Goed verhaalquote:
Nou ik zal je eens pijpen met een slok tabasoco op vriendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tis wel zo dat vrouwen die van echt pittig eten houden geweldig zijn in bed. Doe je voordeel met deze informatie.
Hoezo stuk kleiner?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moest hierop googelen ondanks dat ie me bekend voorkwam maar nee, stuk kleiner
Nee man, ik heb de hele vrouwelijke Thaise keukenpersoneel uitgewoond en moest de nacht erop in een luier vol met ijsblokjes slapen, anders kon ik niet slapen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
En dit is gebaseerd op die ene keer dat je geneukt hebben na een pittige maaltijd?
Weet je zeker dat het vrouwen waren?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee man, ik heb de hele vrouwelijke Thaise keukenpersoneel uitgewoond en moest de nacht erop in een luier vol met ijsblokjes slapen, anders kon ik niet slapen.
1 slokkie maar? Amateur.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zal je eens pijpen met een slok tabasoco op vriend
Ga dan over zout praten !!!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
Ok het gaat weer helemaal nergens over
In je poep? dat waren mannen vriendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee man, ik heb de hele vrouwelijke Thaise keukenpersoneel uitgewoond en moest de nacht erop in een luier vol met ijsblokjes slapen, anders kon ik niet slapen.
ik heb al hun adamsappeltjes gecheckt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het vrouwen waren?
Ik vind dat altijd zo'n tip uit de seksrubriek van de Tina of de Break Out om je seksleven wat 'spannender' te makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het belangrijkstequote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb al hun adamsappeltjes gecheckt.
Ik zou het denk ik belangrijker vinden om het veilig te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het belangrijkste
Weet ik niet, lees ik niet. Jij wel dusquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n tip uit de seksrubriek van de Tina of de Break Out om je seksleven wat 'spannender' te maken
Alsof jij nooit zulke blaadjes hebt gelezen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, lees ik niet. Jij wel dus
Thailand is wel mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik belangrijker vinden om het veilig te doen
Ja en de donald duck.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zulke blaadjes hebt gelezen!!!
erquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet altijd moeite doen om niet te vinden dat dat land verpest is door (seks)toerisme
Ik heb de behoefte ook nietquote:
quote:
Praat je nu uit ervaringquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tis wel zo dat vrouwen die van echt pittig eten houden geweldig zijn in bed. Doe je voordeel met deze informatie.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |