@GGMM kent geen genade.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:36 schreef Coco het volgende:
Wel oppassen met een plaatje of gifje posten.
Voor je het weet heb je een afkoelban aan je broek hangen.
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.quote:
Geldt dat ook voor La Liga?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.
Ja is altijd lastig hé, ook omdat je alles wat niet uit NL komt qua aankopen totaal niet in kan schatten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.
Zou je dan mijn lijstje in willen vullen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanochtend het VI Pro artikel 'Aftellen tot het startschot: zo staan de Eredivisie-clubs ervoor' gelezen dus ik denk dat ik alles wel weet wat ik moet weten.
Het onderscheid tussen linker- en rechterrijtje kon ik wel maken. En de degradanten opschrijven ook wel, maar daarbuiten teveel mitsen en maren en dit en dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://alaphilippe.mediu(...)ot-club-37fe97d70dbb
Overigens 43 minuten leestijd, doe er je voordeel mee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hoe laat is Feyenoord?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanochtend het VI Pro artikel 'Aftellen tot het startschot: zo staan de Eredivisie-clubs ervoor' gelezen dus ik denk dat ik alles wel weet wat ik moet weten.
Nondeju zeg, wanneer ga jij eens voor VI werken?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://alaphilippe.mediu(...)ot-club-37fe97d70dbb
Overigens 43 minuten leestijd, doe er je voordeel mee.
Ja las het idd, misschien even opzetten onder het werken door.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dan mijn lijstje in willen vullen?![]()
VI heeft ook nog een showtje straks om half 1.
Correct.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja las het idd, misschien even opzetten onder het werken door.
En lijstje, je bedoelt neem ik aan niet de ranglijst. Ik ga even kijken in het grote VBL forum.
hè, hé is zo heequote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig hé, ook omdat je alles wat niet uit NL komt qua aankopen totaal niet in kan schatten.
Feyenoord op #1 dus je zal het goed gelezen hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het is donderdag marktdag maar de broodjeszaak is er volgens mij niet vandaag. Domper.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:53 schreef Coco het volgende:
@:Muskusboktor57 kan jij eens stoppen met iedere post van mij te liken?
Ik heb namelijk een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
Ik neem straks een bruin stokbroodje met zalm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.
@:Caland
Harinkje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.
@:Caland
Waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik neem straks een bruin stokbroodje met zalm.
Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |