SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw vergelijkingenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatje
Geen ballenbakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Small land zit dicht wegens corona
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.
Cheetos met uiensmaakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
Hamkaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.
ohquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Vraag: Wat is de beste hamburgertopping?
En wat is de goorste hamburgertopping?
(Standaard topping als bacon, kaas, sla, tomaat, ui en augurk tellen niet mee.)
Sims 4.quote:
Hoe kon jij ooit in de top500 kwaliteitsusers komen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wel sodeju. Ik had daar graag een pint met je gedronken (ik had voor Staropramen gekozen op de kaart, geen Hongaars doch desalniettemin).quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben ik er net weer weg.
Wat ga je doen?
Een gebakken eitje is verrassend lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Liefste niks eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een gebakken eitje is verrassend lekker
En ananas moet de Pakistaanse doodstraf op staan.
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ananas moet de Pakistaanse doodstraf op staan.
Doen ze in de Alpen vaak ja, erg lekker zeker als het eigeel nog lekker zacht isquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En, verbetering?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hoorde ik reclame dat de big maccie was vernieuwd en toen onderweg gelijk een gehaald
Gebakken ei of gebakken ananas als beste.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
ananasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dan had ik wel wat toffe tenten geweten met Staropramen. Of Zlaty Bazant.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel sodeju. Ik had daar graag een pint met je gedronken (ik had voor Staropramen gekozen op de kaart, geen Hongaars doch desalniettemin).
Net vakantie dan, dus rustig een beetje in de rondte wandelen. Tijd terug al ticket gekocht, gaan we toch verzilveren denk ik.
Mango en geitenkaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Gebakken ananas op je burgerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?
Lamshamburgertje, een kwarteleitje en een coquille met een drupje citroentruffelsaus, my signature dish waar mensen werkelijk om vechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dunno, verder nog geen plan. Er liepen laatst acties bij Ryanair en Wizzair dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht, maar Budapest is altijd een goed plan. Geen idee hoe of wat daar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had ik wel wat toffe tenten geweten met Staropramen. Of Zlaty Bazant.
Lekker. Dat is ook wat ik ga doen. Ga je ook thermalen?
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?
Een vegaburger op je burger is ook gewoon wat mal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ananas
goorste: mja.. een vega burger
Neuh, ben niet zo van de saus bij broodjes.quote:
"vernieuwd" = kleiner, duurder en smerigerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hoorde ik reclame dat de big maccie was vernieuwd en toen onderweg gelijk een gehaald
Ik blijf wel onwetend verder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaat
Mangoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mango en geitenkaas
Blauwe kaas
goddelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaat
anans is lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit moeten we streng bestraffen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wow veel ananas liefhebbers hier.![]()
Ook op de pizza?
mja moest iets verzinnen ken geen vreemde toppings..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vegaburger op je burger is ook gewoon wat mal.
Toch niet op je vlees.quote:
Gewoon kijken waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dunno, verder nog geen plan. Er liepen laatst acties bij Ryanair en Wizzair dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht, maar Budapest is altijd een goed plan. Geen idee hoe of wat daar.
Nee joh negatieveling!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
"vernieuwd" = kleiner, duurder en smeriger
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht,
yepsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ook op de pizza?
beide lekkerquote:
Bij mij komt wat meer culinair verwend volk denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor een goede hamburger vind ik de broodjes en het vlees belangrijk.
Echt angus beef met dat grote brood is het lekkerst.
Als ik die op de Kamado maak vechten ze erom hier nog meer dan bij US.
Jij bent nog net wat gekkerquote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hudson heeft diequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mja moest iets verzinnen ken geen vreemde toppings..
maar blauwe kaas zie ik nu voor bijkomen, echt dan heb je gewoon geen smaakpapillen
dit las ik op feesboekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh negatieveling!
(Ja wel te duur opzich)
Gewoon verse rode uien is een heel stuk lekkerder hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mango compote of rode uien compote doet het best goed.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij komt wat meer culinair verwend volk denk ik
Bij mij wat meer echte mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind bacon vaak overrated op een burger.
Maar ik ben ook gek op jouquote:
In die combi wel weer ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ananas op je tostidat je je smoel eraan verbrandt
Terecht, meteen Gods toorn voor degene die warm fruit eten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ananas op je tostidat je je smoel eraan verbrandt
Inteeltbacon wel ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jullie kunnen wel een battle doen. Komen wij etenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kipburger..FOEI!!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
Broodje even aanbakken, mayo en ketchup erop, gebakken ananas, kipburger, augurk, komkommer, tomaat, ui, jalapeņo, gebakken ei en de top er op.![]()
![]()
Goed plan dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel een battle doen. Komen wij eten
Ham?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die combi wel weer ja.Maar daar zit bij mij geen vlees op.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ook op de pizza?
Klinkt geweldigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
Broodje even aanbakken, mayo en ketchup erop, gebakken ananas, kipburger, augurk, komkommer, tomaat, ui, jalapeņo, gebakken ei en de top er op.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervangen door parma of serranoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valt helaas vaak weg qua smaak, dan zou je er 38 plakjes bacon op moeten doen en dat doen ook niet zoveel mensen (uitzonderingen en ballie daargelaten dan)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Werkvolk"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mij wat meer echte mensen.
Zou ketchup vervangen voor barbecuesaus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
![]()
Nee ik hou ook niet zo van ham. Heb dan het idee alsof ik iemand z'n huid zit te eten. Maar wat dan wel?quote:
Sommige mensen willen overal bacon op.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt helaas vaak weg qua smaak, dan zou je er 38 plakjes bacon op moeten doen en dat doen ook niet zoveel mensen (uitzonderingen en ballie daargelaten dan)
Ik kijk helemaal niet boos. Ik hou van die strakke roze shirtjes van Wizzair met die lekkere tietjes erin.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik houd van Wizzair hoor. Hadden het we vandaag nog over, Dus niet zo boos kijken.
Bef kijkt altijd een beetje boosquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik houd van Wizzair hoor. Hadden het we vandaag nog over, Dus niet zo boos kijken.
@bitterbal dusquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen willen overal bacon op.
Gewoon, kaas. En soms dus opleuken met waar ik zin in heb, tomaat, uit, champignons, andere kaas en waarom ook geen ananas.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hou ook niet zo van ham. Heb dan het idee alsof ik iemand z'n huid zit te eten. Maar wat dan wel?
Geīmporteerd uit Oekraīnequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet boos. Ik hou van die strakke roze shirtjes van Wizzair met die lekkere tietjes erin.
Dan doe je datquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ketchup vervangen voor barbecuesaus.
Je burger inwikkelen met bacon en dan bakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt helaas vaak weg qua smaak, dan zou je er 38 plakjes bacon op moeten doen en dat doen ook niet zoveel mensen (uitzonderingen en ballie daargelaten dan)
Maar als je er zoveel zooi op gooit proef je toch heel de burger zelf niet meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
![]()
De shirtjes of de tietjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geīmporteerd uit Oekraīne
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hou ook niet zo van ham. Heb dan het idee alsof ik iemand z'n huid zit te eten. Maar wat dan wel?
Misschien wel de inhoud van de tietjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De shirtjes of de tietjes?
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je er zoveel zooi op gooit proef je toch heel de burger zelf niet meer?
Ben sowieso niet van de grote hompen vlees; ook bij een burger niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je er zoveel zooi op gooit proef je toch heel de burger zelf niet meer?
Weglaten. Dan heb je een broodje gezondquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oekraīense melk?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien wel de inhoud van de tietjes.
Misschien wel allebei. Oekraīne is lekker goedkoop.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De shirtjes of de tietjes?
Dat zijn ook altijd van die debiele dingen, een 'broodje gezond' maar er dan wel een kuub mayo opflikkerenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weglaten. Dan heb je een broodje gezond
Oh, lekker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weglaten. Dan heb je een broodje gezond
Jaja, we kennen de kruistocht tegen mayo nu wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd van die debiele dingen, een 'broodje gezond' maar er dan wel een kuub mayo opflikkeren
"Gezond"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd van die debiele dingen, een 'broodje gezond' maar er dan wel een kuub mayo opflikkeren
Het moet wel lekker zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zeg het hemquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaja, we kennen de kruistocht tegen mayo nu wel.
Mayo
Lekker, dat er mayonaise in je mondhoeken zit en dat dan op laten drogen voordat je het eraf likt met je tongquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze keer was het niet (per se) anti-mayo bedoeld maar om de hypocrisie van het 'broodje gezond' aan te gevenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaja, we kennen de kruistocht tegen mayo nu wel.
Mayo
Waarom denk je dat die shirtjes zo strak zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaahploffen die dingen niet door de luchtdruk?
* zet op de bucketlist.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou best wel iets zijn als het licht geeft in het donker.
Plausibelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die shirtjes zo strak zitten.
Valt me nu pas op, lijkt me ook erg raar en goor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit mayo op m'n broodje gezond.
Nee maar daar zit wel als het goed zo’n lekker sausje op.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, true. Zelf heb ik het meestal op yoghurtbasis, misschien is met mayo een ding?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar daar zit wel als het goed zo’n lekker sausje op.
Soort dressing.
Weet ik veel wat ze er opstoppen, in ieder geval zo'n smerig wit sausjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Zelf heb ik het meestal op yoghurtbasis, misschien is met mayo een ding?
Was best lekker in de jaren 90quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed brood met gerookte zalm, honing/dille is wel goddelijk.
...huehue...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze er opstoppen, in ieder geval zo'n smerig wit sausje
je moet ook niet een cm van alles erop gooien..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ok ok..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf vandaag noemen we ham huid.
Wat moeten we tegenwoordig hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was best lekker in de jaren 90
Ja nu ook nog wel hoor zeg ik als rauwe/gerookte vis liefhebber.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was best lekker in de jaren 90
Quinoa meuk met rauwe paprika en cranberry voor de bloeddruk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moeten we tegenwoordig hebben?
een klein beetje echt paar puntjes, niet een halve tubequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
*houd vuilnisbak openquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Quinoa meuk met rauwe paprika en cranberry voor de bloeddruk.
In België verdrinken ze broodjes in mayoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een klein beetje echt paar puntjes, niet een halve tube
Vorig jaar was wel erg armoedig, toen was draadjesvlees de noodgedwongen hit, dit jaar veel kreeft met tadaa mayonaise.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moeten we tegenwoordig hebben?
das niet echt lekker..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
In België verdrinken ze broodjes in mayo
Nee. Kom je op werk bezoek daar, hebben ze lunch geregeld. Denk je dat wordt smullen. Stroomt de mayo van je handenquote:
De horrorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Kom je op werk bezoek daar, hebben ze lunch geregeld. Denk je dat wordt smullen. Stroomt de mayo van je handen
Incoming kitten plaatjequote:
In Nijmegen gelukkig ook wel een goede zaak gevonden voor broodjes. Geen kreeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel erg armoedig, toen was draadjesvlees de noodgedwongen hit, dit jaar veel kreeft met tadaa mayonaise.
Pizza gegeten in Japan. Waarom, denk je dan ook bij jezelf. Maar goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
In België verdrinken ze broodjes in mayo
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Kom je op werk bezoek daar, hebben ze lunch geregeld. Denk je dat wordt smullen. Stroomt de mayo van je handen
Waarom?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pizza gegeten in Japan. Waarom, denk je dan ook bij jezelf. Maar goed.
Daar zat ook Mayo op.
En bij zwembadpatatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mayonaisevingers aflikken hoort toch wel bij de ultieme strandbeleving.
Zakje croky paprikachipsquote:
Ik ben niet zo'n belegde broodjesman, wel een zwak voor de hete kip van 2Bquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nijmegen gelukkig ook wel een goede zaak gevonden voor broodjes. Geen kreeft.
De smaak van zout, chloor en bordkarton.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net iets teveel zout op die friet
En kinderurine.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De smaak van zout, chloor en bordkarton.
Niet in de patat.quote:
alstu, een roosjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-stubbs-dies-aged-84
Vroeger hadden we een zomer abonnement op het buitenbad hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De smaak van zout, chloor en bordkarton.
In een zwembad van ongeveer 3.500 liter zit ongeveer 22 liter urine. Een zwembad ter grootte van een olympisch bad bevat 64 liter urine en de gemiddelde zwemmer laat ongeveer 70 milliliter urine achter.quote:
in een bad waar jij in hebt gezeten niet alleen urine...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een zwembad van ongeveer 3.500 liter zit ongeveer 22 liter urine. Een zwembad ter grootte van een olympisch bad bevat 64 liter urine en de gemiddelde zwemmer laat ongeveer 70 milliliter urine achter.
Die berekening mag je over doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een zwembad van ongeveer 3.500 liter zit ongeveer 22 liter urine. Een zwembad ter grootte van een olympisch bad bevat 64 liter urine en de gemiddelde zwemmer laat ongeveer 70 milliliter urine achter.
Er staat geen berekening inquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die berekening mag je over doen.
Een zwembad van 3500 liter is een klein opblaasbadje. Mijn opzetbad heeft al 12000 liter.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat geen berekening in
daar kunnen wel twee van US' sexboten inquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Exuses een olympisch bad heeft 2.500.000 liter water.
Denk dat Google zich een paar nullen vergist dan qua Olympisch zwembad, in jouw badje zit dus wel 80 liter urine.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een zwembad van 3500 liter is een klein opblaasbadje. Mijn opzetbad heeft al 12000 liter.
Nu zeg je dat een bad van 3500 liter 22 liter urine bevat en een Olympisch bad, toch zo’n 350.000 liter 64 liter urine?
kom we gaan naar emmen...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Zie @:yvonne heeft mijn post geliked.
Nu EIS ik uitleg!
@:ama
Urine is 98% water, dus waar praten we over.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Google zich een paar nullen vergist dan qua Olympisch zwembad, in jouw badje zit dus wel 80 liter urine.
De seksboot van USquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Urine is 98% water, dus waar praten we over.
Zo leuk is Dierenpark Emmen nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom we gaan naar emmen...
Kennedy is en blijft een baas hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij je UI gewijzigd nu uitgekomen is dat de Cuomo's-Kennedy's vieze zieke mensen zijn?
Veel geluk hebben ze niet in 't leven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennedy is en blijft een baas hoor.
6 ft under jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel eerder conservatief dan modern-democraat.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel eerder conservatief dan modern-democraat.
Een beetje zoals dat MLK zich niet in de huidige doorgeslagen BLM-ideologie zou kunnen vinden.quote:
Heb het hier al eens eerder gezegd denk ik, de enige Amerikaanse president die mijn respect verdient is FDRquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net op tijd voordat hij de wereldvrede in gevaar kon brengen.
En Trump dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het hier al eens eerder gezegd denk ik, de enige Amerikaanse president die mijn respect verdient is FDR
Precies de smaak waar ik zin in heb dus !quote:
Trump is vermakelijk, niks meer niks minder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En Trump dan?![]()
* datismijnmening duikt weg
Lincoln? Washington?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het hier al eens eerder gezegd denk ik, de enige Amerikaanse president die mijn respect verdient is FDR
FDR zei ik toch?quote:
Vind je slavernij afschaffen en het beste staatsbestel in de geschiedenis optuigen niet goed dan?quote:
https://cbg.nl/actueel/de-afkomst-van-teddy-en-franklin-delano/quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mij te lang geleden allemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je slavernij afschaffen en het beste staatsbestel in de geschiedenis optuigen niet goed dan?
Grappigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://cbg.nl/actueel/de-afkomst-van-teddy-en-franklin-delano/
Nooit met mannen meegaan die je niet kentquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Al de 3e verkrachtingsaangifte deze week die ik lees.
Gisteren een meid die met 3 Duitsers meeging naar de hotelkamer.
Ik weet het niet. Als ik vroeger een meid meenam naar de kamer werd er geneukt ook.
Hoe worden er dan nog ooit kinderen geboren?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit met mannen meegaan die je niet kent![]()
Dat zou elk meisje ingeprent moeten krijgen door haar ouders.
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit met mannen meegaan die je niet kent![]()
Dat zou elk meisje ingeprent moeten krijgen door haar ouders.
Nee is ja?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Zijn ze tegenwoordig nou zo naīef dat ze meegaan naar de kamer. Beetje tegensputteren toch geneukt worden en naar de politie rennen?
Ik zeg niet dat dit goed is maar dan is er iets mis met de keuzes/weerbaarheid van die meiden.
Uit liefdevolle consensuele seks met een zorgvuldig geselecteerde partnerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe worden er dan nog ooit kinderen geboren?
Klinkt als uithuwelijken, dat wordt vaak met liefde en zorg gedaan door de ouders.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit liefdevolle consensuele seks met een zorgvuldig geselecteerde partner![]()
Is sowieso beter voor het kind want die heeft dan tenminste een vader is het leven.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Zijn ze tegenwoordig nou zo naīef dat ze meegaan naar de kamer. Beetje tegensputteren toch geneukt worden en naar de politie rennen?
Ik zeg niet dat dit goed is maar dan is er iets mis met de keuzes/weerbaarheid van die meiden.
Helemaal niet maar als je als meid alleen een hotelkamer binnenstapt in een setting na het stappen, met totaal opgegeilde kerels heb je 2 keuzes. Of je neemt met 1 die je dan beschermt of je bent misschien een prooi voor allemaal.quote:
Nee niet meegaan alleen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Meisje van 60/70 kilo tegenover drie kerels van 80/90 kilo aan spiermassa? Alsjeblieft zeg.![]()
Vrouwen die niet in sletmodus gaan na twee mixdrankjes kunnen die selectie prima zelf doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als uithuwelijken, dat wordt vaak met liefde en zorg gedaan door de ouders.
Ik zal dan slechts voor mezelf spreken en voor het merendeel van de mannen die ik ken, nee is nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet maar als je als meid alleen een hotelkamer binnenstapt in een setting na het stappen, met totaal opgegeilde kerels heb je 2 keuzes. Of je neemt met 1 die je dan beschermt of je bent misschien een prooi voor allemaal.
Ja zeker voor mij en zoals wij waren vroeger ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal dan slechts voor mezelf spreken en voor het merendeel van de mannen die ik ken, nee is nee.
Ik denk dat die sletmeisjes niet zo snel nee zullen zeggen tegen acht piemels, zelfs niet na 0 mixdrankjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die niet in sletmodus gaan na twee mixdrankjes kunnen die selectie prima zelf doen
Ik hoop toch echt dat de meeste mannen zo denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeker voor mij en zoals wij waren vroeger ook.
Maar je snapt toch ook dat niet iedereen zo denkt?
Ho eens ff ik kom net aanzeilenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
Jullie lijken wel een stel primitieve Turken
Nee joh, van die opgegeilde pubers in een zonne oort van matige komaf denken niet zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat de meeste mannen zo denken.
Half puberend NL nu in Chersonissos aan de coronaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, van die opgegeilde pubers in een zonne oort van matige komaf denken niet zo.
Sterker nog die denken helemaal niet.![]()
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Half puberend NL nu in Chersonissos aan de corona
Wat ik dus al zei. Vrouwen zouden niet met onbekende mannen moeten meegaan.quote:
Over een paar jaar gaan je dochters ook naar Chersonissos of voed jij ze zo op dat ze meteen een Noorwegencruise gaan maken op hun zestiende?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, van die opgegeilde pubers in een zonne oort van matige komaf denken niet zo.
Sterker nog die denken helemaal niet.![]()
Nooit een keer dat mijn kinderen op een zuipen/neuken vakantie zouden gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaan je dochters ook naar Chersonissos of voed jij ze zo op dat ze meteen een Noorwegencruise gaan maken op hun zestiende?
Dus omdat er een meisje is met gebrekkige mensenkennis moeten alle vrouwen van de wereld in angst voor mannen leven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei. Vrouwen zouden niet met onbekende mannen moeten meegaan.
Maar zoals jij je post bracht klinkt het alsof je vindt dat meegaan gelijk staat aan consensus.
Eenmaal in een hotelkamer is het voor een meisje verdomd lastig om drie volwassen mannen van je af te vechten.
Zou in Utah gaan wonen als ik jou was, oooh wacht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit een keer dat mijn kinderen op een zuipen/neuken vakantie zouden gaan.
Nee. Meisjes moeten met gezond verstand leven en zich realiseren dat zij de kwetsbare sekse zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus omdat er een meisje is met gebrekkige mensenkennis moeten alle vrouwen van de wereld in angst voor mannen leven?
Nu weet ik het zeker, of je bent een Afghaan of een Marokkaan, klopt hč?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Meisjes moeten met gezond verstand leven en zich realiseren dat zij de kwetsbare sekse zijn.
Nee. Ben een realist.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, of je bent een Afghaan of een Marokkaan, klopt hč?
Je kraamt gewoon vrij orthodoxe islamitische denkbeelden uit en volgens mij heb je dat zelf niet eens door?quote:
Volgens mij is het biologisch een feit dat vrouwen fysiek zwakker zijn dan mannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kraamt gewoon vrij orthodoxe islamitische denkbeelden uit en volgens mij heb je dat zelf niet eens door?
Dat rijmt weer matig met d'r normaal gesproken nogal rechtse denkbeeldenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kraamt gewoon vrij orthodoxe islamitische denkbeelden uit en volgens mij heb je dat zelf niet eens door?
Angst, conservatisme en religie zijn broertjes op hetzelfde kerkhof.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat rijmt weer matig met d'r normaal gesproken nogal rechtse denkbeelden
Die staan daar niet zo ver vanaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat rijmt weer matig met d'r normaal gesproken nogal rechtse denkbeelden
Maar hebben weer de pest aan moslimsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staan daar niet zo ver vanaf.
Denk dat de meesten er nog nooit een gesproken hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar hebben weer de pest aan moslims
Yep, het ging daar redelijk goed voor de normale burgers. Helaas weer die gestoorde islamistenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond weer wat bekeken over hoe vriendelijk de Taliban gaat zijn in Afghanistan. Die vallen in no-time weer in de ellende
Ik heb geen enkel probleem met moslims, echter wel met die karikaturen waarvan er helaas iets teveel rondlopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de meesten er nog nooit een gesproken hebben.
Hand en een voet eraf als je gaat stelen; nog iets minder lief zijn en ze gaan je stenigen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, het ging daar redelijk goed voor de normale burgers. Helaas weer die gestoorde islamisten
Alle Afghaanse vrouwen vanaf 12 jaar oud een Beretta, opgelost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, het ging daar redelijk goed voor de normale burgers. Helaas weer die gestoorde islamisten
Welke film is dat ook alweer dat een stel Taliban aan een klein meisje vragen wat haar lievelingsdier is en ze zegt giraffe en vervolgens schieten ze haar moeder door haar hoofd heen omdat ze zonder onderwijs niet kan weten wat een giraffe is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hand en een voet eraf als je gaat stelen; nog iets minder lief zijn en ze gaan je stenigen.
Vrouwen hoeven ook niet meer naar school toe en komende jaren burgeroorlog
Klinkt wel bekend ergensquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke film is dat ook alweer dat een stel Taliban aan een klein meisje vragen wat haar lievelingsdier is en ze zegt giraffe en vervolgens schieten ze haar moeder door haar hoofd heen omdat ze zonder onderwijs niet kan weten wat een giraffe is?
Ik weet het alweer, beetje matige piewpiew spierballenfilm over de laatste Amerikaanse cavalerieaanval, in Afghanistan dus, maar die scene was dan wel weer angstwekkend "goed"quote:
Nee, waren die er?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 06:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, nog de vallende sterren gezien, @:kwiwi ?
niet ver. In de buurt van Mannheim voor een paar dagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig is die deur nog niet in zicht. Voor mij dan![]()
Ga je nog ergens heen?
Worsten eten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet ver. In de buurt van Mannheim voor een paar dagen.
Ken ik niet echt. Is dat leuk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet ver. In de buurt van Mannheim voor een paar dagen.
und bier trinken ja.quote:
geen idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ik niet echt. Is dat leuk?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
und bier trinken ja.
[..]
geen idee.
Ik heb er alleen ooit 1 tussenstop gemaakt omdat er een grote John Deere fabriek ligt
Maar het stadje waar ik ben schijt wel leuk te zijn. en er zijn veel fiets en wandelroutes. en een handbaltoernooi, dus ik krijg de tijd wel om
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
und bier trinken ja.
[..]
geen idee.
Ik heb er alleen ooit 1 tussenstop gemaakt omdat er een grote John Deere fabriek ligt
Maar het stadje waar ik ben schijt wel leuk te zijn. en er zijn veel fiets en wandelroutes. en een handbaltoernooi, dus ik krijg de tijd wel om
quote:
Ouderdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles doet zeer en niet op een goede manier.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles doet zeer en niet op een goede manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |