Echt he, hoe komen ze er op.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lees die link maar die ik er bij heb gezetwe zouden gemicrowaved worden miljoenen doden zouden er vallen
Je bent langzaam aan aan het gaar wavenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:01 schreef engine het volgende:
Al kan ik m'n ogen amper openhouden dus misschien is het al begonnen
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
Uitsluitend DTS volk hier![]()
Is ons plan gelukt? Hebben we 40+ ingenomen?
Zo snel ben je niet van ons af.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
Uitsluitend DTS volk hier![]()
Is ons plan gelukt? Hebben we 40+ ingenomen?
Als ik had geweten dat je daar zo lam van werd was ik thuis geblevenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent langzaam aan aan het gaar waven
Wat een kutnummer was datquote:
Ja als je alles van te voren weet kom je met een kwartje de wereld rondquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je daar zo lam van werd was ik thuis gebleven
Het vrijdag pas de dertiende. Wat een ellendequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit lekker in de tuin met popcorn en een biertje als de wereld vergaat.
Veilig tussen het onkruid, want onkruid vergaat niet
Ze hebben zich zeker vergist in de datum.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het vrijdag pas de dertiende. Wat een ellende
Ik heb alu foliequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben zich zeker vergist in de datum.
Vrijdag gaan we er pas aan
Ik heb knoflook. Of is dat weer wat anders?quote:
Lekker Mazalookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb knoflook. Of is dat weer wat anders?
Heb ik altijd in huis. Sommige dingen koop ik als het half op is zo is tabasco ook een standaard ietsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb knoflook. Of is dat weer wat anders?
Tabasco gebruik ik haast nooit maar ik heb het wel in huis. Ik zal de houdbaarheidsdatum eigenlijk eens moeten checken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik altijd in huis. Sommige dingen koop ik als het half op is zo is tabasco ook een standaard iets
Ik denk niet dat het snel bederft. Net als zeezout waar een datum op staat. WTF die zooi ligt al miljoenen jaren in de zeequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tabasco gebruik ik haast nooit maar ik heb het wel in huis. Ik zal de houdbaarheidsdatum eigenlijk eens moeten checken.
Op een gegeven moment wordt het bruin. Dan durf ik het niet meer aan en haal ik een nieuw flesje. Ik wist trouwens niet dat er een houdbaarheidsdatum op zeezout zatquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het snel bederft. Net als zeezout waar een datum op staat. WTF die zooi ligt al miljoenen jaren in de zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |