quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 00:30 schreef faf het volgende:Mysize kan je de breedte kiezen die het beste zit.. hierdoor makkelijk omdoen..
Heb verschillende geprobeerd wingman, Durex maar mysize het fijnste..
Gelukkig was er al iemand die over de breedte maat en mysize begon.
Dun of dik condoom is veel minder belangrijk voor het gevoel dan een perfect passend condoom.
My size heb je in verschillende breedte maten, je kan ofwel met een meetlintje aan de slag, ofwel inschatten hoe dik je denkt dattie is ten opzichte van gemiddeld.
Ik adviseer altijd 3 maten te proberen, Omdat de voorkeur voor iedereen anders is.
Als je een goed passend condoom hebt kun je ineens veel makkelijker klaar komen met condoom om.
Ik heb al veel scharrels en vrienden met deze tip aan een condoom gekregen.
Mijn vriend en ik hebben het in het begin ook met condoom moeten doen omdat ik de pil moet kan slikken vanwege een schildklier aandoening, en hij kon nooit klaarkomen met condoom.
Toen ik mysize voor hem kocht wist hij niet wat hij meemaakte.
Dus, ga naar een goede erotiekwinkel en vraag daar naar van die probeerverpakkingen met 3 verschillende maten.
Wel eerst een inschatting maken welke van de vele maten je dan ongeveer moet hebben.
Pro tip: als je lul in de breedte niet door een wc rolletje past, moet je de twee grootste maten proberen.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.