SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderschat zijn vindingrijkheid niet hequote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je dan doorgaans toch wel acrobatische toeren voor uithalen.
Moet je nagaan wat ie allemaal wel niet met een zaklamp kan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderschat zijn vindingrijkheid niet he
Denk dat US zwierend aan het douchegordijn drie van die flessen volkwakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderschat zijn vindingrijkheid niet he
Normale stervelingen wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je dan doorgaans toch wel acrobatische toeren voor uithalen.
En ondertussen het kamermeisje ook nog even het beddengoed laat testenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat US zwierend aan het douchegordijn drie van die flessen volkwakt.
Dat ... dat wil ik eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ie allemaal wel niet met een zaklamp kan doen
Met een snaakse blik en een wiebeldansje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ondertussen het kamermeisje ook nog even het beddengoed laat testen
En dan komt ipv het wulpse kamermeisje, Karla de ex-kogelstoter binnenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een snaakse blik en een wiebeldansje.
kochelstoterquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan komt ipv het wulpse kamermeisje, Karla de ex-kogelstoter binnen
Ola Supermercato, Telebanco por aqui?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Karzai het volgende:
Vamos al a playa tu amo Buenos noches its time for fiesta
Wie dan ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik keek even TV net en daar was een leuke man op, die leek wel een beetje op mij.
Vind die kokosrondjes lekkerquote:
Jij lijkt toch helemaal niet op Martien Meiland?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie een of ander flutprogramma met bed and breakfast ergens.
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind die kokosrondjes lekker
Verschrikkelijke ventquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lijkt toch helemaal niet op Martien Meiland?
Okquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie een of ander flutprogramma met bed and breakfast ergens.
Ach ja, ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.
Die vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.
Teleurstelling bij elke hapquote:
Op de milkshakes na danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie slogan voor McDonald's.
Da's toch geen hap.quote:
Vanillequote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aardbeienmilkshake sla ik niet af
Ligt er aan hoe koud de machine staatquote:
Ok, ok. Zou geen hap moeten zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe koud de machine staat
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom jij van het Groningse platteland of zo?
Dat moest haast wel, nie-mand vind anijsmelk lekker, dat is bijna hetzelfde als levertraan of zult.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee
Wel uit de Bible Belt streek.
Ja weet niet, vind ook gouden melk lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moest haast wel, nie-mand vind anijsmelk lekker, dat is bijna hetzelfde als levertraan of zult.
Wats dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind ook gouden melk lekker
Anijsmelk met caviapisquote:
Melk met caviapis.quote:
Dit wil ik een keer proberen, klinkt supergezond en kurkuma is lekker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Melk met caviapis.
Nee, melk met kurkuma, kaneel, gember, zwarte peper (activeert kurkuma) en kardemom
Ik vind het erg lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik een keer proberen, klinkt supergezond en kurkuma is lekker.
Wil jij in de Merwede gaan zwemmenquote:
Kiest voor roomboterquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het erg lekkerSommigen doen er ook nog een klontje roomboter, ghee of kokosolie doorheen.
Goede keuze mr. USquote:
O?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee
Wel uit de Bible Belt streek.
Die met die zwarte kousenquote:
Ik wil voor de rest van de dag ook niet meer praten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo dan nog één meeting om het af te leren en dan ben ik weer helemaal gaar van al het gelul
Kurkuma is lekker? Doet weinig meer dan voor een gele kleur zorgen 🤔quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik een keer proberen, klinkt supergezond en kurkuma is lekker.
Ik heb lang gewerkt in de Alblasserwaard. Dus ik heb een rare voorliefde voor die gebiedenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die met die zwarte kousen![]()
Provincie Utrecht
Na die meeting is het voor mij ook wel aju parasol.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil voor de rest van de dag ook niet meer praten.
Doei paraplu.
Dordrecht is toch ook een beetje BibleBelt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb lang gewerkt in de Alblasserwaard. Dus ik heb een rare voorliefde voor die gebieden
Net nog even geproefd, smaakt een beetje tintelzuurcitroenerig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kurkuma is lekker? Doet weinig meer dan voor een gele kleur zorgen 🤔
Net niet. Dordrecht is ook deels katholiek.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dordrecht is toch ook een beetje BibleBelt?
Wel meer dan een beetje hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dordrecht is toch ook een beetje BibleBelt?
Rrrrrrr lange zwarte kousen tot aan daar waar geen scheerapparaat ooit is geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb lang gewerkt in de Alblasserwaard. Dus ik heb een rare voorliefde voor die gebieden
Knieën?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rrrrrrr lange zwarte kousen tot aan daar waar geen scheerapparaat ooit is geweest.
Oh ok, kleurde er vroeger in het buitenland de rijst mee, maar verder 🤔quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net nog even geproefd, smaakt een beetje tintelzuurcitroenerig.
quote:
Van die thigh high kousen met kanten plakrandquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rrrrrrr lange zwarte kousen tot aan daar waar geen scheerapparaat ooit is geweest.
En als die nu gewoon random zelf solliciteert en het niet via jou speelt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de oud collega die ik wilde aannemen moeten laten weten dat we hem niet konden aannemen omdat ik m'n non-solicitation clause over het hoofd had gezien. Nu is ie helemaal teleurgestelden het is zo'n lieve jongen. Baal echt van die fout nu
en ondertussen neuken als de konijnen. Had je "replicatielust" al?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ondertussen neuken als de konijnen. Had je "replicatielust" al?
Ja, maar vrij protestants is wat anders dan bible belt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn dorp is ook vrij protestants
Nee ik heb het al bij legal moeten melden. Maar voor elke andere nieuwe baan zou hij wel kunnen solliciteren weer, zolang ik hem maar niet op de vacature wijsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die nu gewoon random zelf solliciteert en het niet via jou speelt?
Ik kan me zijn teleurstelling best voorstellenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de oud collega die ik wilde aannemen moeten laten weten dat we hem niet konden aannemen omdat ik m'n non-solicitation clause over het hoofd had gezien. Nu is ie helemaal teleurgestelden het is zo'n lieve jongen. Baal echt van die fout nu
Ja en hij had ook nog zo graag mij in specifiek als manager gehad omdat ik zo betrouwbaar ben zei diequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me zijn teleurstelling best voorstellen![]()
Maar in 2022 is hij de eerste
En een bijpassende kaart met homobosjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel een bijpassende incestkaart overheen kunt leggen.
Hallo Balquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
Dit is zo raar. Als je hier opent krijg je als laatste pauze. Dus vroeg aan mij. Collega of k voor hem mocht. Hij begon om om 12. Zegt die gewoon nee omdat k een broodje in mijn smoel heb gestopt
Hoe groener hoe gekker?quote:
Je loopt zeker de hele dag door te kauwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
Dit is zo raar. Als je hier opent krijg je als laatste pauze. Dus vroeg aan mij. Collega of k voor hem mocht. Hij begon om om 12. Zegt die gewoon nee omdat k een broodje in mijn smoel heb gestopt
Daar heb ik nog een leuk verhaal over.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een bijpassende kaart met homobosjes.
Jij bent ook een rarequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuk verhaal over.![]()
Kennelijk is er bij Pijnacker een HOP en daar reed ik langs met de verzorgpowny.
Ik zag allemaal mannen in en uit de bosjes hobbelen, dus ik dacht: dit moet ik verder inspecteren.
Kom ik daar aan met de pwny, stuift iedereen uiteen![]()
Dus ga ik later op zoeken wat er met dat gebied is, was het dus een HOP.
Ja weet ik veel..
Klinkt alsof je een keukenkastje verschuift en daar zit een kakkerlakkennest onder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk is er bij Pijnacker een HOP en daar reed ik langs met de verzorgpowny.
Ik zag allemaal mannen in en uit de bosjes hobbelen, dus ik dacht: dit moet ik verder inspecteren.
Ja weet ik veel..
Nooit gezegd dat ik normaal wasquote:
Ik heb nog nooit keukenkastjes verschoven en last van kakkerlakken heb ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een keukenkastje verschuift en daar zit een kakkerlakkennest onder.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik veel..
Joepiequote:
Ik ook niet, totdat ik bosjes + mannen + Pijnacker ging opzoeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De term HOP kende ik dan weer niet![]()
In There's Something about Mary hebben ze ook een geniale scène over zo'n ontmoetingspunt
Allemaal van die aardappels die uit de zak zijn gevallen en onder het keldertrapje haren beginnen te krijgen.quote:
Wat was de aanleiding?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 9 jaar likkebaardend rondgelopen in die regio
Dat arme paard kwam met plakhoefjes die bosjes uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik bosjes + mannen + Pijnacker ging opzoeken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal van die aardappels die uit de zak zijn gevallen en onder het keldertrapje haren beginnen te krijgen.
Ja, die dacht ook van: wtf.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat arme paard kwam met plakhoefjes die bosjes uit
Klodders homomannenpap in de manen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat arme paard kwam met plakhoefjes die bosjes uit
De fascinatie dat die mensen zo zijn, denken, leven. Voordat ik op mijn 23ste daar belandde dacht ik dat Nederland eigenlijk een heel atheïstisch land was. En dan kom je daar die mannen in donkere pakken tegen, de knotjes, de gekke afsplitsingen, biddagen, mannenbroeders, opwekkingsbijeenkomsten, gezangen op hele noten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
De hoedjes of de lange rokken?
Homomensenpapquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders homomannenpap in de manen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders homomannenpap in de manen.
Toch geluk gehad dat er een rivier tussen zit en ze hier maar Brabant van hebben gemaaktquote:
Dat zijn wel de eckte ecktequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De fascinatie dat die mensen zo zijn, denken, leven. Voordat ik op mijn 23ste daar belandde dacht ik dat Nederland eigenlijk een heel atheïstisch land was. En dan kom je daar die mannen in donkere pakken tegen, de knotjes, de gekke afsplitsingen, biddagen, mannenbroeders, opwekkingsbijeenkomsten, gezangen op hele noten.
Eindeloos fascinerend.
Geschiedenis maakt alles mooierquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch geluk gehad dat er een rivier tussen zit en ze hier maar Brabant van hebben gemaakt
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De fascinatie dat die mensen zo zijn, denken, leven. Voordat ik op mijn 23ste daar belandde dacht ik dat Nederland eigenlijk een heel atheïstisch land was. En dan kom je daar die mannen in donkere pakken tegen, de knotjes, de gekke afsplitsingen, biddagen, mannenbroeders, opwekkingsbijeenkomsten, gezangen op hele noten.
Eindeloos fascinerend.
quote:
Zoveel docu's over dat soort orthodoxe joden in New York gezien op YouTube , fuckimg interessant altijdquote:
Nee liet mijn rozijnen broodje vallenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt zeker de hele dag door te kauwen?
En jij?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee liet mijn rozijnen broodje vallen
Lekker een beetje achter zwoele refodames aanhobbelenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit weekend eens een wandelingetje maken in de Alblasserwaard. Mis het een beetje
Een keer zo'n begrafenis daar meegemaakt, ik denk serieus dat als God stiekem toch zou bestaan en hij zou wat magische trucjes kennen dat hij daar bliksems neer zou laten komen om de boel te steriliseren, wat een bloedeloze armoedige naargeestige sneue bedoeling was dat danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit weekend eens een wandelingetje maken in de Alblasserwaard. Mis het een beetje
Beetje tochtige broedstoven bevlekken jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje achter zwoele refodames aanhobbelen
@UitStralingquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje tochtige broedstoven bevlekken ja
Daar loopt ook een sloot kinderen achteraanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje achter zwoele refodames aanhobbelen
Eensquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Fles is wel een bron van toffe woorden hoor
Ja, het is allemaal wat minder vrolijk dan bij jouw in het Rijke Roomse zuidenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer zo'n begrafenis daar meegemaakt, ik denk serieus dat als God stiekem toch zou bestaan en hij zou wat magische trucjes kennen dat hij daar bliksems neer zou laten komen om de boel te steriliseren, wat een bloedeloze armoedige naargeestige sneue bedoeling was dat dan
Het is een begrafenis, geen dancing.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer zo'n begrafenis daar meegemaakt, ik denk serieus dat als God stiekem toch zou bestaan en hij zou wat magische trucjes kennen dat hij daar bliksems neer zou laten komen om de boel te steriliseren, wat een bloedeloze armoedige naargeestige sneue bedoeling was dat dan
De helft ook al zwanger van broers en ooms.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar loopt ook een sloot kinderen achteraan
Net cavia's.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft ook al zwanger van broers en ooms.
Deed me denken aan Dementors, sucking all of the joy and life out of everyone.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een begrafenis, geen dancing.
Sleazy?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er een woord als je honger hebt en sloom en slaperig bent?
Die van vorige week kwam vanochtend eindelijk ja. En die die ik gisteravond besteld heb verwacht ik zomedalekquote:
Slungry? 🤔quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er een woord als je honger hebt en sloom en slaperig bent?
Ik krijg de mijne in de avondquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van vorige week kwam vanochtend eindelijk ja. En die die ik gisteravond besteld heb verwacht ik zomedalek
Poep-geld.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van vorige week kwam vanochtend eindelijk ja. En die die ik gisteravond besteld heb verwacht ik zomedalek
ja ik ook, tussen 17:00 en 22:00. Maar het komt met de fietskoerier dus het gaat op zeker vandaag wel komenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg de mijne in de avond
Ah, was dat wat ik hoordequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook, tussen 17:00 en 22:00. Maar het komt met de fietskoerier dus het gaat op zeker vandaag wel komen![]()
Al sta ik eigenlijk nu al te trappelen natuurlijk
Hey mijn eerste Gold Certificate jahquote:
Mooi op tijd wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Morgen wordt er weer een winterjas bezorgd. Die zal wel te klein zijn.
Is het schip met geld alweer op?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal blij zijn als ik ook weer geld ontvang. Op mijn bankrekening
Dit staat echt heel raar?quote:De man werd in de nacht van dinsdag op woensdag door zijn ontvoerders uit een auto gezet in een woonwijk in Delft, nadat hij vorige week donderdag werd ontvoerd. Hij is mishandeld en in het ziekenhuis onderzocht en werd gisteren herenigd met zijn familie.
Twee keer 'en' in een zinquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)tandigheden-redelijk
[..]
Dit staat echt heel raar?
En belangrijker nog: hoe is het met de baby?
Nou ja, het is nu alsof de politie of wie dan ook hem nog even mishandeld heeft voor hij naar het ziekenhuis ging.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee keer 'en' in een zin
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is nu alsof de politie hem nog even mishandeld heeft voor hij naar het ziekenhuis ging.
je bent wel geliefd daar hequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Dam zetten ze om.half 5 dat eten klaar. K mag om 5. Dus zeg wil geen koud eten. Zegt die ja j
Mag achter de bar eten
Nah moet er nog voor betalen ook. Begrijp niet hoe ze dat zo inplannenquote:
Staande eten is echt kut vind ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Dam zetten ze om.half 5 dat eten klaar. K mag om 5. Dus zeg wil geen koud eten. Zegt die ja j
Mag achter de bar eten
En over welk culinair orgasme hebben we het dan precies?quote:
Oh ik dacht aan dat laatstequote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks meer voor jou of heb je het zelf al op?
Ik ben aanbeland bij de 500 euro die ik eigenlijk wil sparenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het schip met geld alweer op?
hoe kun je nou een hele avond werken op een handje inktvisringenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Alles hebben ze opgegeten. Echt wat een teringlijers. Krijg nu inktvisringen bij gebrek aan beter
Hoe kan het eten nou op zijn in een restaurant?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Alles hebben ze opgegeten. Echt wat een teringlijers. Krijg nu inktvisringen bij gebrek aan beter
Ja niet maar vroeg mijn collega of hij was wilde maken. Toen zei die pak maar wat op Luik staat. Maar staat niets meer en toen haalde hij zijn schouders op.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe kun je nou een hele avond werken op een handje inktvisringen
Willen ze niet makenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan het eten nou op zijn in een restaurant?Hebben ze niks anders voor je?
Ik zou zelf een eitje gaan staan bakken in de keuken en bij iedere rare blik zou ik mijn middelvinger opsteken.quote:
Ik steek een tweede ijslolly in mijn mond, ik herhaal, tweede ijslolly.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn schnitzels in de pan gooien.
Goorlapquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek een tweede ijslolly in mijn mond, ik herhaal, tweede ijslolly.
zou maccie bestellenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet maar vroeg mijn collega of hij was wilde maken. Toen zei die pak maar wat op Luik staat. Maar staat niets meer en toen haalde hij zijn schouders op.
Dus heb em hem allerlei nare ziektes toegewenst in mijn hoofd en ben k weg gelopen
2 vingers doen wij hier alleen voor de schuimkraag van een biertje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lekker bij het Indonesische leger![]()
https://www.newsweek.com/(...)ale-recruits-1618611
Haha iddquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 vingers doen wij hier alleen voor de schuimkraag van een biertje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lekker bij het Indonesische leger![]()
https://www.newsweek.com/(...)ale-recruits-1618611
Zullen ze in die landen ook van die nieuwsberichten hebben over Nederland?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat je jezelf daar als vrouw ook voor aanmeld, nog even twee vingers in mijn preut en ik ben aangenomen jeeeejj [ afbeelding ]
Ja echt hè? Of zo geïndoctrineerd dat ze denken dat dat de normaalste zaak van de wereld is 🤔quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat je jezelf daar als vrouw ook voor aanmeld, nog even twee vingers in mijn preut en ik ben aangenomen jeeeejj [ afbeelding ]
Ja over drugs en hoe normaal wij dat allemaal maar vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen ze in die landen ook van die nieuwsberichten hebben over Nederland?
Dat zal je nog verbazen, Nederland staat er nooit zo goed op in het buitenland, sprak een keer twee Zweden en die dachten dat we in onze rivieren poepten en dat we al ons afval in de Noordzee dumpten, die vonden ons het goorste land ter wereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen ze in die landen ook van die nieuwsberichten hebben over Nederland?
Ligt er een beetje aan waar je je nieuws vandaan krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen, Nederland staat er nooit zo goed op in het buitenland, sprak een keer twee Zweden en die dachten dat we in onze rivieren poepten en dat we al ons afval in de Noordzee dumpten, die vonden ons het goorste land ter wereld.
En ze denken wereldwijd dat we onze bejaarden vermoorden, dat iedereen drugsverslaafd is en dat we daarom zo vaak seks met dieren en baby's hebben.
Een dood en een zwaargewond.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
NWS / Myrthe (19) en Ruth (22) vermist na drankje in Doetinchem...
Vreemd verhaal dit.
Opzich hebben ze gelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen, Nederland staat er nooit zo goed op in het buitenland, sprak een keer twee Zweden en die dachten dat we in onze rivieren poepten en dat we al ons afval in de Noordzee dumpten, die vonden ons het goorste land ter wereld.
En ze denken wereldwijd dat we onze bejaarden vermoorden, dat iedereen drugsverslaafd is en dat we daarom zo vaak seks met dieren en baby's hebben.
Vanaf dinsdagnacht vermist ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een dood en een zwaargewond.
En dat op een kaarsrechte weg met kilometers en een piepklein bosje.
mijn god vertrek naar marsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag zo'n zomerse dag zou worden, alleen vanochtend zon maar de rest van de dag bewolkt en nu begint het te regenen. We echt smerig benauwd
Steeds vaker, vroeger werden de reguliere nationale nieuwszenders nog wel als waarheidbrengend gezien maar tegenwoordig denkt 58 procent van de Amerikanen dat hun regering van buitenaardse afkomst is, laat staan dat ze deze shit geloven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je je nieuws vandaan krijgt natuurlijk.
Heb meer trek in een snickers denk ikquote:
FOX newsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steeds vaker, vroeger werden de reguliere nationale nieuwszenders nog wel als waarheidbrengend gezien maar tegenwoordig denkt 58 procent van de Amerikanen dat hun regering van buitenaardse afkomst is, laat staan dat ze deze shit geloven.
Ik geloof dat slechts een half miljoen van de Amerikanen nog CNN kijkt bijvoorbeeld.
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of nog veel vreemder, One America News Network, die zijn echt knettergek
Robert Herring, Donald Trump en Jack Posobiec zijn bij elkaar nog heel wat gekker dan Willem Engel en Baudetje bij elkaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet
Dat Nederland zie je het ook nog altijd, waar je je nieuws vandaan haalt maakt je waarheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steeds vaker, vroeger werden de reguliere nationale nieuwszenders nog wel als waarheidbrengend gezien maar tegenwoordig denkt 58 procent van de Amerikanen dat hun regering van buitenaardse afkomst is, laat staan dat ze deze shit geloven.
Ik geloof dat slechts een half miljoen van de Amerikanen nog CNN kijkt bijvoorbeeld.
Bizarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robert Herring, Donald Trump en Jack Posobiec zijn bij elkaar nog heel wat gekker dan Willem Engel en Baudetje bij elkaar.
Andersom, je zoekt het nieuws uit wat je wil lezen en horen ter bevestiging van je eigen gedachten en ideetjes, cherry picking down the rabbit holequote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat Nederland zie je het ook nog altijd, waar je je nieuws vandaan haalt maakt je waarheid.
In de VS zijn er links en rechts wat meer extremen en wil men niet in discussie met elkaar maar waarheid verkopen.
John Michael Posobiec III is an American alt-right and alt-lite political activist, television correspondent and presenter, conspiracy theorist and Internet troll.quote:
Heb nooit van die vent gehoord ook, maar da's zo te zien maar beter ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
John Michael Posobiec III is an American alt-right and alt-lite political activist, television correspondent and presenter, conspiracy theorist and Internet troll.
Mooi als die laatste officieel te boek staat als je beroep maar je hebt ook nog de voorgaande beroepen op je CV staan![]()
Beetje in dezelfde lijn "Willem Christiaan Engel is een Nederlands dansleraar"
Deels. Er is ook nog wel media die wel iets kritischer kan zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom, je zoekt het nieuws uit wat je wil lezen en horen ter bevestiging van je eigen gedachten en ideetjes, cherry picking down the rabbit hole
Er kijken in Nederland al meer mensen naar RTL Boulevard dan dat er Amerikanen naar CNN kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deels. Er is ook nog wel media die wel iets kritischer kan zijn.
Maar cherry-picking wordt enorm veel gedaan.
CNN en CNN international zijn niet de allerbeste nieuwszenders op de wereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er kijken in Nederland al meer mensen naar RTL Boulevard dan dat er Amerikanen naar CNN kijken.
Da’s behoorlijk kruk kutquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Krukje gearriveerd. Alleen is het ingeklapt niet 25,5 cm zoals beloofd, maar 35,5. En nu past het dus niet meer in mijn rugzakje
Dus binnenkort met de hele zut naar de Bever op zoek naar het kleinste rugzakje waar alles in past
Kun je het niet aan de buitenkant van je rugzak vastmaken? Ik heb op al m'n rugzakken haken/elastieken/touwtjes/etc om spullen aan de buitenkant vast te maken. Tot een paar ski's aan toequote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Krukje gearriveerd. Alleen is het ingeklapt niet 25,5 cm zoals beloofd, maar 35,5. En nu past het dus niet meer in mijn rugzakje
Dus binnenkort met de hele zut naar de Bever op zoek naar het kleinste rugzakje waar alles in past
Er even aan vast djoeksen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het niet aan de buitenkant van je rugzak vastmaken? Ik heb op al m'n rugzakken haken/elastieken/touwtjes/etc om spullen aan de buitenkant vast te maken. Tot een paar ski's aan toe
Ja vast wel maar dat zwalkt alle kanten opquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het niet aan de buitenkant van je rugzak vastmaken? Ik heb op al m'n rugzakken haken/elastieken/touwtjes/etc om spullen aan de buitenkant vast te maken. Tot een paar ski's aan toe
Van de Lidl?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb nep bonbonbloc maar oh zo lekker.
Ik vind die van de Lidl ook altijd lekkerquote:
Wat de bedoeling is maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je zo'n krukje aan je tas vastmaakt.
O ja daar past mijn minikrukje ook niet in.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat de bedoeling is maak ik zelf wel uitmaar ik heb een heel klein rugzakje. Dat 10 liter Decathlon ding van 3 euro wat jij ook hebt vgs mij.
Decathlon heet nog best on rugzakken on te wandelen. Bever heeft iets meer keuze natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat de bedoeling is maak ik zelf wel uitmaar ik heb een heel klein rugzakje. Dat 10 liter Decathlon ding van 3 euro wat jij ook hebt vgs mij.
Waarom dan zo'n klein rugzakje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en nu nog een keerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die had je al gepost eerder vandaag of gister ofzo.
Gratiesj gekregen bij een ANWB arrangementquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n klein rugzakje?
Ik vind grote rugzakken ook veel fijner.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n klein rugzakje?
Heb laatst een hele zooi van dat soort tassen/tasjes weggegooid. Ook allemaal gekregen. Nooit gebruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratiesj gekregen bij een ANWB arrangement
Precies dat, en ook een beetje stevigheid is wel fijn toch? Die kleintjes kan je heel klein opvouwen en zijn van van die hele dunne stof.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind grote rugzakken ook veel fijner.
Deze is op zich best prima hoor. Maar nu met krukje net iets te klein dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb laatst een hele zooi van dat soort tassen/tasjes weggegooid. Ook allemaal gekregen. Nooit gebruikt.
Ja idd en zo'n klein rugzakje staat ook zo debiel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies dat, en ook een beetje stevigheid is wel fijn toch? Die kleintjes kan je heel klein opvouwen en zijn van van die hele dunne stof.
Ja zo eentje heb ik ook. Ook behoorlijk geniaal ding.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies dat, en ook een beetje stevigheid is wel fijn toch? Die kleintjes kan je heel klein opvouwen en zijn van van die hele dunne stof.
Meestal zie je van die hele dikke mokkels met van die hele kleine rugzakjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja idd en zo'n klein rugzakje staat ook zo debiel.
Ja alleen nog zo'n petje met van die rotors erop en het plaatje is compleet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meestal zie je van die hele dikke mokkels met van die hele kleine rugzakjes
Ook dat ja, zeker op een grote mensen rug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja idd en zo'n klein rugzakje staat ook zo debiel.
Oh balen toch niet wat je gehoopt had? Rugzakken zijn net als een paar schoenen, ze moeten precies goed zijn en als je dat eenmaal gevonden hebt dan is het lastig te overtreffen ofzo. Als ik ooit een nieuwe moet koop ik denk ik weer precies dezelfde.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een nieuwe rugtas gekocht. Maar denk dat ik toch mijn oude weer meeneem op vakantie
Ja, nee. Dit is wat andersquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik gebruik mijn rugzak gewoon elke dag, voor alles. Ga de deur niet uit zonder die rugzak.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo eentje heb ik ook. Ook behoorlijk geniaal ding.
Maar we hebben het niet over meerdaagse trektochten hé. We hebben het over een wandeling van een halve dag hooguit.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alleen nog zo'n petje met van die rotors erop en het plaatje is compleet.
Die kunnen beter een 60-70 liter rugzak kopen inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zn minst jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kunnen beter een 60-70 liter rugzak kopen inderdaad.
Het is best een grote rugzak maar er past verrassend weinig in. Dat viel me een beetje tegenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat ja, zeker op een grote mensen rug.
[..]
Oh balen toch niet wat je gehoopt had? Rugzakken zijn net als een paar schoenen, ze moeten precies goed zijn en als je dat eenmaal gevonden hebt dan is het lastig te overtreffen ofzo. Als ik ooit een nieuwe moet koop ik denk ik weer precies dezelfde.
https://nl.houseofchester(...)GEAQYASABEgI6hfD_BwEquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zn minst jazullen ook wel een wat steviger stoeltje om op te zitten nodig hebben
Ja ik herinner me je zoektocht. Ik zei toen nog eastpack maar je ging voor een ander merk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is best een grote rugzak maar er past verrassend weinig in. Dat viel me een beetje tegen
You read my mindquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.houseofchester(...)GEAQYASABEgI6hfD_BwE
Knappe jongen die daar een rugzak voor kan vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.houseofchester(...)GEAQYASABEgI6hfD_BwE
Het is een Eastpack gewordenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik herinner me je zoektocht. Ik zei toen nog eastpack maar je ging voor een ander merk.
Klopt. Die van mij ben ik nog steeds wel blij mee, vrij compact maar kan er meer dan genoeg spul in kwijt mocht het weer eens omslaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat ja, zeker op een grote mensen rug.
[..]
Oh balen toch niet wat je gehoopt had? Rugzakken zijn net als een paar schoenen, ze moeten precies goed zijn en als je dat eenmaal gevonden hebt dan is het lastig te overtreffen ofzo. Als ik ooit een nieuwe moet koop ik denk ik weer precies dezelfde.
Oh echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een Eastpack geworden
Even van de E een L maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een Eastpack geworden
Voor hiken moet je denk ik wel meer aan een echte backpack denken? Daar heb ik overigens mijn Thailandreis mee gedaan maar tenzij je echt de wildernis in trekt heb ik liever gewoon een koffer en een normale rugzak.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Die van mij ben ik nog steeds wel blij mee, vrij compact maar kan er meer dan genoeg spul in kwijt mocht het weer eens omslaan.
Als ik weer meerdaags met tent ga lopen moet ik wel eens een andere aanschaffen.
Een blauwequote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh echt?Welke dan? Want ik vind die van mij wel echt ruim. En pas precies binnen de wizz bagage regels, ook niet onbelangrijk.
Ik heb geen koffers meer. In backpacks lukt het mij ook wel normaal gesprokenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor hiken moet je denk ik wel meer aan een echte backpack denken? Daar heb ik overigens mijn Thailandreis mee gedaan maar tenzij je echt de wildernis in trekt heb ik liever gewoon een koffer en een normale rugzak.
Die van mij heeft ook een gevoerd laptop vak, wat een heerlijk kussentje maakt. Maar jammer dat hij niet bevalt want echt goedkoop zijn ze niet. Weet ook niet welk model ik heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blauwe![]()
Geen idee welk model verder. Mijn oude rugzak bestaat uit één groot vak en deze heeft zo’n laptopgleuf. Dat neemt een hoop ruimte in waar je verder weinig mee kan.
Hoe is het met je oog? Zag vanochtend even snel voorbij komen dat het vannacht weer kut was?quote:
Ja maar dan moet je precies iets hebben wat helemaal onderin/achterin etc zit, zelfs met ritsen overal vind ik het vervelend. En zwaar ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen koffers meer. In backpacks lukt het mij ook wel normaal gesproken
Ja, ging weken goed en vannacht ineens weer pijn. Balen. Voelt elke keer een beetje als terug bij af.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog? Zag vanochtend even snel voorbij komen dat het vannacht weer kut was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |