dat was met de stepquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
En afgelopen zondag nog op het Nürnberg kasteel...
Ik ben de TS, ik kan de OP aanpassenquote:
Wat jullie daar nou aantrekkelijk aan vinden begrijp ik ook nietquote:
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben de TS, ik kan de OP aanpassen
Goh en wat een kanjer voel jij je nu?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben de TS, ik kan de OP aanpassen
Oh we zijn heel serieus hier, oke, dan voel ik mij gewoon okequote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh en wat een kanjer voel jij je nu?
Je zet maar een TRquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond 40plus altijd lekker relaxed dus pleurt lekker op en laat het hier zijn wat het moet zijn en vermaak je ergens anders.
Maar wel een mooie sterrenhemelquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:08 schreef Flory het volgende:
Dacht ik ga weer even in 40plus langs, gezellig![]()
Veel veranderd hier![]()
gaat teleurgesteld slapen![]()
Ik zit te genieten dat wil je niet wetenquote:
Ik was voornamelijk aan het lurken. En ik ga zo ook maar eensquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow gelukkig jij bent hier ook nog![]()
![]()
Had al gecheckt in welk topic ik zat
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk aan het lurken. En ik ga zo ook maar eensIk wilde nog even naar je zwaaien.
Liefquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk aan het lurken. En ik ga zo ook maar eensIk wilde nog even naar je zwaaien.
quote:
Oh een nieuw huisje? Wat fijn!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Lief![]()
Ben er laatste tijd niet zoveel ivm aankomende verhuizing enzo![]()
Hier ook bedtijd, slaap wel allemaal
Beetje overtrokken lijkt me ... maar goed sommige mensen denken daar anders over ...quote:
Ja, zo blijquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Oh een nieuw huisje? Wat fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |