Bepaal ik zelf wel. Ik heb mijn hele team al genoemd bijna.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:07 schreef SnuggLe het volgende:
Zet je team dan eens open maximus…..
Zou sowieso een standaardregel moeten zijn in de manager
hahahahaquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:11 schreef SnuggLe het volgende:
“Bepaal ik zelf wel”. Dat zegt mijn zoontje ook haha.
Ik begrijp ook niet wat er zo spannend aan mijn team is, heb het niet eens bewust gedaan volgens mij. Maar als die optie er is heeft ene Snuggle daar niets mee te maken.quote:
21, wat een kutweekendquote:Sinisterra 2
Wriedt 2
Kallon 2
Til 4
Maulun 2
Augustijns -
Mazraoui 1
Max 5
Pröpper 2
Troupée -
Pasveer 1
Wil je niet verder de put indrukken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
24, wat een kutweekendRondetotaal van 101 punten.
Oja, vergeten aan te passen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet verder de put indrukken.
Maar Sini heeft geen 5 punten.
Klopt ja, het verschil in teams is echt heel klein.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:26 schreef SnuggLe het volgende:
Verschillen sowieso al erg erg klein onderling.
Meeste teams hebben wel 5 tot 8 dezelfde spelers.
Geen 1-0 tegen rkc, maar ik betwijfel of je er blij mee bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:55 schreef SnuggLe het volgende:
Toch wat anders gewisseld dan gedacht; all-in met Feyenoord.
Aangezien Sinisterra laat terug is van interlandverplichtingen speelt hij wellicht niet: Linssen erin.
Joey Veerman maakt nog niet veel klaar en speelt tegen Ajax en Utrecht: extra verdediger Feyenoord (Malacia) gezien RKC en Cambuur.
Troupee eruit (speelt niet) en natuurlijk Pedersen erin.
Alvarez speelt mogelijk gezien interlandverplichtingen ook niet meteen dit weekend. En daarna PSV...Dus die tóch niet gekozen.
Nou, 6 Feyenoorders. Dat wordt een 1-0 tegen RKC en gelijkspelen tegen Cambuur. SCREEN MAAR !
(lol)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:55 schreef SnuggLe het volgende:
Toch wat anders gewisseld dan gedacht; all-in met Feyenoord.
Aangezien Sinisterra laat terug is van interlandverplichtingen speelt hij wellicht niet: Linssen erin.
Joey Veerman maakt nog niet veel klaar en speelt tegen Ajax en Utrecht: extra verdediger Feyenoord (Malacia) gezien RKC en Cambuur.
Troupee eruit (speelt niet) en natuurlijk Pedersen erin.
Alvarez speelt mogelijk gezien interlandverplichtingen ook niet meteen dit weekend. En daarna PSV...Dus die tóch niet gekozen.
Nou, 6 Feyenoorders. Dat wordt een 1-0 tegen RKC en gelijkspelen tegen Cambuur. SCREEN MAAR !
49, morgen Saglam, Köhlert en Wriedt nog.quote:Kallon 2
Maulun 2
Til 7
Augustijns -
Timber 9
Mazraoui 9
Ramalho 10
Pasveer 10
Ik ga eerst sparen tot ik filler Augustijns kan vervangen, daarna kijk ik wel wat ik met Kallon en Maulun doe.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet alleen Van Ginkel nog dumpen, die komt gewoon te weinig tot scoren in dit systeem. Al had Zahavi zijn assist moeten verwerken tot goals.
En het Cambuur-effect lijkt wat uitgewerkt, dus wellicht dat ik daar eens ga ingrijpen.
Cambuurt wint over een week gewoon van Feyenoord.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet alleen Van Ginkel nog dumpen, die komt gewoon te weinig tot scoren in dit systeem. Al had Zahavi zijn assist moeten verwerken tot goals.
En het Cambuur-effect lijkt wat uitgewerkt, dus wellicht dat ik daar eens ga ingrijpen.
57, mwoah.quote:Kallon 2
Wriedt 3
Köhlert 3
Saglam 2
Maulun 2
Til 7
Augustijns -
Timber 9
Mazraoui 9
Ramalho 10
Pasveer 10
Had had had. Als we allemaal een glazen bol zouden hebben….quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:04 schreef Ebakkenes het volgende:
Heb nu wel spijt dat ik Feyenoorders heb genomen. Had veel beter AZ-ers kunnen nemen.
50 punten, kom ik op een totaal van 107, niks mis mee.quote:Kallon 4
Wriedt 3
Köhlert 6
Saglam 2
Maulun 2
Til 8
Augustijns -
Timber 9
Mazraoui 9
Ramalho -3
Pasveer 10
Het wordt echt bepaald door welke goedkope spitsen en middenvelders je plaatst en ook daar zijn maar vijf smaken ofzo. En iedereen heeft al een miljoen ajacieden en Til en Sini/Linssen. Ook ik ga op die trein. Dit weekend 4 ajacieden en 3 Feyenoorders, wel iets duurdere spelers dan Kallon en Maulun daarnaast omdat dat wisseltechnisch beter uitkomt en Cambuur het ietwat kwijt lijkt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:38 schreef SnuggLe het volgende:
Tsja, ik ga ook maar even verder doorschakelen naar Ajax. Toch wat Feyenoorders eruit (verdediging) en Ajacieden er in. Verder wat extra Cambuur.
8 spelers die ik dan niet perse hoef te wisselen daarna. 4x Feyenoord, 4x Ajax. Dan sparen om Maulun, Sylla en Kallon langzaam aan te wisselen voor bv Tadic, Haller, Berghuis, Linssen, Veerman etc. Voor de winterstop zijn de verschillen al zo klein, dat de top 10 al wel zo ongeveer bepaad is. Tenzij er gegokt wordt. Of Ajax helemaal instort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |