Eh, ik vraag mijn buurman wel degelijk waarom hij een XC 40 heeft besteld. En ik snap best waarom hij met zijn vrouw getrouwd is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:26 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom het je zo boeit. Vraag jje je ook af waarom je buurman een bepaalde auto gekocht heb? Waarom je buurvrouw met die man gaat?
Leuk dat je het niet begrijpt, is letterlijk niet het probleem van 'antivax'.
Wat een rare reactie zeg. Dus als je iets niet goed begrijpt mag je niet om uitleg vragen ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:26 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom het je zo boeit, en vooral waarom je denkt te menen dat het je uberhaupt iets aangaat. Vraag je je ook af waarom je buurman een bepaalde auto gekocht heb? Waarom je buurvrouw met die man gaat?
Leuk dat je het niet begrijpt, is totaal niet het probleem van 'antivax'.
Toen je die vraag stelde, kwam je toen ook met allemaal argumentaties waarom het een kut auto is? Of wou je het oprecht weten? TS zijn 'vraag' is namelijk niet zo neutraal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik vraag mijn buurman wel degelijk waarom hij een XC 40 heeft besteld. En ik snap best waarom hij met zijn vrouw getrouwd is.
Dus waarom zou iemand niet mogen vragen waarom antivaxxers geloven wat ze geloven?
Niet zo neutraal is nogal een understatement.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Toen je die vraag stelde, kwam je toen ook met allemaal argumentaties waarom het een kut auto is? Of wou je het oprecht weten? TS zijn 'vraag' is namelijk niet zo neutraal.
Hier sla je de spijker mee op zijn kop. Terugkrabbelen is dan ook geen optie. Alleen al vanwege hun trots moeten ze het blijven volhouden. En pro-vaxx familie/vrienden zijn vaak afgestoten, dus hebben ze alleen hun wappie netwerk nog over.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef NightDancert het volgende:
Wappies redeneren niet op basis van feiten. Bovendien staan ze natuurlijk ontzettend voor lul als ze nu alsnog hun ongelijk gaan toegeven.
Nog zo'n kansloos topic. Hoeveel echte "anti-vaxxers" denk je dat hier rondhangen? Ik kan mij niet als anti-vaxxer beschouwen. Netjes m'n vaccinaties gehad als kind, net zoals mn dochtertje en zoontje hebben/krijgen. Dat ik dit vaccin voor mijzelf niet nodig vindt maak mij nog geen "anti-vaxxer".quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Hallo beste medefokkers. Ik begrijp antivax niet. In het verleden ben ik ook onaardig tegen jullie geweest, maar dat komt eigenlijk vooral door totaal onbegrip van mijn kant. Ik heb wat vragen!
1) Waarom accepteer je specifiek vaccinaties niet?
Klein beetje achtergrond bij deze vraag. Bij antivax mensen zie je in de meeste dat ze andere zorg nog wel accepteren. Bebouwde met corona geïnfecteerde antivaxers gaan bijvoorbeeld nog steeds naar het ziekenhuis. Alledaagse medicijnen zoals ibu en paracetamol komen van dezelfde big farma, maar dan met veel minder publieke controle, maar daar is geen angstcampagne tegen. Als ze je willen vergiftigen kunnen ze het dus ook zo. Als je angst voor de overheid is, drink je dan bijvoorbeeld ook geen drinkwater meer? In het kort: ik snap de angst voor het prikje niet, terwijl we massaal de hele dag de meest dubieuze dingen in ons lichaam stoppen en soms zelfs van dezelfde fabrikant.
2) Waarom wil je wachten tot de vaccinatie 100% veilig is?
Die 100% gaat nooit komen en bij de huidige vaccinaties is het gevaar minder groot dan de kans op serieuze problemen na een corona infectie. Is wachten op een wondermedicijn dan niet een beetje gek? De meeste mensen dragen tenslotte ook gordels terwijl die niet 100% veilig zijn. Het alternatief is namelijk kutter.
Voel vrij om vragen toe te voegen!
Of hoevaak jij met je vrouw/vriendin neukt per week...? Als je toch alles wil delen...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik vraag mijn buurman wel degelijk waarom hij een XC 40 heeft besteld. En ik snap best waarom hij met zijn vrouw getrouwd is.
Dus waarom zou iemand niet mogen vragen waarom antivaxxers geloven wat ze geloven?
Waarom acht je de vaccinatie niet nodig?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:44 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloos topic. Hoeveel echte "anti-vaxxers" denk je dat hier rondhangen? Ik kan mij niet als anti-vaxxer beschouwen. Netjes m'n vaccinaties gehad als kind, net zoals mn dochtertje en zoontje hebben/krijgen. Dat ik dit vaccin voor mijzelf niet nodig vindt maak mij nog geen "anti-vaxxer".
Het zal best allemaal veilig zijn, maar dat betekend nog niet dat ik vooraan hoef te staan om deze te nemen
Btw, de hoeveelheid aannames die je doet in je OP is lachwekkend.
Dan moet je in de vraag wel vermelden dat ze lelijk is, vast niet goed kan pijpen en waarom jij wel naar de hoeren gaat.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of hoevaak jij met je vrouw/vriendin neukt per week...? Als je toch alles wil delen...
Weer een aanname...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom acht je de vaccinatie niet nodig?
Val niet in een risico groep, heb geen overgewicht, ben niet oud, geen onderliggende issues. Als je voor jezelf het nodig vindt om het vaccin te nemen. By all means leef je uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom acht je de vaccinatie niet nodig?
Mja precies dit ja. En ik ben niet bang voor corona, nooit geweest ook. Kan t alsnog fout gaan? Tuurlijk. Mijn keuze. Zal ik 112 bellen, mocht hoe klein de kans ook ik dood lig te gaan. Zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:44 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloos topic. Hoeveel echte "anti-vaxxers" denk je dat hier rondhangen? Ik kan mij niet als anti-vaxxer beschouwen. Netjes m'n vaccinaties gehad als kind, net zoals mn dochtertje en zoontje hebben/krijgen. Dat ik dit vaccin voor mijzelf niet nodig vindt maak mij nog geen "anti-vaxxer".
Het zal best allemaal veilig zijn, maar dat betekend nog niet dat ik vooraan hoef te staan om deze te nemen
Ik ben inderdaad echt vies mad!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mja precies dit ja. En ik ben niet bang voor corona, nooit geweest ook. Kan t alsnog fout gaan? Tuurlijk. Mijn keuze. Zal ik 112 bellen, mocht hoe klein de kans ook ik dood lig te gaan. Zeker
Zal een aantal van jullie vies mad maken.
In before de comments dat ze je niet moeten helpen en een IC bed moeten ontzeggen. Want het zijn toch o zo empatische mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mja precies dit ja. En ik ben niet bang voor corona, nooit geweest ook. Kan t alsnog fout gaan? Tuurlijk. Mijn keuze. Zal ik 112 bellen, mocht hoe klein de kans ook ik dood lig te gaan. Zeker
Zal een aantal van jullie vies mad maken.
Er zijn wel meer mensen die niet in een risicogroep zaten en alsnog de pijp uitgingen natuurlijk, en veel van de vaccinaties die jij en je dochter genomen hebt zijn ook niet meteen dodelijk, maar goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Val niet in een risico groep, heb geen overgewicht, ben niet oud, geen onderliggende issues. Als je voor jezelf het nodig vindt om het vaccin te nemen. By all means leef je uit.
Dingen die je niet begrijpt vragen is toch zeg maar wel een van de standaard functies van een forum. Het mooie is dat je niet hoeft te reageren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:26 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom het je zo boeit, en vooral waarom je denkt te menen dat het je uberhaupt iets aangaat. Vraag je je ook af waarom je buurman een bepaalde auto gekocht heb? Waarom je buurvrouw met die man gaat?
Leuk dat je het niet begrijpt, is totaal niet het probleem van 'antivax'.
Tsja, pech kun je altijd hebben. Vooralsnog is het zo dat het gros van de mensen die door COVID is te komen overlijden boven de verwachte levensverwachting van de mens zit. Ook het type mensen dat doorgaans op de IC terecht komt heeft of wel overgewicht of een ander onderliggend issue.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet in een risicogroep zaten en alsnog de pijp uitgingen natuurlijk, en veel van de vaccinaties die jij en je dochter genomen hebt zijn ook niet meteen dodelijk, maar goed.
Vervolgvraag: denk je dat je meer last ondervindt van de vaccinatie dan wanneer je covid krijgt?
Waar wat wel dan? Ik heb deze aannames uit eerdere gesprekken op fok, maar nooit een een duidelijk antwoord gekregen. Als ze niet voor jou gelden dan ben je ook niet aangesproken door mijn vragen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Alle aannames (en dat zijn er veel en veel oordelende aannames) in de op kloppen voor mij niet.
Wat bedoel je met waar wat wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar wat wel dan? Ik heb deze aannames uit eerdere gesprekken op fok, maar nooit een een duidelijk antwoord gekregen. Als ze niet voor jou gelden dan ben je ook niet aangesproken door mijn vragen.
Nog zo'n vraag die ik heb. Waarom ben je als tegenstander van deze vaccinatie zo bang om een tegenstander van deze vaccinatie genoemd te worden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:44 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |