SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
werk je in een bakker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Oei nog maar 5 broden en dan zijn we uitverkocht.
alles opgegeten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Oei nog maar 5 broden en dan zijn we uitverkocht.
Zou een bakkerij logischer vinden.quote:
Ik voel me een beetje duf vandaag.quote:
Doe ff je oude UI terug. Ik herken je niet meer man.quote:
Ik heb Kevin helemaal gemist.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het een mislukte lage levensvorm, vriendje dood, kwartiertje huilen, jaaaaaaaaaaah Kevin ze piemel in me preut wooohoooo feest.
whoops.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een bakkerij logischer vinden.
Kevin is een random naam die ik net dropte als tegenwicht voor de Djayangelo's.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kevin helemaal gemist.
Maar het aandacht geven van die mensen in een tv programma was het begin van het einde.
Badmumtssssquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een bakkerij logischer vinden.
quote:
Naar die programma's kijken miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Kevin helemaal gemist.
Maar het aandacht geven van die mensen in een tv programma was het begin van het einde.
Is toch hetzelfde met Love Island en al die meuk ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje naar zinnelozen en zwakzinnigen kijken en ze uitlachen om jezelf net een klein beetje beter te voelen, wat zijn we toch een erudiete prachtige diersoort.
Ja ook van die kansloze bende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde met Love Island en al die meuk ?
Linkerbil optillen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, iemand is eieren aan het bakken
quote:
Eigenlijk verwacht ik wel dat we over een tijdje live verslagen krijgen bij ernstige auto-ongelukken, ik zal John de Mol eens pitchen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
John is er rijk van geworden die lacht zich rot
Haagsie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Haags het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik moet nog steeds maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Omeletje smaakte. Wat had jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |