moet hem gewoon even vertellen dat hij zich flink moet misdragen bij Spartak volgend jaar zomer om in Rotterdam te blijven voetballen. Gezien ze daar in Moskou geld als water hebben ligt een contractontbinding sneller dan normaal op de loer. /squote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.
Potver, helemaal vergeten ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps heeft nu definitief voor Suriname gekozen toch?
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja lekker dan, straks 34.000 bordjes met 'Mark, ik wil geen shirt hoor!'.
Het cynisme/sarcasme in mijn post was schijnbaar ook onduidelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli zou nog altijd Senesi willen hebben.
Ik kom nu wel op het punt dat ik zeg laat hem lekker dit seizoen in Rotterdam. Hij is zo goed dat die echt volgend jaar nog wel wat oplevert. Hoe die gisteren en tegen Atleti weer ballen geeft/passt. Poow, kunnen er verdomd weinig bij ons.
Dat die alleen maar als back gebruikt wordt en Fer als Burger als CV's begrijp ik verdomd weinig van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.
Oh zeker, alleen maar goed. Maar ik wil nog geen afscheid nemen van Malacia, dat mannetje begint steeds beter te worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch al die (vermeende) interesse.
Erg benieuwd wat hij gaat opleveren.
Nou ja, dit jaar nog bij de jeugd, en volgend seizoen zal hij al de concurrentie kunnen aangaan voor de plek waar Til nu staat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goed en een slecht teken, die jongen moet veel spelen maar heeft geen elftal waar dat kan
Tsja boeiend of het een goede keus voor hem zou zijn. Bayern heeft knaken, mooie prijs vragen, Bjorkan en een spits (Sporar?) oppikken en dan ga je erop vooruit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goed en een slecht teken, die jongen moet veel spelen maar heeft geen elftal waar dat kan
ja maar hij is te goed voor de jeugd en nog niet goed genoeg voor het eerste, met dank aan Martinquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit jaar nog bij de jeugd, en volgend seizoen zal hij al de concurrentie kunnen aangaan voor de plek waar Til nu staat.
Hij is 16, dat zal dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat je Malacia en Milambo door elkaar haaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja boeiend of het een goede keus voor hem zou zijn. Bayern heeft knaken, mooie prijs vragen, Bjorkan en een spits (Sporar?) oppikken en dan ga je erop vooruit.
Hadden Van Persie of Wijnaldum ook de gouden gids competitie nodig om door te breken danquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hij is te goed voor de jeugd en nog niet goed genoeg voor het eerste, met dank aan Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |