SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderschat zijn vindingrijkheid niet hequote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je dan doorgaans toch wel acrobatische toeren voor uithalen.
Moet je nagaan wat ie allemaal wel niet met een zaklamp kan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderschat zijn vindingrijkheid niet he
Denk dat US zwierend aan het douchegordijn drie van die flessen volkwakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderschat zijn vindingrijkheid niet he
Normale stervelingen wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je dan doorgaans toch wel acrobatische toeren voor uithalen.
En ondertussen het kamermeisje ook nog even het beddengoed laat testenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat US zwierend aan het douchegordijn drie van die flessen volkwakt.
Dat ... dat wil ik eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ie allemaal wel niet met een zaklamp kan doen
Met een snaakse blik en een wiebeldansje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ondertussen het kamermeisje ook nog even het beddengoed laat testen
En dan komt ipv het wulpse kamermeisje, Karla de ex-kogelstoter binnenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een snaakse blik en een wiebeldansje.
kochelstoterquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan komt ipv het wulpse kamermeisje, Karla de ex-kogelstoter binnen
Ola Supermercato, Telebanco por aqui?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Karzai het volgende:
Vamos al a playa tu amo Buenos noches its time for fiesta
Wie dan ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik keek even TV net en daar was een leuke man op, die leek wel een beetje op mij.
Vind die kokosrondjes lekkerquote:
Jij lijkt toch helemaal niet op Martien Meiland?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie een of ander flutprogramma met bed and breakfast ergens.
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind die kokosrondjes lekker
Verschrikkelijke ventquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lijkt toch helemaal niet op Martien Meiland?
Okquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie een of ander flutprogramma met bed and breakfast ergens.
Ach ja, ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.
Die vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies, die met die harde roze bolletjes helemaal.
Teleurstelling bij elke hapquote:
Op de milkshakes na danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie slogan voor McDonald's.
Da's toch geen hap.quote:
Vanillequote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aardbeienmilkshake sla ik niet af
Ligt er aan hoe koud de machine staatquote:
Ok, ok. Zou geen hap moeten zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe koud de machine staat
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom jij van het Groningse platteland of zo?
Dat moest haast wel, nie-mand vind anijsmelk lekker, dat is bijna hetzelfde als levertraan of zult.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee
Wel uit de Bible Belt streek.
Ja weet niet, vind ook gouden melk lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moest haast wel, nie-mand vind anijsmelk lekker, dat is bijna hetzelfde als levertraan of zult.
Wats dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind ook gouden melk lekker
Anijsmelk met caviapisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |