abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200889686
Beste FOK!kers,

Mijn wederhelft is gestopt met de pil maar ik ben nog niet klaar om vader te worden dus schakelen we over naar condoom. Het is al een tijdje geleden dat ik zo'n ding heb gebruikt maar ik was vroeger wel fan van de Durex Thin Feel (/Fetherlite/Feeling Sensitive). Maar ik vroeg mij eigenlijk af of er tegenwoordig betere alternatieven zijn. Lelo HEX was ik trouwens helemaal fan van, ik zie dat die tegenwoordig ook gewoon in NL te bestellen zijn.

Dus van welke condoom zijn de FOK!kers fan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200889712
Laat ze nog gewoon de pil slikken dan..

Waarom denkt ze dat het slim is om nu nog een kind op deze wereld te zetten?
pi_200889722
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:51 schreef hoechst het volgende:
Laat ze nog gewoon de pil slikken dan..

Waarom denkt ze dat het slim is om nu nog een kind op deze wereld te zetten?
Ze is gestopt met de pil om andere redenen. Graag ontopic.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200889728
Www.condoomfabriek.nl
pi_200892438
Die nieuwe van Durex zijn flinterdun en fijn. Durex Nude om precies te zijn. Moge het veel veilige kilometers worden met het nieuwe rubber. :D ^O^
pi_200893341
Ultrathin durex niffo dan pomp je ze voel alsof je geen condoom om hebt
pi_200895111
De mannenpil een optie?
dag
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:47:25 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200895249
Pasante Unique was de minst slechte optie die ik tegengekomen ben maar het blijven condooms dus toch beter een andere oplossing zoeken bij een vaste partner
Huilen dan.
pi_200904363
Als er definitief uit bent geen kinderen te willen zou je je kunnen laten steriliseren. Mijn vorige vriend was dat ook.

Maar ik begrijp dat je er nog niet uit bent.

Lijkt mij een drama om met een vaste partner condoom te moeten gebruiken.
Ik ben er al geen fan van bij losse dates en FWB, laat staan bij vaste partner.
Maar ik gebruik dan ook de pil.
pi_200936269
https://www.easytoys.nl/ryder-condooms-144-stuks-p-35547/
Ik gebruik deze, zijn best goed te doen, en niet druk hoeven maken over een keer zonder te zitten. Menig exemplaar van deze volgeblaft, nooit gescheurd of afgegleden
pi_200946207
Mysize kan je de breedte kiezen die het beste zit.. hierdoor makkelijk omdoen..

Heb verschillende geprobeerd wingman, Durex maar mysize het fijnste..
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:04:21 #12
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_200950032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 00:30 schreef faf het volgende:
Mysize kan je de breedte kiezen die het beste zit.. hierdoor makkelijk omdoen..

Heb verschillende geprobeerd wingman, Durex maar mysize het fijnste..
Gelukkig was er al iemand die over de breedte maat en mysize begon.

Dun of dik condoom is veel minder belangrijk voor het gevoel dan een perfect passend condoom.

My size heb je in verschillende breedte maten, je kan ofwel met een meetlintje aan de slag, ofwel inschatten hoe dik je denkt dattie is ten opzichte van gemiddeld.

Ik adviseer altijd 3 maten te proberen, Omdat de voorkeur voor iedereen anders is.

Als je een goed passend condoom hebt kun je ineens veel makkelijker klaar komen met condoom om.

Ik heb al veel scharrels en vrienden met deze tip aan een condoom gekregen.

Mijn vriend en ik hebben het in het begin ook met condoom moeten doen omdat ik de pil moet kan slikken vanwege een schildklier aandoening, en hij kon nooit klaarkomen met condoom.

Toen ik mysize voor hem kocht wist hij niet wat hij meemaakte.

Dus, ga naar een goede erotiekwinkel en vraag daar naar van die probeerverpakkingen met 3 verschillende maten.

Wel eerst een inschatting maken welke van de vele maten je dan ongeveer moet hebben.

Pro tip: als je lul in de breedte niet door een wc rolletje past, moet je de twee grootste maten proberen.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:14:33 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200950180
Het beste condoom is het condoom dat past.

Ik gebruik ze ook van Mysize. In de verpakking wordt een meetlint meegeleverd waarop de verschillende maten staan aangegeven. Maar zoals @Mickytjuh al heeft aangegeven, probeer verschillende maten. Bij mij was een maat kleiner dan wat ik heb gemeten het fijnste.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:21:31 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200950283
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:

Pro tip: als je lul in de breedte niet door een wc rolletje past, moet je de twee grootste maten proberen.
Oh echt? _O-
Ook niet denken dat die maten voor zwarte mensen zijn voorbehouden, twijfelde enorm of ik wel juist had gemeten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200950331
Ik vond die 'regular size' van Durex altijd wat te strak. Bij een bloedworst drukt ie al je bloed weer uit je eikel. Ook gehad dat de featherlight scheurde (bij goed gebruik) :'(

Die van DA huismerk vond ik qua pasfit wel fijn, alleen de glijmiddel droogt wat snel op. Scheurt niet snel, dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')