Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraag
Ik heb onlogisch niet aangesteldquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?
Van welk forum was jij ook alweer mod?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat je weinig capabele mods aanstelt?
FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van welk forum was jij ook alweer mod?
@Paul doet het prima dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:paul wel op meerdere subfora om maar een voorbeeld te geven.
Zeer lieve jongen verder!
EK was een ramp.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:paul doet het prima dus dat scheelt
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik vind Paul wel een lieve jongen.
.3quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie, je hebt 222 notes. Dat wil ik graag zo houden i.v.m. autisme.3
Ja. Ik ga ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans heeft echt een ban?
Dat was hem voor mij, tot ziens.
Ik chargeer om mijn punt te maken ja. Maar mijn bescheiden mening is dat @Paul geen VBL gerelateerd forum kan modden. Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
Je overdrijft ook graag hoor
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik chargeer om mijn punt te maken ja. Maar mijn bescheiden mening is dat @:paul geen VBL gerelateerd forum kan modden. Waarvan akte.
Mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans heeft echt een ban?
Dat was hem voor mij, tot ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |