SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oooh God.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel losse thee, maar ben ergens mijn thee-eieren kwijt.
Ligt in de la met vibrerende eieren?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een superfijn thee-ei, maar kerel maakte het dekseltje kwijt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt in de la met vibrerende eieren?
quote:
Oh, Joop weerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een superfijn thee-ei, maar kerel maakte het dekseltje kwijt.
Oke, klaar mee.quote:Geniet van een hipster-trendy sfeer
Hij is wel lief hoor, maar een beetje lomp is 'ie wel.quote:
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen standaard met een thermometer rondlopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag buiten de deur lunchen, zal ik eens thee bestellen voor bij het happen, ik denk dat mensen meteen een thermometer in mijn arie frotten van oprechte schrik en verbazing
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen standaard met een thermometer rondlopen.
Waar was het van?quote:
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag buiten de deur lunchen, zal ik eens thee bestellen voor bij het happen, ik denk dat mensen meteen een thermometer in mijn arie frotten van oprechte schrik en verbazing
Ik herken dit van mr. Wattenschijfje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is wel lief hoor, maar een beetje lomp is 'ie wel.
Of zo'n voorhoofdunit, die zijn ook aardig hip geworden de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..
Strandtent.quote:
* trekt broek weer omhoog.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt dus ook oorthermometers.. hoeft de broek niet naar beneden enzo..
neequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet dit, bestellen er nu veel mensen thee bij hun eten?
Oh, dat lijkt me ook wel wat. Voorlopig heb ik ineens twee oorthermometers in huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zo'n voorhoofdunit, die zijn ook aardig hip geworden de afgelopen anderhalf jaar.
Niet té hard snuiven daar, straks snuif je wat extra's op.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strandtent.Dus ik zal al die hipsters eens opsnuiven.
Liters alcohol, voordat ze weer naar de kantoortuin schuifelenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet dit, bestellen er nu veel mensen thee bij hun eten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook wel wat. Voorlopig heb ik ineens twee oorthermometers in huis.
Zoals zand?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet té hard snuiven daar, straks snuif je wat extra's op.
FTFYquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liters alcohol, voordat ze weer naar de kantoortuin schuifelen wankelen
Ik dacht eerder aan coke.quote:
Ik moet zeggen dat ik ze zelden nodig heb en ook vergeet dat ik ze in huis had. Alleen had laatst mijn moeder een laadje open getrokken met dat ding erin.. compleet vergeten dat ik die nog in het ouderlijk huis had liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet eens een thermometer. Maar eens bestellen ofzo.
Mijn vriendin heeft laatst een op afstand bestuurbaar thei-ei besteld. Echt bijzonder die technisch tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een superfijn thee-ei, maar kerel maakte het dekseltje kwijt.
We hebben nooit gezegd dat ze alleen maar thee zouden drinken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk, de kenner heeft gesproken, 95 procent van de vrouwen amehoela ja
Wat denk je wel niet van mijquote:
Ik had het over de hipsters.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft laatst een op afstand bestuurbaar thei-ei besteld. Echt bijzonder die technisch tegenwoordig.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over de hipsters.
Thei-ei, mooi wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft laatst een op afstand bestuurbaar thei-ei besteld. Echt bijzonder die technisch tegenwoordig.
U riep?quote:
Ranzige wezens zijn jullie toch ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thei-ei, mooi wel.
En die zijn best grappig ja, al liggen die niet bij de thee.
Wederom, niet te hard snuiven dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm. ze vermelden niet op de kaart hoeveel gram biefstuk ze serveren.
Dan ga ik ervanuit dat het ter grootte is van een 50 cent muntje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom, niet te hard snuiven dus.
Op de woordenlijst.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schrijf je dit nou in je dagboek
Ik ben niet degene die meteen z'n broek laat zakken omdat 'ie denkt dat 'ie wat in z'n arie gaat krijgen terwijl de meesten tegenwoordig oorthermometers hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranzige wezens zijn jullie toch ook
beetje jammer.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm. ze vermelden niet op de kaart hoeveel gram biefstuk ze serveren.
Dan ga ik ervanuit dat het ter grootte is van een 50 cent muntje.
wachtmaartothetbudgetvoorhoofdletterspuntenenspatiesopisdanvaltdattekortaankommasnogwelmeeinverhoudingquote:
Woestmakend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer.
zo'n hollands kogelbiefstukje dat op een bierviltje past
Ik las m'n eigen post terug, het had leesbaarder gekund.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wachtmaartothetbudgetvoorhoofdletterspuntenenspatiesopisdanvaltdattekortaankommasnogwelmeeinverhouding
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wachtmaartothetbudgetvoorhoofdletterspuntenenspatiesopisdanvaltdattekortaankommasnogwelmeeinverhouding
Ik wist niet dat dit in relatie met elkaar stond.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Ja. Tuurlijk.
Ik vond m'n rusthartslag afgelopen week aan de hoge kant, maar dat klopt gewoon qua cyclus.
Kramp.
Als we de ch afschaffen en in plaats daarvan de g gebruiken redden we 12 miljoen bomen per jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ga straks gewoon allemaal eten bij de ah halen en het gewoon 3 weken in de koelkast laten wegrottenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo allemaal eten halen bij de ah en opeten
op een bord met 2 worteltjes, 1 boontje en een rondje aardappelgratinquote:
sushi?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een bord met 2 worteltjes, 1 boontje en een rondje aardappelgratin
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet of het een universele regel is, maar het golft bij mij té mooi mee. Paar dagen ervoor is 'ie wat hoger, net als m'n gewicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit in relatie met elkaar stond.
Today I learned!
Moeten we dan ook allemaal die g gaan uitspreken alsof we in een probleemwijk wonen en een Arabische achtergrond hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we de ch afschaffen en in plaats daarvan de g gebruiken redden we 12 miljoen bomen per jaar.
Plausibel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een bord met 2 worteltjes, 1 boontje en een rondje aardappelgratin
Wel makkelijk voor mannen met goede oren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een universele regel is, maar het golft bij mij té mooi mee. Paar dagen ervoor is 'ie wat hoger, net als m'n gewicht.
Alsof je acht jaar oud bentquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien
nee chocolade broodjes en zo
Neem ook pecanbroodjes meequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien
nee chocolade broodjes en zo
Ja, lekker vocht vasthouden, herkenbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een universele regel is, maar het golft bij mij té mooi mee. Paar dagen ervoor is 'ie wat hoger, net als m'n gewicht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Ja. Tuurlijk.
Ik vond m'n rusthartslag afgelopen week aan de hoge kant, maar dat klopt gewoon qua cyclus.
Kramp.
?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we dan ook allemaal die g gaan uitspreken alsof we in een probleemwijk wonen en een Arabische achtergrond hebben?
Ik zie het bitterbal ook al eten. Chocolade op de hoekjes van haar mond, kruimels overal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je acht jaar oud bent
hallo pvvquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we dan ook allemaal die g gaan uitspreken alsof we in een probleemwijk wonen en een Arabische achtergrond hebben?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Ik ben naar buiten geglipt en lig in de bosjes
Oh, die hoort me vooraf genoeg mopperen hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk voor mannen met goede oren.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het bitterbal ook al eten. Chocolade op de hoekjes van haar mond, kruimels overal.
Oh, dat ligt dus niet aan mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
ik weet nog steeds niet wat snorrenlunch is
Ik vind dit vrij opwindend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het bitterbal ook al eten. Chocolade op de hoekjes van haar mond, kruimels overal.
Nee meer zoquote:
hummusquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
ik weet nog steeds niet wat snorrenlunch is
Staat gewoon in de lijst hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat ligt dus niet aan mij.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je acht jaar oud bent
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij opwindend.
quote:
Gemiste kans bij de titel, ik heb gerrie was beter geweest.quote:
Denk dat we een 2021 versie moeten gaan makenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemiste kans bij de titel, ik heb gerrie was beter geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |