Die ken ik ook alleen nog maar van vroeger uit de achtertuin , toen donker en helder nog bestondquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa...het was daar zo donker. Vooral woensdagavond. s nachts ergens op een dijkweggetje gezeten en naar de sterren gekeken. Je kan vanaf Schier gewoon de Melkweg zien. Weinig plekken in Nederland waar die nog goed zichtbaar is maar daar...in volle glorie, zó mooi!
Ik zou er bijna voor naar de Wadden verhuizen. Wát een sterren. Niet te vergelijken met Death Valley maar voor Nederlandse begrippen hét beste dat ik hier ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen nog maar van vroeger uit de achtertuin , toen donker en helder nog bestond
Ja hoe anders is het zonder licht vervuiling.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa...het was daar zo donker. Vooral woensdagavond. s nachts ergens op een dijkweggetje gezeten en naar de sterren gekeken. Je kan vanaf Schier gewoon de Melkweg zien. Weinig plekken in Nederland waar die nog goed zichtbaar is maar daar...in volle glorie, zó mooi!
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan ga ik genietend door het leven
enorm inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoe anders is het zonder licht vervuiling.
Geloof het best ,. Ik heb ooit in de Spaanse binnenlanden ook wel mooie hemels gezien , maar was daar toen nooit zo mee bezig , na een dag lang ploeteren door de bergen .. koud bier uit de rivier en eten maken op het kampvuur ....quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar de Wadden verhuizen. Wát een sterren. Niet te vergelijken met Death Valley maar voor Nederlandse begrippen hét beste dat ik hier ooit gezien heb.
Dat had ik in Egmond al, als tiener naar huis lopen en had je een schaduw van de maan. Ik schrok er vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof het best ,. Ik heb ooit in de Spaanse binnenlanden ook wel mooie hemels gezien , maar was daar toen nooit zo mee bezig , na een dag lang ploeteren door de bergen .. koud bier uit de rivier en eten maken op het kampvuur ....
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof het best ,. Ik heb ooit in de Spaanse binnenlanden ook wel mooie hemels gezien , maar was daar toen nooit zo mee bezig , na een dag lang ploeteren door de bergen .. koud bier uit de rivier en eten maken op het kampvuur ....
Gaaf! Tof dat je het zo leuk gehad hebt, echt vakantiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! helemaal blij!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Tof dat je het zo leuk gehad hebt, echt vakantie
Dat klinkt goed, maandag weer aan het werk dus. Maar zover is het nog lang nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! helemaal blij!
Zo dalijk vakantie afsluiten door met wat vrienden even een biertje en hapje eten doen. Nijmeegs Oersoep bier uiteraard
Heb ook deze week weer zulke mooie hemels in de bergen gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah maandag weer aan de slag. Nog even lekker weekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maandag weer aan het werk dus. Maar zover is het nog lang niet
Klinkt goed, fijne vakantie gehad, dus!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh nice! Welke bergen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ook deze week weer zulke mooie hemels in de bergen gezien
heel fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Klinkt goed, fijne vakantie gehad, dus!
Ja ik heb afgelopen week alweer gewerkt, ook wel weer lekker, een beetje dagbestedingquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah maandag weer aan de slag. Nog even lekker weekend.
Jij was al aan het werk toch?
Jij werkt part timequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb afgelopen week alweer gewerkt, ook wel weer lekker, een beetje dagbesteding
Ik werk 3 dagen betaald ja, daarnaast heb ik nog wat andere verplichtingen.quote:
Modden verplichtingen noemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen betaald ja, daarnaast heb ik nog wat andere verplichtingen.
Dees, men vraagt zich in DTS af wanneer je jarig bent.quote:
Ik denk dat SHO best wel kut is nuquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dees, men vraagt zich in DTS af wanneer je jarig bent.
Zoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus de 40plussers van het eerste uur zijn nu 50...
Ja, DTS, bijzonder dan dat kan haast niet.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, DTS, bijzonder dan dat kan haast niet.
Is dat nieuw?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Barbie is hoer geworden met slechte recensies
Dat kan iemand vast wel ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Kan iemand link plaatsen van de post met deisyys foto?
Ben jij er over heen gegaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Barbie is hoer geworden met slechte recensies
Maar dat is tijdelijk. Er is daar bijna nooit gezeikquote:
Wat is dit voor belachelijke insinuatie???quote:
Er staat geen "je bent" maar "ben je" en dus is het een vraag en geen insinuatie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke insinuatie???
Nadat ik gisteren allerlei dingen vertelde over mijn knappe vriendin vind ik dit gewoon een vreemde vraagquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er staat geen "je bent" maar "ben je" en dus is het een vraag en geen insinuatie.
Nou je weet de rencensiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke insinuatie???
Picsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren allerlei dingen vertelde over mijn knappe vriendin vind ik dit gewoon een vreemde vraag
Aparte vraag is het zeker maar gewoon een nee of eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren allerlei dingen vertelde over mijn knappe vriendin vind ik dit gewoon een vreemde vraag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aparte vraag is het zeker maar gewoon een nee of eenhad wel volstaan denk ik.
Jij en lol? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
Mijn vriendjes zijn ook altijd knap ook al hebben ze een beetje buikje en wat onderkin. Als je maar lol hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |