SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw vergelijkingenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatje
Geen ballenbakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Small land zit dicht wegens corona
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.
Cheetos met uiensmaakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
Hamkaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.
ohquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Vraag: Wat is de beste hamburgertopping?
En wat is de goorste hamburgertopping?
(Standaard topping als bacon, kaas, sla, tomaat, ui en augurk tellen niet mee.)
Sims 4.quote:
Hoe kon jij ooit in de top500 kwaliteitsusers komen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wel sodeju. Ik had daar graag een pint met je gedronken (ik had voor Staropramen gekozen op de kaart, geen Hongaars doch desalniettemin).quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben ik er net weer weg.
Wat ga je doen?
Een gebakken eitje is verrassend lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Liefste niks eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een gebakken eitje is verrassend lekker
En ananas moet de Pakistaanse doodstraf op staan.
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ananas moet de Pakistaanse doodstraf op staan.
Doen ze in de Alpen vaak ja, erg lekker zeker als het eigeel nog lekker zacht isquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En, verbetering?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hoorde ik reclame dat de big maccie was vernieuwd en toen onderweg gelijk een gehaald
Gebakken ei of gebakken ananas als beste.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
ananasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dan had ik wel wat toffe tenten geweten met Staropramen. Of Zlaty Bazant.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel sodeju. Ik had daar graag een pint met je gedronken (ik had voor Staropramen gekozen op de kaart, geen Hongaars doch desalniettemin).
Net vakantie dan, dus rustig een beetje in de rondte wandelen. Tijd terug al ticket gekocht, gaan we toch verzilveren denk ik.
Mango en geitenkaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Gebakken ananas op je burgerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?
Lamshamburgertje, een kwarteleitje en een coquille met een drupje citroentruffelsaus, my signature dish waar mensen werkelijk om vechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dunno, verder nog geen plan. Er liepen laatst acties bij Ryanair en Wizzair dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht, maar Budapest is altijd een goed plan. Geen idee hoe of wat daar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had ik wel wat toffe tenten geweten met Staropramen. Of Zlaty Bazant.
Lekker. Dat is ook wat ik ga doen. Ga je ook thermalen?
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt ananas serieus ergens als burgertopping beschouwd?
Een vegaburger op je burger is ook gewoon wat mal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ananas
goorste: mja.. een vega burger
Neuh, ben niet zo van de saus bij broodjes.quote:
"vernieuwd" = kleiner, duurder en smerigerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hoorde ik reclame dat de big maccie was vernieuwd en toen onderweg gelijk een gehaald
Ik blijf wel onwetend verder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaat
Mangoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mango en geitenkaas
Blauwe kaas
goddelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, op een hawaī-burger. Het bestaat
anans is lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit moeten we streng bestraffen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wow veel ananas liefhebbers hier.![]()
Ook op de pizza?
mja moest iets verzinnen ken geen vreemde toppings..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vegaburger op je burger is ook gewoon wat mal.
Toch niet op je vlees.quote:
Gewoon kijken waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dunno, verder nog geen plan. Er liepen laatst acties bij Ryanair en Wizzair dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht, maar Budapest is altijd een goed plan. Geen idee hoe of wat daar.
Nee joh negatieveling!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
"vernieuwd" = kleiner, duurder en smeriger
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
dat ik gewoon in het wilde weg tickets heb ingekocht,
yepsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ook op de pizza?
beide lekkerquote:
Bij mij komt wat meer culinair verwend volk denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor een goede hamburger vind ik de broodjes en het vlees belangrijk.
Echt angus beef met dat grote brood is het lekkerst.
Als ik die op de Kamado maak vechten ze erom hier nog meer dan bij US.
Jij bent nog net wat gekkerquote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hudson heeft diequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mja moest iets verzinnen ken geen vreemde toppings..
maar blauwe kaas zie ik nu voor bijkomen, echt dan heb je gewoon geen smaakpapillen
dit las ik op feesboekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh negatieveling!
(Ja wel te duur opzich)
Gewoon verse rode uien is een heel stuk lekkerder hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mango compote of rode uien compote doet het best goed.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij komt wat meer culinair verwend volk denk ik
Bij mij wat meer echte mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind bacon vaak overrated op een burger.
Maar ik ben ook gek op jouquote:
In die combi wel weer ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ananas op je tostidat je je smoel eraan verbrandt
Terecht, meteen Gods toorn voor degene die warm fruit eten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ananas op je tostidat je je smoel eraan verbrandt
Inteeltbacon wel ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jullie kunnen wel een battle doen. Komen wij etenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kipburger..FOEI!!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
Broodje even aanbakken, mayo en ketchup erop, gebakken ananas, kipburger, augurk, komkommer, tomaat, ui, jalapeņo, gebakken ei en de top er op.![]()
![]()
Goed plan dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel een battle doen. Komen wij eten
Ham?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die combi wel weer ja.Maar daar zit bij mij geen vlees op.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ook op de pizza?
Klinkt geweldigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
Broodje even aanbakken, mayo en ketchup erop, gebakken ananas, kipburger, augurk, komkommer, tomaat, ui, jalapeņo, gebakken ei en de top er op.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervangen door parma of serranoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valt helaas vaak weg qua smaak, dan zou je er 38 plakjes bacon op moeten doen en dat doen ook niet zoveel mensen (uitzonderingen en ballie daargelaten dan)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Werkvolk"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mij wat meer echte mensen.
Zou ketchup vervangen voor barbecuesaus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
![]()
Nee ik hou ook niet zo van ham. Heb dan het idee alsof ik iemand z'n huid zit te eten. Maar wat dan wel?quote:
Sommige mensen willen overal bacon op.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt helaas vaak weg qua smaak, dan zou je er 38 plakjes bacon op moeten doen en dat doen ook niet zoveel mensen (uitzonderingen en ballie daargelaten dan)
Ik kijk helemaal niet boos. Ik hou van die strakke roze shirtjes van Wizzair met die lekkere tietjes erin.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik houd van Wizzair hoor. Hadden het we vandaag nog over, Dus niet zo boos kijken.
Bef kijkt altijd een beetje boosquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik houd van Wizzair hoor. Hadden het we vandaag nog over, Dus niet zo boos kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |