Mja nu is het meer catch and release.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hier opvallend veel kinderen rondlopen (los)
Dat België is niet meer wat het geweest is
Peren in Peer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, leuk.
Peer opgezocht. Wat moet je daar nou weer? @:caland
Overigens geeft Google Maps aan dat ik 58 minuten erover doe om naar Peer te rijden. Ter info.
Wim Boekema mag van mij corona krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb hier een hele pittige mening over.
Wel benieuwd of ze het redelijke voetbal door kunnen trekken of dat het 2 toevalstreffers warenquote:
Alle vertrouwen in Arne. Die domme Zwitsers gaan waarschijnlijk gewoon weer de sluizen open zetten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd of ze het redelijke voetbal door kunnen trekken of dat het 2 toevalstreffers waren
Gelukkig doet Carrasco niet mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd of ze het redelijke voetbal door kunnen trekken of dat het 2 toevalstreffers waren
Ik heb een pittige mening over reclame als nieuwsbericht presenteren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb hier een hele pittige mening over.
Jij kijkt toch niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig doet Carrasco niet mee.
Dat denk ik ook wel ja. Hopelijk doet 1 van die 2 ballenteams in een ronde verder dat ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in Arne. Die domme Zwitsers gaan waarschijnlijk gewoon weer de sluizen open zetten.
Wat zijn de opties ook alweer?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Hopelijk doet 1 van die 2 ballenteams in een ronde verder dat ook.
Moet kunnen. Ik vrees meer voor Vitesse. Al gaan die sowieso niet veel klaarspelen in de groepsfase denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |