Ik denk dat jouw dokter deed alsof hij jouw redenering snapte en vooral niet te laat wilde zijn voor zijn volgende patiënt. Doe ik ook vaker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef einzeinz het volgende:
Mijn dokter vroeg me onlangs nog waarom ik niet in ga op het voorstel tot vaccinatie?
Ik heb reeds 2x corona gehad, ben er ook 2x van genezen dus heb ik ook wel bewezen dat ik wel wat immuniteit heb om het met eigen lichaamskracht op te lossen. Daarvoor heb ik geen kunstmatig gebrouwd middel voor nodig!
M'n dokter snapt de redenering wel en ging er verder niet op in!
Na een bloedafname zijn er antistoffen waargenomen. Ik kaatste de bal dan maar terug naar haar 'wat is beter, echte antistoffen of een prik met een dood virus?'
Uit eigen ervaring kan ik je melden dat dit niet zo is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:23 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De vaccinatie zorgt toch voor een vermindering van longcovidklachten?
Dus dan zou het nou beter moeten gaan.
Hier staan zoveel gekkigheden in een post dat ik niet weet waar te beginnenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef einzeinz het volgende:
Mijn dokter vroeg me onlangs nog waarom ik niet in ga op het voorstel tot vaccinatie?
Ik heb reeds 2x corona gehad, ben er ook 2x van genezen dus heb ik ook wel bewezen dat ik wel wat immuniteit heb om het met eigen lichaamskracht op te lossen. Daarvoor heb ik geen kunstmatig gebrouwd middel voor nodig!
M'n dokter snapt de redenering wel en ging er verder niet op in!
Na een bloedafname zijn er antistoffen waargenomen. Ik kaatste de bal dan maar terug naar haar 'wat is beter, echte antistoffen of een prik met een dood virus?'
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw dokter deed alsof hij jouw redenering snapte en vooral niet te laat wilde zijn voor zijn volgende patiënt. Doe ik ook vaker.
1: whatever, niet het punt van zijn post.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij weet er dus echt geen reet van.
1. Een virus leeft nooit.
2. Anti-stoffen van een doorgemaakt infectie zijn niet "beter" dan die van het vaccin. Onderzoeken geven zelfs aan dat het minder is.
3. Als je immuun systeem zo goed was kreeg je het geen 2e keer.
Kan je voor mij de IFR en IHR uitrekenen voor mensen onder de 30 zonder onderliggend lijden? Thx.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:34 schreef NightDancert het volgende:
Voor de niet-gevaccineerden, kijk maar eens hoe de wappiestaten het doen.
Dat is zwaar kut, mja, misschien win ik wel een miljoen als ik een staatslot koop maar men ziet dat nog steeds als irrationele aankoop.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een vriend van mij is 25 met long covid. Hij kan max 3 uur per dag werken anders is hij de rest van de week kapot. Is wetende dat corona ook nare bijwerkingen heeft, die 100% zekerheid niet een beetje onzinnig?
Als je reeel risico loopt is je kosten/baten afweging natuurlijk al heel anders.quote:
Grote vraag waarom Gommie opeens expert is overigens.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...
Dus neen, ik doe het niet!
En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Ehhhhmmmmm... even denk hoor... ehhhmmmmm... Ik denk dat ik het weet: Hij is arts!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grote vraag waarom Gommie opeens expert is overigens.
https://artsencollectief.nl/quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ehhhhmmmmm... even denk hoor... ehhhmmmmm... Ik denk dat ik het weet: Hij is arts!
Prima credentials overigens, maar blijkbaar is 100 mensen met Corona op de IC voor hem niet te behappen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ehhhhmmmmm... even denk hoor... ehhhmmmmm... Ik denk dat ik het weet: Hij is arts!
Kritisch zijn is heel goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://artsencollectief.nl/
Ah ok dus jij gelooft deze knakkers ook wel.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben intussen nog steeds bewust niet gevaccineerd...en waarom ga ik mooi niet vertellen..
Voor de zoveelste keer
Bulgarije (15 % gevaccineerd) doet het nog best goed (loopt wel op nu), zeker met Griekenland voor de deur en al die jongeren die komen feesten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:34 schreef NightDancert het volgende:
Voor de niet-gevaccineerden, kijk maar eens hoe de wappiestaten het doen.
Maar in dit geval gaat die vergelijking toch op in het voordeel van een vaccin?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut, mja, misschien win ik wel een miljoen als ik een staatslot koop maar men ziet dat nog steeds als irrationele aankoop.
Klopt, maar ik ga geen staatslot kopen met verwachte winst 20 euro, die 19 euro kost.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar in dit geval gaat die vergelijking toch op in het voordeel van een vaccin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |