SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oooh God.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel losse thee, maar ben ergens mijn thee-eieren kwijt.
Ligt in de la met vibrerende eieren?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een superfijn thee-ei, maar kerel maakte het dekseltje kwijt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt in de la met vibrerende eieren?
quote:
Oh, Joop weerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een superfijn thee-ei, maar kerel maakte het dekseltje kwijt.
Oke, klaar mee.quote:Geniet van een hipster-trendy sfeer
Hij is wel lief hoor, maar een beetje lomp is 'ie wel.quote:
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen standaard met een thermometer rondlopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag buiten de deur lunchen, zal ik eens thee bestellen voor bij het happen, ik denk dat mensen meteen een thermometer in mijn arie frotten van oprechte schrik en verbazing
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen standaard met een thermometer rondlopen.
Waar was het van?quote:
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag buiten de deur lunchen, zal ik eens thee bestellen voor bij het happen, ik denk dat mensen meteen een thermometer in mijn arie frotten van oprechte schrik en verbazing
Ik herken dit van mr. Wattenschijfje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is wel lief hoor, maar een beetje lomp is 'ie wel.
Of zo'n voorhoofdunit, die zijn ook aardig hip geworden de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..
Strandtent.quote:
* trekt broek weer omhoog.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |