ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:34 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem het terug @:yvonne
We hebben in vbl net de ban van @:Lange_Lans besproken en die bleek eigenlijk niet nodig @:ggmm
Maar ontopic we zijn hier inderdaad ik klb.
Rustig aan jongeman. Hij staat weer sticky.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
Waarom heeft dit tering topic geen sticky.
Iedere keer denk ik dat het de SC is.
GODVERDOMME SLECHT BELEID HIER JONGEN
Je mama's puni is wel stickyquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
Pas op, je vla wordt zuurquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
bronquote:Het lied is een felle aanklacht tegen racisme en religieuze hypocrisie, met kenmerkende snik vertolkt door wijlen de koningin van het levenslied. Het gaat over een man die uitgerekend aan de vooravond van Kerstmis onderkomen zoekt in de stad, maar vanwege zijn huidskleur overal de deur gewezen wordt. In 'kerkje dat noodde' knielt hij neer bij de ruwhouten kribbe van de Heiland en vraagt zich vertwijfeld af 'of dat kindje zo klein alleen maar voor blanken geboren zou zijn'.
Is een protestactie tegen racisme ook een vorm van racisme?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Mylene het volgende:
KLB / Hij Was Maar 'n Neger
Ah, ik lees nu ook dat het protestlied is tegen racisme, totaal verkeerd geïnterpreteerd.
[..]
bron
Het zou op deze wijze niet meer gezongen kunnen worden. Maar wat bedoel jij dan? Alsof een neger altijd wordt uitgesloten door blanken zoals het lied suggereert?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is een protestactie tegen racisme ook een vorm van racisme?
#durftevragen
Mijn vraag is simpel: is een actie gericht tegen racisme/discriminatie, niet evenzogoed een vorm van racisme/discriminatie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zou op deze wijze niet meer gezongen kunnen worden. Maar wat bedoel jij dan? Alsof een neger altijd wordt uitgesloten door blanken zoals het lied suggereert?
Ja, is ook wel terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
Het topic was niet eens gesloten wegens racisme maar vooral wegens linkdump
Okay, maar ik snap hem nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mijn vraag is simpel: is een actie gericht tegen racisme/discriminatie, niet evenzogoed een vorm van racisme/discriminatie?
Ik denk van wel.
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:25 schreef iamredleader het volgende:
Hoi @:Ama toch wel bijzonder.... "wij" verpesten een topic van Kluun?![]()
![]()
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.
Dus je hebt liever allemaal losse topics.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.
Nee dan word je meestal mod...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.
Jij denkt serieus dat hij in 1 subforum in 1 centraal topic zijn dagboek gaat bijhouden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |