Jaloersquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:38 schreef Molo het volgende:
Jezus wat een horrorverhaal dat van die auto
Hier mega bewolkt, gelukkig in de vakantie al veel vallende Perseďdenstormdingen gezien. Liggend voor de tent![]()
Ben jij niet aan het kamperen nu?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik verbaasde me erover dat mijn neefje van 12 een elektrische fiets heeft gekregen. Omdat hij met twee meisjes naar school fietst, en die hebben ook een elektrische fiets. Dus okay, hij wil niet de enige zijn zonder die de hele tijd keihard moet trappen.
Maar ergens is dat dus begonnen, dat kinderen die net naar de middelbare school gaan en maar 20 minuten hoeven te fietsen al een elektrische fiets krijgen.
Ik vind daar wat van.
Mijn uk heeft voor de vakantie haar nieuwe klasgenoten al ontmoet, en hoorde dat ze de enige van de groep uit deze regio is die de 12km enkele reis op een gewone fiets gaat doen. 2 met een bus abbo, 5 met een ebike...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same, alleen voor kinderen die echt een pokke eind moeten kan ik het begrijpen.
Verder hebben de meeste mensen al veel te weinig lichaamsbeweging dus ga in godsnaam gewoon echt fietsen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben jij niet aan het kamperen nu?![]()
![]()
![]()
#klap in het gezicht van De Waard
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef fietsie het volgende:
Mijn uk heeft voor de vakantie haar nieuwe klasgenoten al ontmoet, en hoorde dat ze de enige van de groep uit deze regio is die de 12km enkele reis op een gewone fiets gaat doen. 2 met een bus abbo, 5 met een ebike...
Dat is hier doodnormaal zo lang er scholen en fietsen zijn? Degene die van het verst komt fietst 19km. Ook gewoon.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.
Waarom bij De Wit?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Nee en de Waard ligt zelfs bij de Wit![]()
Hopelijk over 3 weken nog ergens lekker weer![]()
Maar dan wel met de MSR want te lui.
Ik neem me wel echt al een paar jaar voor om te kamperen met die perseiden maar het komt er nooit van
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Tevens reed ik vandaag op mijn elektrische fits naar Vroeg om er te eten.
Geen aanrader. Haal er vooral brood en koffie en pains au chocolat, maar voor een fatsoenlijk diner moet je er imo niet zijn. Niet speciaal, vlees veel te doorbakken al vroeg ik het zo rood mogelijk, minimale porties én ik had schimmel in mijn dessert. Er kon nog geen sorry af.
Uiteraard niet voor een vriendenprijsje
Wat kudt! Zo'n teleurstelling altijd zoiets, en zeker als er zo mee omgegaan wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Geen aanrader. Haal er vooral brood en koffie en pains au chocolat, maar voor een fatsoenlijk diner moet je er imo niet zijn. Niet speciaal, vlees veel te doorbakken al vroeg ik het zo rood mogelijk, minimale porties én ik had schimmel in mijn dessert. Er kon nog geen sorry af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoons school was slechts 3 km, maar soms deden we dat lopendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oef, da's niet best. Jaar of wat geleden moest ik daar regelmatig reserveren voor lunches. Dat was voor een culinaire snob dus toen zal het vast een stuk beter zijn geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Tuurlijk. Ik ben al naar de 5e aan het zoeken. Dan mag jij de eerstequote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik heb me mijn hele leven het leplazeres gefietst met allerlei kinderen/zware tassen en van hot naar her en meestal op ouwe zwaartrappende brikken.
Ik vind dat ik die Ebike gewoon mag.
Duh.
Ik woonde 15 Km van school en dat ging ook gewoon op een normale fiets met wel 3 versnellingen. En met een paar klimmetjes zowel heen als terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.
Toen wij naar school gingen waren er nog geen electrische fietsenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik woonde 15 Km van school en dat ging ook gewoon op een normale fiets met wel 3 versnellingen. En met een paar klimmetjes zowel heen als terug.
Same, maar ik ging dan ook écht niet 15 km verderop naar schoolquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen wij naar school gingen waren er nog geen electrische fietsenDenk trouwens niet dat ik er een had gekregen wanneer ze er wel waren
Wij hebben hem met winterkamperen kapot gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom bij De Wit?
Wat is een MSR?
Ik vergeet de Perseďdenstorm elk jaar weer maar dit jaar zagen we er zoveel door de lucht flitsen ondanks geen donkere hemel in het noorden, dat het een duidelijke hint was
1 jaar 10 km enkele rit. Rest, ik denk zo'n 5 enkele ritquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same, maar ik ging dan ook écht niet 15 km verderop naar schoolDoe ff normaal zeg. Dan hou je geen tijd meer over voor de geneugten van het puberleven.
Noooooquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben hem met winterkamperen kapot gemaakt![]()
Msr is een hip lichtgewicht trek (huehue) tentje
Ik vergeet het ook altijd tot het dan weer op internet staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |