Flink geïnvesteerd in de marketing afdelingquote:
Staat in de Sharia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:28 schreef dvdfreak het volgende:
waarom heeft ze een oversized jas aan
Vond het ook al een vreemde opmerking. Geeft maar weer aan hoe simpel men daar denkt en redeneert.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij mag de president niet... want hij houdt niet van voetbal?
Ze gaan dus niet:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond een speciale Op1 live vanuit Valkenburg, een maand na de watersnoodramp
… Gedeputeerde Madeleine van Toorenburg zag wat een leed de overstromingen veroorzaakte en minister Cora van Nieuwenhuizen gaat aan de slag om dit soort rampen in de toekomst te voorkomen.
Hoe gaat het met je sollicitatie bij De Telegraaf?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze gaan dus niet:
Sorry zeggen
Zeggen dat ze hebben gefaald
Bekend maken dat ze opstappen omdat ze verantwoordelijk zijn
Ruimschoots schade vergoeden
Deskundige mensen op hun positie zetten die het wel kunnen
Om tedus weer en daar moeten wij naar kijken en meebetalen
Dank voor de melding. Het staat inmiddels in de notulenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit tot laat op de tennisclub, ik meld mij af
Is dat dat krantje waar Louis het over hadquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:21 schreef svann het volgende:
Hoe gaat het met je sollicitatie bij De Telegraaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze toch ook niet..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Kan deze man niet ondertiteld worden?
Niet eens dialect.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Kan deze man niet ondertiteld worden?
@monkyyy is afwezigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
K&vdB met zangeres.gif is helaas dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |