SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw vergelijkingenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Pakistaanse vrouwen altijd naar oude chips ruiken.
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat heb jij. Want jij gaat tot het gaatje
Geen ballenbakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Small land zit dicht wegens corona
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
28 sept. ga ik weer naar Buda. Ik zal aan je denken.
Cheetos met uiensmaakquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paprika, naturel, bolognese? Kaasflipjes?
Hamkaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk die kaasknabbels met die ruitjes.
ohquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Vraag: Wat is de beste hamburgertopping?
En wat is de goorste hamburgertopping?
(Standaard topping als bacon, kaas, sla, tomaat, ui en augurk tellen niet mee.)
Sims 4.quote:
Hoe kon jij ooit in de top500 kwaliteitsusers komen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wel sodeju. Ik had daar graag een pint met je gedronken (ik had voor Staropramen gekozen op de kaart, geen Hongaars doch desalniettemin).quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben ik er net weer weg.
Wat ga je doen?
Een gebakken eitje is verrassend lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Liefste niks eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |