Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Er worden hier veel voorspellingen gedaan, ik ga dit topic even opslaan.
Je hebt gelijk hoor, spreek je niet tegen. Alleen insinueer je dat ik Ajax kut ga vinden spelen op basis van een weddenschappie. Ik denk gewoon dat er wederom een gat gaat onstaan tussen de nrs. 1-2 en de rest. Maar Feyenoord boven Ajax zetten doe ik normaliter altijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja we gaan Ajax toch niet afrekenen op een meer dan prima half uur en een uur met 10 man?![]()
Mijn punt is meer het punt dat Frozen ook een beetje maakt, het heeft weinig met vorm te maken. Zelfs als Ajax een kutseizoen draait gaan ze nog hoger eindigen. Het verschil was vorig jaar 29 punten he.
Ik zal er over nadenken.
En gaat Scrummie4.0 ons dan vertellen wie er gelijk had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
hoop het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.
Uh goeie! Hahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
En gaat Scrummie4.0 ons dan vertellen wie er gelijk had?
Einde seizoen hopen we dat we Sini beetje verkocht krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbaksh trapt er 22 in en wordt topscoorder van de Eredivisiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.
Til wordt voor goedkoop overgenomen met een meerjarig contract door de inzet van Arnesen na vele bezoekjes aan Spartak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh nee hoor dan begrijpen we elkaar verkeerd want dat wilde ik niet insinueren. Ik vond je gewoon opvallend positief dat je twijfelde wie 2e werd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, spreek je niet tegen. Alleen insinueer je dat ik Ajax kut ga vinden spelen op basis van een weddenschappie. Ik denk gewoon dat er wederom een gat gaat onstaan tussen de nrs. 1-2 en de rest. Maar Feyenoord boven Ajax zetten doe ik normaliter altijd.
Kokcu gaat voor 40-45 miljoen naar PSG na dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaksh trapt er 22 in en wordt topscoorder van de Eredivisie
Ik weet niet hoe denderend de meesten hem hier nog vinden, ik ben een tijdje één van de laatsten geweest die nog in hem geloofde. Ik ben wel altijd overtuigd geweest dat een aanvallende speelstijl hem beter zou liggen, maar ik ben ook wel gaan twijfelen of het wel zo'n groot talent is de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo denderend als de meeste hem hier vinden.
Dacht al dat het een gevalletje miscommunicatie was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee hoor dan begrijpen we elkaar verkeerd want dat wilde ik niet insinueren. Ik vond je gewoon opvallend positief dat je twijfelde wie 2e werd.
Denk ook een spannende titelstrijd en dan een gat, hopen dat Feyenoord dat gat de komende jaren kan dichten. Ze zijn in mijn ogen in ieder geval sterk bezig op alle fronten nu.
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Til wordt voor goedkoop overgenomen met een meerjarig contract door de inzet van Arnesen na vele bezoekjes aan Spartak.
Ik ben in shock dat hij indrinkt bij Kampong. Verder geen commentaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je Zweden wel zou verkiezen boven Utrecht. Maar ieder z'n ding.
@:paul graag jouw mening.
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzo
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.
Tenminste, daar hoop ik op.
Iemand op FOK! die de trainingen bezoekt moet hem gewoon even vertellen dat hij zich flink moet misdragen bij Spartak volgend jaar zomer om in Rotterdam te blijven voetballen. Gezien ze daar in Moskou geld als water hebben ligt een contractontbinding sneller dan normaal op de loer. /squote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.
Potver, helemaal vergeten ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps heeft nu definitief voor Suriname gekozen toch?
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja lekker dan, straks 34.000 bordjes met 'Mark, ik wil geen shirt hoor!'.
Het cynisme/sarcasme in mijn post was schijnbaar ook onduidelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli zou nog altijd Senesi willen hebben.
Ik kom nu wel op het punt dat ik zeg laat hem lekker dit seizoen in Rotterdam. Hij is zo goed dat die echt volgend jaar nog wel wat oplevert. Hoe die gisteren en tegen Atleti weer ballen geeft/passt. Poow, kunnen er verdomd weinig bij ons.
Dat die alleen maar als back gebruikt wordt en Fer als Burger als CV's begrijp ik verdomd weinig van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |