27quote:Kallon 2
Madueke 1
Sinisterra 9
Maulun 2
Til 5
Ter Heide -
Adewoye 0
Max -2
Mwene -
Pasveer 10
Zelfde aantal punten hier. Dat hadden er veel meer kunnen zijn. Domme wissels doorgevoerd.quote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
53 zelfs!
Wel vervelend dat ik nu ook Pedersen moet gaan wisselen. Even wat herstructureren dus.
Lijkt er toch op dat ie mag gaan banken, sowieso denk ik dat op termijn Geertruida gewoon zal spelen daar.quote:Op zondag 19 september 2021 18:29 schreef SnuggLe het volgende:
37 punten met mijn 4 Feyenoordspelers!
Pedersen zijn blessure valt mee lijkt het.
81 punten, prima ronde.
Dat had ik twee seizoenen geleden ook, dramatische start, maar het kwam helemaal goedquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timber geblesseerd. Godsamme
Ik kan beter stoppen met dit spel zo, dit hep geen zin. Waarschijnlijk maar 1 verdediger die speelt deze speelronde, dan wordt het echt niks. Heel erg hopen dat Ajax en Feyenoord een tegengoaltje mogen slikken.
Mjah, ik hoopte op Geertruida als CV, maar Trauner en Senesi doen het te goed. Mooi, die concurrentie.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt er toch op dat ie mag gaan banken, sowieso denk ik dat op termijn Geertruida gewoon zal spelen daar.
Ik hoopte vooral dat Geertruida iets later pas zou spelen. Was ook wel gebeurd als Pedersen niet geblesseerd was geraakt.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mjah, ik hoopte op Geertruida als CV, maar Trauner en Senesi doen het te goed. Mooi, die concurrentie.
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steek die voetbalmanager maar in je reet.
Heb je Nous en Pedersen?quote:Op woensdag 22 september 2021 22:57 schreef SnuggLe het volgende:
Ik denk stiekem, ondanks dat Feyenoord niet de nul gehouden heeft, dat ik rondewinnaar ben.
Wel bijzonder dat bijna niemand in de top 25 nog Feyenoorders heeft. Behalve ik dan.
Ik had Pedersen en Sini, maar zij waren net de 2 die ik vorige ronde verkocht had.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:57 schreef SnuggLe het volgende:
Ik denk stiekem, ondanks dat Feyenoord niet de nul gehouden heeft, dat ik rondewinnaar ben.
Wel bijzonder dat bijna niemand in de top 25 nog Feyenoorders heeft. Behalve ik dan.
Pedersenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Nous en Pedersen?
54 punten, rondetotaal van 81, mwoh.quote:Kallon 5
Madueke 5
Sinisterra 5
Maulun 5
Til 13
Sierra -
Ter Heide 4
Adewoye -1
Max 3
Mwene 5
Pasveer 10
Feyenoord ... dat zal wel veranderen na deze ronde.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:57 schreef SnuggLe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |