SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
werk je in een bakker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Oei nog maar 5 broden en dan zijn we uitverkocht.
alles opgegeten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Oei nog maar 5 broden en dan zijn we uitverkocht.
Zou een bakkerij logischer vinden.quote:
Ik voel me een beetje duf vandaag.quote:
Doe ff je oude UI terug. Ik herken je niet meer man.quote:
Ik heb Kevin helemaal gemist.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het een mislukte lage levensvorm, vriendje dood, kwartiertje huilen, jaaaaaaaaaaah Kevin ze piemel in me preut wooohoooo feest.
whoops.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een bakkerij logischer vinden.
Kevin is een random naam die ik net dropte als tegenwicht voor de Djayangelo's.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kevin helemaal gemist.
Maar het aandacht geven van die mensen in een tv programma was het begin van het einde.
Badmumtssssquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een bakkerij logischer vinden.
quote:
Naar die programma's kijken miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kevin helemaal gemist.
Maar het aandacht geven van die mensen in een tv programma was het begin van het einde.
Is toch hetzelfde met Love Island en al die meuk ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje naar zinnelozen en zwakzinnigen kijken en ze uitlachen om jezelf net een klein beetje beter te voelen, wat zijn we toch een erudiete prachtige diersoort.
Ja ook van die kansloze bende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde met Love Island en al die meuk ?
Linkerbil optillen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, iemand is eieren aan het bakken
quote:
Eigenlijk verwacht ik wel dat we over een tijdje live verslagen krijgen bij ernstige auto-ongelukken, ik zal John de Mol eens pitchen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
John is er rijk van geworden die lacht zich rot
Haagsie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik moet nog steeds maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Omeletje smaakte. Wat had jij?
Ja ik ben te lui om op te staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat![]()
Ik rammelde. Zou eigenlijk nog wel wat lusten
kan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
![]()
![]()
https://www.scientias.nl/(...)ot-een-kinderziekte/
Je hebt het zojuist gedaanquote:
Eerst krijgen we nog de varianten A tot en met Z waarbij we allemaal DOOD gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
![]()
![]()
Lulquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
![]()
![]()
Hoe zou het zijn als er geen kinderen meer geboren worden? met steeds minder mensen, zou bijzonder sfeertje geven denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst krijgen we nog de varianten A tot en met Z waarbij we allemaal DOOD gaan.
Hier is een film van. Bijzonder is dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn als er geen kinderen meer geboren worden? met steeds minder mensen, zou bijzonder sfeertje geven denk ik.
Dan weet je in elk geval dat ze de AOW afschaffenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn als er geen kinderen meer geboren worden? met steeds minder mensen, zou bijzonder sfeertje geven denk ik.
kinderbijslag ook, op gegeven moment.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je in elk geval dat ze de AOW afschaffen
Ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:34 schreef Haags het volgende:
[..]
kinderbijslag ook, op gegeven moment.
Ik denk dat wij het nog wel redelijk overleven met de jongeren onder ons.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook
Maar wie vult dan de vakken bij AH en bezorgt mijn pizza?
FOK!ken is best inspannendquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele week te druk geweest savonds.
Dit weekend chille
Da’s waar. Wij zijn al op gevorderde leeftijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het nog wel redelijk overleven met de jongeren onder ons.
Ik niet, maar komt misschien omdat ik net stokbrood met verse knakworsten met curry en gebakken uitjes op hebquote:
Het zou toch wat zijn als daar geen werk meer uit komt voor jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een meeting waar ik geen trek in heb omdat ik verwacht dat er werk uit komt
De laatst levende hoogbejaarde moet zijn kont laten afvegen door een blindengeleidehond, ok doggy, that was humanity, your turn, take care.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je in elk geval dat ze de AOW afschaffen
Niet inbellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een meeting waar ik geen trek in heb omdat ik verwacht dat er werk uit komt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatst levende hoogbejaarde moet zijn kont laten afvegen door een blindengeleidehond, ok doggy, that was humanity, your turn, take care.
Wie gaat onze kleding maken danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook
Maar wie vult dan de vakken bij AH en bezorgt mijn pizza?
Anderen mogen ook weleens wat doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als daar geen werk meer uit komt voor jou
Dan moeten de omaatjes meer breienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat onze kleding maken dan
Jij hebt hart voor de zaak!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderen mogen ook weleens wat doen
Nquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat onze kleding maken dan
parkeer je auto in de zomer aan het Gardameer en je hebt aan het einde wanneer je hem ophaalt een eigen poffertjespan.quote:
Dat wordt een hele grote poffer op de motorkap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:38 schreef Haags het volgende:
[..]
parkeer je auto in de zomer aan het Gardameer en je hebt aan het einde wanneer je hem ophaalt een eigen poffertjespan.
na de wekelijkse golfballen-hagelbui bedoel je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:38 schreef Haags het volgende:
[..]
parkeer je auto in de zomer aan het Gardameer en je hebt aan het einde wanneer je hem ophaalt een eigen poffertjespan.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt een hele grote poffer op de motorkap.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na de wekelijkse golfballen-hagelbui bedoel je?
Ga jij zo met je poffer op de motorkap zitten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt een hele grote poffer op de motorkap.
Dan ken je ook veel Bosschenaren die rijk zijn geworden met hun handen, die noemen dat het Gouwe Kettingenmeer.quote:
Geen flauw idee, ik was nog erg jong. Ben daar al zeker sinds 2001 niet meer geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar zat je? Peschiera del Garda?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga jij zo met je poffer op de motorkap zitten?
wordt het eerst steeds beter tot het daarna steeds slechter wordtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee haha want ik bak niet, doe alleen de verkoop. Andere meiden hier bakken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Netjes netjes. Vroeg beginnen zeker?
Das wel fijn. Anderen het vuile werk laten doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha want ik bak niet, doe alleen de verkoop. Andere meiden hier bakken.
Ik zou liever het bakken doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Das wel fijn. Anderen het vuile werk laten doen.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou liever het bakken doen.
Bah, mensen
Doe nog een dutje. Wie weet wat het je brengt straks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Nu sta ik pannenkoeken te bakken terwijl ik al gelunched had#viesdik
Nee hoor, zo is het gewoon vanaf het begin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Das wel fijn. Anderen het vuile werk laten doen.
Met spek en kaas?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Nu sta ik pannenkoeken te bakken terwijl ik al geluncht had#viesdik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hou op anders begin ik zo ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Dus dit is je avondeten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor, zo is het gewoon vanaf het begin.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha, heb zelf eten gehaald bij de supermarkt.
Ligt eraan of die bereid is met chiliquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:10 schreef Haags het volgende:
De prijs van zalm is eigenlijk ook best pittig he.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan of die bereid is met chili
Ik ben ook heel leuk.quote:
Een stiekeme hobbit jij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er nu genoeg voor 2e lunch en avondeten
Doe eens gek, maak er twee van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:13 schreef Karzai het volgende:
Maar een keer in de week moet dat kunnen
Aan 300 gram heb ik meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had onlangs een zalmzijde van ruim een kilo gekocht en die was 15 euro.
Ja eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
15 euro voor een kilo is wel heel goedkoop
Ik heb het in 6 porties verdeeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan 300 gram heb ik meer dan genoeg.
Ja, dat klopt, kon het niet laten liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
15 euro voor een kilo is wel heel goedkoop
quote:
Pizza bianco met zalm dus?quote:
I'll allow it.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek, wel een vis pizza. Zelfbelegd. Tonijn en andjovis
beter maandag, want maandag zijn alle pizzas 10 euroquote:
Ook wel weer eens zin in, maar we hebben al verse pizza's liggen.quote:
Duur, bij ons zijn ze 5 euro of zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter maandag, want maandag zijn alle pizzas 10 euro
Moeilijke keuzequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook wel weer eens zin in, maar we hebben al verse pizza's liggen.
Ziet er wel een beetje karig belegd uit zoals ze het doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
https://gewoonwateenstude(...)maat-mozzarella.html
Beetje omschrijving van jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje karig belegd uit zoals ze het doen
Je kunt ook een tortilla met broccoli-gehakt nemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje karig belegd uit zoals ze het doen
Vaak wat extra spul erop ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn ook lekker die verse uit de supermarkt, doe er meestal wel wat extra kaas op
J zit in Rotterdam:pquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:58 schreef Haags het volgende:
Ik zei toch al, aan de kust valt het echt tegen.
Nee kipshaslicks van de Plusquote:
ja erg zonnig is het niet. Maar zonder wind best lekker gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie hier ook geen zon. Had nog wel enthousiast zo'n semi-korte broek aangetrokken, maar trek zo weer een lange broek aan. En sokken.
Je hebt niet door dat k er ben. K focus mij op de sushiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ongemakkelijk?
lekker man.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kipshaslicks van de Plusen nog iets anders. Moet ik nog even ontdooien.
Ja dat bedoel ik. Zitten ik en vriendin een beetje romantisch te doen en dan zit jij er zo tussen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat k er ben. K focus mij op de sushi
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zitten ik en vriendin een beetje romantisch te doen en dan zit jij er zo tussen.
[ afbeelding ]
mja 'vakantie'quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom heb je nu ook een welverdiende vakantie.
Nou ja behalve als Grootmoeder Ama's Ambachtelijke Broodstalletje in het weekend gesloten is. Dan werkt dat allemaal wat minder natuurlijk.quote:
Bikkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen actieve inzet. werk gaat wel door
Gaan we zo slapen ja?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit.
Kan.
Niet.
Lunchgenot is al voorbij
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zitten ik en vriendin een beetje romantisch te doen en dan zit jij er zo tussen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vamos a la Brabant baila baila ooh [ afbeelding ]
ze hebben er ook niks aan zo zonder strandquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij jou is het natuurlijk 26 graden of zo en volop zon
eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben er ook niks aan zo zonder strand
Hier niet, ik heb 't warm.quote:
Kan geen strand tegenopquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
ja leuk jongens. @:bitterbal en ik hebben het koud.
Gelukkig genoeg meertjes hier met strandjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet het zelfdequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg meertjes hier met strandjes.
Lekker tussen de bleke walvissen, snacklucht en de mocro's daar, als de duivel een tuutje aan zijn piel had dan noemde hij dat Scheveningen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan geen strand tegenop.
hahahahaha
Scheveningen begint echt een NO GO te worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker tussen de bleke walvissen, snacklucht en de mocro's daar, als de duivel een tuutje aan zijn piel had dan noemde hij dat Scheveningen.
Nou ja iets meer luxe nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg meertjes hier met strandjes.
Zal m'n karige bips eens op je kale kop duwenquote:
Winkel is toch maar tot twee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je nog tot vijf uur verkopen hoor
Nee want we zijn dinsdag pas weer open en we verkopen ze vers.quote:
Oh ik heb gehoord dat het ook heel normaal is als er niks te eten is op je werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:10 schreef Ama het volgende:
Brood wat overblijft gaat de vriezer in zodat mensen van werk gewoon de hele week brood kunnen kopen (met korting). In de winkel ligt steeds vers gebakken brood.
Heh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb gehoord dat het ook heel normaal is als er niks te eten is op je werk
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bitterbaldrama van gisteren gemist?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ballie en dramaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze kreeg geen etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
Was er drama?
had ze de verwarming aan gezet?
Nee, ik ben van binnen zwart. Donkerzwartquote:
Oei, en toen? heeft al iemand gecontroleerd of haar buren nog leven?quote:
Dat is geen drama, dat is een aflevering van 'Seconds from Disaster'quote:
Naaktslakken? Heeft dat iets te maken met de slaklantaarn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis nog de betekenis van vier woorden Foqueville's;
Naaktslakken
Turbojoekser
Replicatielust
Moekerig
Ga houden danquote:
niet geklikt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)hier-in-de-Rijnhaven
@:bitterbal
Deze al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |