SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maja de buzznaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
Zou instappenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
quote:
Omdat je het zo vrolijk vraagt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
En mag die laffe drank uit de OP?
Dan mogen alleen Timmerfrans en Kaag nog vliegen want die zijn belangrijk en hebben het druk enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat prijsvechters nog lang zullen bestaan gezien de klimaatperikelen, over vijf jaar kost het minimaal 500 euro om van Amsterdam naar Athene te reizen en mag je ter compensatie honderddertig boompjes planten.
Ja of we gaan zeppelins op batterijtjes gebruiken.
Stort die neer vinden ze je verminkte lijk onder die lachende bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er vrolijk uit.
[ afbeelding ]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat prijsvechters nog lang zullen bestaan gezien de klimaatperikelen, over vijf jaar kost het minimaal 500 euro om van Amsterdam naar Athene te reizen en mag je ter compensatie honderddertig boompjes planten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je het zo vrolijk vraagt.
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Sowieso geen problemen met Ryanair.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stort die neer vinden ze je verminkte lijk onder die lachende bij.
Prijsvechters zoals Wizz blijven gewoon bestaan zolang we arbeidsmigranten hebben. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Het is een Europees plan van onze Frans, daar mag je best trots op zijn. Heeft half Nederland op gestemtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?
Nederland is best een grote vervuiler. Maar anderen landen doen ook vast mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het is wel goed, zullen we de rest van de wereld ook betrekken bij deze wereldproblemen of lossen we het als klein Nederland het allemaal zelf wel op ?
Wait for it, zeker de hele zomerse volksverhuizingen vanuit Europa naar verre tropische stranden zullen echt niet meer betaalbaar blijven voor Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mogen alleen Timmerfrans en Kaag nog vliegen want die zijn belangrijk en hebben het druk enzo
Naar Boedapest had ik ook wel goede ervaringen met Transavia. Maar niet op de veevluchten naar Griekenland en Turkije.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.
Heb echt veel met Transavia gevlogen en echt maar zelden vertraging gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beviel sowieso nog beter dan Transvertragia.
De prijzen die ze nu vragen drijven op subsidies inderdaad; ieder jaar naar een ver oord zal niet zo vanzelfsprekend meer zijn danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wait for it, zeker de hele zomerse volksverhuizingen vanuit Europa naar verre tropische stranden zullen echt niet meer betaalbaar blijven voor Henk en Ingrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |