SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maja de buzznaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
Zou instappenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
quote:
Omdat je het zo vrolijk vraagt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
En mag die laffe drank uit de OP?
Dan mogen alleen Timmerfrans en Kaag nog vliegen want die zijn belangrijk en hebben het druk enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat prijsvechters nog lang zullen bestaan gezien de klimaatperikelen, over vijf jaar kost het minimaal 500 euro om van Amsterdam naar Athene te reizen en mag je ter compensatie honderddertig boompjes planten.
Ja of we gaan zeppelins op batterijtjes gebruiken.
Stort die neer vinden ze je verminkte lijk onder die lachende bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat prijsvechters nog lang zullen bestaan gezien de klimaatperikelen, over vijf jaar kost het minimaal 500 euro om van Amsterdam naar Athene te reizen en mag je ter compensatie honderddertig boompjes planten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je het zo vrolijk vraagt.
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Sowieso geen problemen met Ryanair.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stort die neer vinden ze je verminkte lijk onder die lachende bij.
Prijsvechters zoals Wizz blijven gewoon bestaan zolang we arbeidsmigranten hebben. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Het is een Europees plan van onze Frans, daar mag je best trots op zijn. Heeft half Nederland op gestemtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?
Nederland is best een grote vervuiler. Maar anderen landen doen ook vast mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?
Wait for it, zeker de hele zomerse volksverhuizingen vanuit Europa naar verre tropische stranden zullen echt niet meer betaalbaar blijven voor Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mogen alleen Timmerfrans en Kaag nog vliegen want die zijn belangrijk en hebben het druk enzo
Naar Boedapest had ik ook wel goede ervaringen met Transavia. Maar niet op de veevluchten naar Griekenland en Turkije.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.
Heb echt veel met Transavia gevlogen en echt maar zelden vertraging gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.
De prijzen die ze nu vragen drijven op subsidies inderdaad; ieder jaar naar een ver oord zal niet zo vanzelfsprekend meer zijn danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wait for it, zeker de hele zomerse volksverhuizingen vanuit Europa naar verre tropische stranden zullen echt niet meer betaalbaar blijven voor Henk en Ingrid.
Prima toch!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb echt veel met Transavia gevlogen en echt maar zelden vertraging gehad.
Maar wel voor Laurens-Jan en *insert naam voor kutkakwijf*quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wait for it, zeker de hele zomerse volksverhuizingen vanuit Europa naar verre tropische stranden zullen echt niet meer betaalbaar blijven voor Henk en Ingrid.
Het was vooral heel vaak heel vroeg en dan functioneer ik sowieso nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Boedapest had ik ook wel goede ervaringen met Transavia. Maar niet op de veevluchten naar Griekenland en Turkije.
Nee dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Dat de mensen klappen als ze geland zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Boedapest had ik ook wel goede ervaringen met Transavia. Maar niet op de veevluchten naar Griekenland en Turkije.
Ik moest vandaag een stukje bezorgen tussen de Strijpsestraat en Schootsestraat...quote:
Hele Balkan overspoeld met Henk en Ingrids.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De prijzen die ze nu vragen drijven op subsidies inderdaad; ieder jaar naar een ver oord zal niet zo vanzelfsprekend meer zijn dan
Ik heb dan altijd zin om die mensen te klappen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de mensen klappen als ze geland zijn
Checkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was vooral heel vaak heel vroeg en dan functioneer ik sowieso niet
Met de auto daar naartoe, wel in de omgeving gefietstquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
Ben 1x op fiets van Emmen naar Appelscha gefietst, nooit weer.
Ja, dat is wel pijnlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan geen verre reizen meer, ja voor erg hoge bedragen eens per vijf jaar voor de gemiddelde mens.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een stukje bezorgen tussen de Strijpsestraat en Schootsestraat...
Geef mij maar wat te eten en een koffietje, dan ben ik snel tevreden.quote:
Die volledige compensatie is wel lekker ja. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima toch!
Ik heb 1x 5 uur vertraging gehad (volledige compensatie gehad, dus ik klaag niet) en een paar keer een aangekondigde vertragingen van enkele uren.
Ja maar vrienden gingen allemaal op de fiets dus dacht doe ook maar sportief mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met de auto daar naartoe, wel in de omgeving gefietst
Dat is altijd een beetje ongemakkelijk ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kroatië en Slovenië zijn al een tijd best populair. Veel mensen die nu lekker de auto pakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hele Balkan overspoeld met Henk en Ingrids.
Trouwens dit jaar lijkt Kroatie wel echt de hotspot voor Nederlanders, ik heb echt zo ontzettend veel mensen gehoord die naar Kroatie gingen dit jaar.
vaker doen danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Maar dik 50 km fietsen in 1x is toch best pittig als je dat nooit doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |