Mja, ik baal ook wel dat Maz niet speelt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Vergeten te wissel, ach.
En Mazraoui speelt niet, feest.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uit: Wriedt, Blaswich en Nelson
In: Ngonge , Van Leeuwenburch en Antony.
De Groningen-Gok.
Ik ga vieshard op mn muil.
Zit je daar met je Leeuwenburghquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja godverdomme
Die verdomde Blaswich weer.
Schiet mij maar in een kerstboom.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je daar met je Leeuwenburgh
Erg mooi.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blij dat ik Maulun er uit heb gehaald, kerel miste net een penalty.
53 puntjes, en zometeen komt Brouwers nog in actie.quote:Kallon 8
Sylla 7
Köhlert 2
Til 5
Saglam 1
Martínez 7
J. Timber 7
Mazraoui -
Pedersen 9
Pasveer 7
Ik denk dat hij meeleest.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig of geen punten voor cordoba, dat is dan toch wel weer tegenvallend. Dan ga ik een paar punten verliezen op mensen met Kallon.
Erg mooiquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meeleest.
62, lekkerquote:Kallon 8
Sylla 7
Köhlert 2
Til 5
Saglam 1
Brouwers 9
Martínez 7
J. Timber 7
Mazraoui -
Pedersen 9
Pasveer 7
Jammer van Kallon z'n gele kaart, maar ach, 5 puntjes erbij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twijfelen aan Cambuur was een grote fout.
Leuk dat dat jong scoordequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mees Hilgers
Morgen de dag van de aaarheid voor mijn team.
67, mwoah.quote:Kallon 5
Sylla 5
Köhlert 2
Álvarez 5
De Wit 3
Til 8
Brouwers 2
Martínez 9
Mazraoui 9
Pedersen 9
Pasveer 10
Dit kun je wekelijks zeggen, want de core van spelers zal niet meer gaan veranderen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:41 schreef SnuggLe het volgende:
80 punten. Met nog 2x Cambuur te gaan. Verschillen zullen wederom klein zijzn
Inderdaad. Ik loop nog wat achter met m'n aanvallers, vandaar dat ik minder punten graai dan de rest. Zal wel weer ergens rond de 25e plek eindigen, ook niks mis mee.quote:Op zondag 21 november 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kun je wekelijks zeggen, want de core van spelers zal niet meer gaan veranderen.
We komen wel op een punt dat je kan gaan gokken, oftewel; alles op 1 team bv.quote:Op zondag 21 november 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kun je wekelijks zeggen, want de core van spelers zal niet meer gaan veranderen.
57 punten, met een rondetotaal van 125, beste ronde tot nu toe dit seizoenquote:Kallon 5
Sylla -
Köhlert 2
Álvarez 5
Til 3
Brouwers 5
De Wit 3
Martínez 9
Mazraoui 9
Pedersen 6
Pasveer 10
Ik zie het, zijn verplaatste wedstrijden ivm CL.quote:Op maandag 29 november 2021 07:28 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
De manager gaat open op vrijdag maar donderdag is Ajax-Willem II en dat is geen inhaalwedstrijd.
Hoe zit dat?
Uiteraard, daar heb ik nog speciaal naar gekekenquote:Op woensdag 1 december 2021 19:36 schreef SnuggLe het volgende:
Gatver, en Bijlow en Pedersen niet.
Drizzt, je weet dat het een inhaalpot is? Dus je krijgt alleen punten als je ze Til en Sinisterra ronde 1 is in je team had.
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:43 schreef SnuggLe het volgende:
Komen de punten van Heracles Feyenoord er vanvaond nog bij?
Kan ik die 20+ punten wel gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |