Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ga dat niet even voor een middagje doenBen er denk ik vier jaar geleden voor het laatst geweest, rondje Kruller-Muller, Jachthuis, Museonder enzo.
Begint net jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.
Staat de hei nog in bloei trouwens? Zo ja, dan misschien morgen of vrijdag nog even naar de Sallandse Heuvelrug.
Vroeger, toen je nog plaatjes van kutten mocht posten.quote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog plaatjes van kutten mocht posten.
Volgens mij begint de hei nu net te kleuren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.
Staat de hei nog in bloei trouwens? Zo ja, dan misschien morgen of vrijdag nog even naar de Sallandse Heuvelrug.
Arme jijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik moet te hard werken om jullie bij te kunnen houden.
Ik zit buiten op mijn werktelefoon te FOK!ken en af en toe een mail of app beantwoorden onder het mom van 'werk'.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik moet te hard werken om jullie bij te kunnen houden.
Ojaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
Oei! Dat klinkt lekekr!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
zachte? of echt van die taaie?quote:
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij begint de hei nu net te kleuren.
Ja had hem gelezenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/
Daarom is het beter om op de weg te fietsenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had hem gelezen
Klopt wel, vorig jaar begonnen mensen te picknicken op het fietspad
Boomers?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had hem gelezen
Klopt wel, vorig jaar begonnen mensen te picknicken op het fietspad
Zwijn Gijs (6) vult aan: “Zelf weet ik inmiddels dat ik geen eten moet aanraken waar mensen aan hebben gezeten, maar m’n jongen zijn daar nog kinderlijk naïef in. Je moet echt oppassen.”quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/
Zulke werkdagen heb ik ook wel maar nu probeer ik iets over te nemen van een collega wat totaal niet aan te sluiten is en dat is frustrerend veel werk en stress als het ook nog nieuw is voor je. En het moet dus ook nog allemaal op bepaalde dagen opgeleverd worden i.v.m. andere processenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit buiten op mijn werktelefoon te FOK!ken en af en toe een mail of app beantwoorden onder het mom van 'werk'.
Hoogste biederquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:33 schreef Q. het volgende:
Al 20 bezichtigingen voor mn huis staan. In twee dagen. De markt is echt gek.
Jij dacht zeker dat ik een grapje maakte met m'n 20+ kijkersquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:33 schreef Q. het volgende:
Bizar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:33 schreef Q. het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:43 schreef Tegan het volgende:
Ik kon de stress allemaal niet meer aan dus lekker kip besteld, serie kijken en misschien vanavond even verder werken.
20 duizend bovenop je vraagprijs straksquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:33 schreef Q. het volgende:
Te gek bedoel jequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:33 schreef Q. het volgende:
Q is principieel dus gaat de gekte die hij al jarenlang veroordeelt niet in stand houden en zeker niet van profiterenquote:
Nee, hij kiest gewoon het lekkerste wijf uit en hangt camera's op.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is principieel dus gaat de gekte die hij al jarenlang veroordeelt niet in stand houden en zeker niet van profiteren
Q heeft toch alleen oog voor jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, hij kiest gewoon het lekkerste wijf uit en hangt camera's op.
O ja, er hangen al camera's.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q heeft toch alleen oog voor jou?
Stuur dan ook gewoon tettenpics.quote:
Mijn doelgroep is daar te oud voor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen ze allemaal geld zien op OnlyFans
Ho Ho.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is daar te oud voor.
Nee, enkel vrouwen met stijl en klasse.quote:
Pics van zijn zusje!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
Straks met Moos naar het water in het bos zijn zusje komt ook
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is daar te oud voor.
Link naar je OnlyFans en bewijs mijn ongelijk.quote:
Yes, inschrijving.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ik een grapje maakte met m'n 20+ kijkers
Ga je voor een veiling/inschrijving?
Zo weinig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 duizend bovenop je vraagprijs straks
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is principieel dus gaat de gekte die hij al jarenlang veroordeelt niet in stand houden en zeker niet van profiteren
De eerste de beste belegger die 50K boven vraagprijs biedt krijgt hem?quote:
Uiteraard. Ik ben ook niet gek. Ga nooit meer zoveel geld in één keer verdienen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De eerste de beste belegger die 50K boven vraagprijs biedt krijgt hem?
Gelijk heb je. Dat stelletje met kind op komst gaat maar onder de brug liggenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben ook niet gek. Ga nooit meer zoveel geld in één keer verdienen.
Hadden ze maar geen kinderen moeten maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dat stelletje met kind op komst gaat maar onder de brug liggen
Gekomenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wordt lastig maar ze is een soort gazelle met zwart krullend haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is het zomerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
Morgen vrij dus telt al vrijdag
Vanavond bbq
vleesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond bbq
You lucky you!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond bbq
Same herequote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef babylon het volgende:
Morgen avond de beta van Diablo II Resurrected spelen, als begin van mijn vakantie
Eindelijk mijn Dia itch weer scratchen. Al een paar maand zin, maar gewacht op Resurrectedquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Same here
Al is het enige verschil dat mijn vakantie een weekje later begint, details
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:42 schreef babylon het volgende:
Vrijdag!!!!!Zulks een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vulde het op zo nu en dan op met wat D3 en Path of Exile, maar kijk er erg naar uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Eindelijk mijn Dia itch weer scratchen. Al een paar maand zin, maar gewacht op Resurrected
Krijg je daar geen dagen voor? Al kan ik me voorstellen dat je het daar niet bepaald mee redt, maar het hielp bij mij wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:29 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook vakantie.Maar meer dan weekje wordt het dit jaar niet, heb mn dagen nodig voor de verhuizing.
Alleen als je van ver weg dichter bij het werk gaat wonen. Bij sommige bedrijven. Bij ons sowieso niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Krijg je daar geen dagen voor? Al kan ik me voorstellen dat je het daar niet bepaald mee redt, maar het hielp bij mij wel.
Oh bij ons is elke verhuizing 2 dagen, zolang je het niet vaker dan 1x per 2 jaar doet volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen als je van ver weg dichter bij het werk gaat wonen. Bij sommige bedrijven. Bij ons sowieso niet.
Ik ga er niet van uit. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen als je van ver weg dichter bij het werk gaat wonen. Bij sommige bedrijven. Bij ons sowieso niet.
Bij ons krijg je helemaal niks voor bruiloft of dat soort zaken. Paar jaar geleden allemaal er uit gegooid en daarvoor in ruil 1,1 werkweek verlof, maar die je ook kan besteden aan het keuzeplan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oh bij ons is elke verhuizing 2 dagen, zolang je het niet vaker dan 1x per 2 jaar doet volgens mij.
Maarja, wij krijgen voor een eigen bruiloft ook 4 dagen dus misschien zijn we daarin gewoon wat afwijkend.
Dat hebben wij dan ook weer niet. 21 dagen per jaar en daar moet je het mee doen. Wel krap als je 5x8 werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:48 schreef babylon het volgende:
Ik vind 1,1 week vrij te besteden, ook als je niet trouwt of verhuisd, een veel betere deal
Gewoon 5 of 6 weken als je een geboortekaartje laat zienquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:40 schreef gcjoel het volgende:
Veel bedrijven hebben wel iets van 1 verhuisdag en een dag voor trouwen enzo
Tien vrouwen bezwangeren en een jaartje vrijnemenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 5 of 6 weken als je een geboortekaartje laat zien
5 week + 1,1 weekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben wij dan ook weer niet. 21 dagen per jaar en daar moet je het mee doen. Wel krap als je 5x8 werkt.
Ja, ik ook. Kreeg ze nooit op, kon er elk jaar een stapel verkopen voor meer moneys.quote:
Ik maakte ze gewoon op zonder plannen. Hele dag betaald dutjes doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Kreeg ze nooit op, kon er elk jaar een stapel verkopen voor meer moneys.
Ik werkte hier voor 40 uur per week, en mijn salaris is niet veranderd toen ik hier kwam. Dus in mijn hoofd werk ik nog steeds 40 uur. Dus ik spaar elke week een halve dag. Dan kom ik op 53,5 dagquote:
Geen idee of ze echt bewijs vragen daarvoor; 10 vrouwen bezwangeren kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tien vrouwen bezwangeren en een jaartje vrijnemen.
Je kan ook bij de gemeente gaan werken, kan dat elke dag.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik maakte ze gewoon op zonder plannen. Hele dag betaald dutjes doen.
Uitdagend werkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook bij de gemeente gaan werken, kan dat elke dag.
Gewoon proberen! Misschien lukt het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:03 schreef Senn88 het volgende:
Discriminatie, ik kan geen vrouwen bezwangeren
Ow ok. Wie gaat er zaterdag mee stappen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Misschien lukt het wel.
Sowieso ja! maar die optie is er meestal nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:48 schreef babylon het volgende:
Ik vind 1,1 week vrij te besteden, ook als je niet trouwt of verhuisd, een veel betere deal
O geeft niet, ga ik gewoon gezellig mee! Jij bent nog niet zwanger toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Zaterdag heb ik al een datenight gepland joh.
Even m'n stoelen aanpassen naar drie ipv twee, ken best.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O geeft niet, ga ik gewoon gezellig mee! Jij bent nog niet zwanger toch?
Er staat nergens dat je het kind moet houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:03 schreef Senn88 het volgende:
Wie is de andere persoon? Is die persoon al zwanger? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even m'n stoelen aanpassen naar drie ipv twee, ken best.
Neen, die is niet zwanger, maar bezwangeren wordt een uitdaging.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie is de andere persoon? Is die persoon al zwanger? Ik vraag dit voor een vriendin
Ja he? Al die crotch goblin talk maakt me nerveus.quote:
Crotch goblinquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he? Al die crotch goblin talk maakt me nerveus.
Solliciteer bij hem. Die ligt toch dag en nacht in de bosjes bij CL en noemt het flexwerkplekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een doorbetaald vrij jaar te krijgen met wat aanmoediging van Q
Eng dusquote:
Zelf drie baby's krijgen in een jaar. Oh wachtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:03 schreef Senn88 het volgende:
Ja, dat is echt vet nice als je het warm hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:16 schreef Tegan het volgende:
Ik drink nu voor het eerst ooit vlierbloesemlimonade. Best lekker ijskoud.
Wat een gedoequote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelf drie baby's krijgen in een jaar. Oh wacht.
Lesbisch worden en tien vrouwen bezwangeren met donor. Beetje creatief zijn!
Je zei niet laat de vrouw maar even langskomen voor een onderzoekje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:36 schreef babylon het volgende:
Donders! Ik moest zojuist toch goedkeuring geven voor partnerverlof.
Gedaan zonder te checken op baby
Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:16 schreef Tegan het volgende:
Ik drink nu voor het eerst ooit vlierbloesemlimonade. Best lekker ijskoud.
Ik heb geen idee hoe die er uit ziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je zei niet laat de vrouw maar even langskomen voor een onderzoekje?
Maakt aan de onderkant weinig uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die er uit ziet.
Heb ik nog een hele fles vanquote:
Net terug van anderhalf uur op een terras zitten met een collega.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn stressvolle taakje af. Nu kijken welke mail ik gisteren heb genegeerd
![]()
.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net terug van anderhalf uur op een terras zitten met een collega.Nu kijken welke mail ik ga negeren de komende uren.
Eén van de vele redenen waarom je door mij zo hoog gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:25 schreef Tegan het volgende:
. Gelukkig ben ik beter met Excel dan jij, daar houd ik me dan maar aan vast
.
gcjoel blijkbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, wie heeft daar nu tijd voor?!
plukken in de natuur..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel blijkbaar
Ik wil ook proberen maar hoe kom ik aan vlierbloesem?
Volgend jaar weer hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel blijkbaar
O ja ik zou het niet herkennen en dan gif drinken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgend jaar weer haha
En dan: overal
heb het gewoon in Goffertpark geoogst hier. Wel alleen de hoge bloemen want hondenpis![]()
Maar zijn halve bomen dus er zit zat flink hoog.
Excelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]. Gelukkig ben ik beter met Excel dan jij, daar houd ik me dan maar aan vast
.
Kopen bij ikea kant en klaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel blijkbaar
Nee was ik ook bang voor, maar het bloeit in een bepaalde periode en dan is er echt niks wat erop lijkt dat dan ook bloeit. Ik zag het daarna ook echt overal staanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik zou het niet herkennen en dan gif drinken.
Helaas durft geen politicus in de Westerse wereld zich daar aan te branden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:25 schreef babylon het volgende:
Jullie weten dat we in een mega klimaatcrisis zitten en dat overbevolking een deel van het probleem is hè? Willen jullie in ieder geval niet laten bevallen? K?
Is ook focking lastig. Want die groep die groter wordt, is niet de groep die de CO2 uitstoot doet. Dus wat je dan als politicus moet zeggen is of: Afrika moet arm blijven, of: blanken moeten nog minder kinderen krijgen. Tsja...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas durft geen politicus in de Westerse wereld zich daar aan te branden.
Afgelopen week hoorde ik Rutte anders echt zeggen dat vooral andere landen aan de bak moeten dus voor het gemak zal die overbevolking op andere plekken daar ook wel onder vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:47 schreef STING het volgende:
Helaas durft geen politicus in de Westerse wereld zich daar aan te branden.
Blauw? Geel?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:47 schreef babylon het volgende:
Ik een tijd terug:
Ah, maar ik ben volgens mij toch ook wel Blauw hoor. Want ik vind het erg leuk om Excel sheets te maken.
Collega:
Nee, dan ben je alsnog Geel. Een Blauw iemand vindt het leuk om ze dan bij te houden. Vind jij dat leuk?
Ik:
Nee....
gcjoel gianni61 probeert je te vergiftigenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik zou het niet herkennen en dan gif drinken.
Dat is het, het blijft bij praatjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week hoorde ik Rutte anders echt zeggen dat vooral andere landen aan de bak moeten dus voor het gemak zal die overbevolking op andere plekken daar ook wel onder vallen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de vele redenen waarom je door mij zo hoog gewaardeerd wordt.
Snap ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal in de war.
[ afbeelding ]
Ik snap de meme, maar DE FOK!ker bestaat niet.quote:
Babs zou jij voor een vrouw afstoffen als ze dat vroeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik snap de meme, maar DE FOK!ker bestaat niet.
Niet voor zo maar een vrouw. Maar wel voor mijn vrouwquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Babs zou jij voor een vrouw afstoffen als ze dat vroeg?
Ik ben ook niet zomaar een vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet voor zo maar een vrouw. Maar wel voor mijn vrouw
quote:
Ik wilde zeggen dat ik het ook voor jou zou doen. Maar ik stof m'n eigen huis ook nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar een vrouw.
Ik ga niet bij jou thuis afstoffen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar een vrouw.
Heb nu swiffer dusters gehaald. Had er 2 nodig voor mijn woonkamer van 20m2quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik het ook voor jou zou doen. Maar ik stof m'n eigen huis ook nooit
Het ging om de meubels inderdaad. Maar leek me wel leuk als je je vikingpakje aan deed en dan hier afstoffen en dan kon ik hey hey wicky hey wicky hey zingen. Maar ja. Blijf wel dromenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga niet bij jou thuis afstoffen.
Niet de meubels, niet jou
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het ging om de meubels inderdaad. Maar leek me wel leuk als je je vikingpakje aan deed en dan hier afstoffen en dan kon ik hey hey wicky hey wicky hey zingen. Maar ja. Blijf wel dromen
Als beloning krijg je dan uhm een mooie steen. Want daar maken vikingen dan weer van alles meequote:
Dan nog niet. Kan ik mijn viking-vrouw niet aan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als beloning krijg je dan uhm een mooie steen. Want daar maken vikingen dan weer van alles mee
Ook niet als het ons geheimpje is?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan nog niet. Kan ik mijn viking-vrouw niet aan doen
Ik doe niet aan geheimenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook niet als het ons geheimpje is?
Hoeveel baco's heb je al op?quote:
Proostquote:
Heb net afgestoft want er was geen man die mij wilde helpen. Nu maar in bed gaan liggen maar eigenlijk nog niet moe.quote:
Baco's in bedquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb net afgestoft want er was geen man die mij wilde helpen. Nu maar in bed gaan liggen maar eigenlijk nog niet moe.
Gewoon kruipenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De gordijnen zijn open kan nu niet meer naar de keuken
Dan weet ik het ook niet hoor. Kun je baby dan niet beter vragen om een baco te brengen ipv stoffen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah mijn naaktheid hoeft de rest vd straat niet te zien
Wicky wil niets, dus dat ook vast nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor. Kun je baby dan niet beter vragen om een baco te brengen ipv stoffen?
Ik ben zelf ook naakt, dus al zou je hier in de straat wonen, dan nog gaat dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wicky wil niets, dus dat ook vast niet
Hoezo? Daar heb ik toch geen last vanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook naakt, dus al zou je hier in de straat wonen, dan nog gaat dat niet.
Maar de straat welquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar heb ik toch geen last van
You can leave your hat onquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:14 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga ook maar eens wat kleren uitdoen
Hebbik nietquote:
Goede metafoor voor een condoom was dat wel.quote:
Ik hoor het al, ik kan maar beter ophouden met posten voor vandaag...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die post was best een like waard. Jammer dit
Boa noitequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedenavond allemaal
Estava um pouco nublado e ventoso hoje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Também gostei do lindo tempo?
Ik begin van het winter met cursus Zweedsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Mijn Portugees is rampzalig slecht
Hej!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik begin van het winter met cursus ZweedsBen benieuwd
Slapenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor het weekend?
Oh hell yeahquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor het weekend?
Het is ook warm, maar waarom een loser?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het warm en voel me een loser.
uitstekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mogguh Gi, hoe maakt u het zo vlak voor het weekend?
Mooiere auto? Ga je nog op vakantie ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitstekend.
de vakantie staat op het punt van beginnen.
en vandaag is de laatste werkdag van een collega, dus met de lunch zijn er snacks
en ik krijg zijn auto als het goed is
en hoe is het met Senn?
ja, heb nu van het werk gewoon zo'n witte caddy, maar dan krijg ik een stationwagon en kan ik mn eigen auto ook weg doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mooiere auto? Ga je nog op vakantie ?
Hier goed. Ben even nieuwe zaken aan het beoordelen maar ga straks eerst even snel vliegenvermoordmeuk halen want ik word echt helemaal gek van die krengen
Ja gif de honden en ik krijgen de rambam van alquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb nu van het werk gewoon zo'n witte caddy, maar dan krijg ik een stationwagon en kan ik mn eigen auto ook weg doen.
Maar eerst nog even met de baas onderhandelen hoeveel geld hij er bij wil geven
en ja, een paar dagen, niks bijzonders.
Vliegenvermoordmeuk?
mijn leven is wel beter geworden nu ik een mooi vliegenhor voor de achterdeur heb gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja gif de honden en ik krijgen de rambam van al
Die vliegen.
Heb ik ook maar moos draait de hordingesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn leven is wel beter geworden nu ik een mooi vliegenhor voor de achterdeur heb gemaakt
en moos is een hond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar moos draait de hordinges
En dan vliegt er nog vanalles naar binnen
hmm, ja, dan zou die hier waarschijnlijk ook dwars door dat hor heen lopen, maar goed. ik heb geen dieren, dat scheeltquote:
Ik wil zo’n lamellenhor die tegen het lompe gedrag van Moos kan. Had er nu ook een maar die zit al vol gatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dan zou die hier waarschijnlijk ook dwars door dat hor heen lopen, maar goed. ik heb geen dieren, dat scheelt
je hebt jezus gevonden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En alweer 6 jaar samen met hem
Hij is almachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want alleen hij is een hem?
Mag al blij zijn als ik 6 maanden haalquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet hoor, ik geloof daar niet zo inquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mag al blij zijn als ik 6 maanden haal
Vrijdag de 13e; als dit maar niet de dag is dat je ontdekt dat hij vreemd gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit overkomt mij echt alleen met huisdierenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, zo heb je jaren weinig langdurigs en voor je het weet zit je alweer 9 jaar aan iemand vast.
Ja, zie, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit overkomt mij echt alleen met huisdieren
Heeft 'ie helemaal geen tijd voor johquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e; als dit maar niet de dag is dat je ontdekt dat hij vreemd gaat.
Men zegt dat dat bij sommige vrouwen ook zo werktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn veel makkelijker in aanschaf hoor. Gewoon wat geld over de balk smijten en bingo.
Russische bruidjes enzo toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Men zegt dat dat bij sommige vrouwen ook zo werkt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mja, dan koop ik me weer arm aan antihistamine enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn veel makkelijker in aanschaf hoor. Gewoon wat geld over de balk smijten en bingo.
Zuid oost Azië ook schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Russische bruidjes enzo toch?
Maar ik zoek een man..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon een poedel kopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan koop ik me weer arm aan antihistamine enzo.
Wat is je eisenpakket?quote:
Ik heb de variant waarbij ook poedels en siberische katten niet kunnen.quote:
Ook blauwe russen of naaktkatten kunnen niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de variant waarbij ook poedels en siberische katten niet kunnen.
Naaktkatten moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook blauwe russen of naaktkatten kunnen niet?
Beste vriendin is ook normaal gesproken zwaar allergisch maar blauwe rus gaat goed![]()
Ben ik ook geen fan vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naaktkatten moet je ook niet willen
Nope. Ik reageer op de huidschilfers, niet op dat enzym in het speeksel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook blauwe russen of naaktkatten kunnen niet?
Beste vriendin is ook normaal gesproken zwaar allergisch maar blauwe rus gaat goed![]()
Dan zou ik een robothondje kopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de variant waarbij ook poedels en siberische katten niet kunnen.
Ik googlede en nu zie ik dat er zo iets bestaat als een schotse vouwoorkat. Best geinige beestjesquote:
Hebben we, is niet hetzelfde.quote:
goudvissen zijn ook leuk hoor.quote:
Tot je leert dat dat zwakke kraakbeen niet alleen tot de oortjes beperkt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik googlede en nu zie ik dat er zo iets bestaat als een schotse vouwoorkat. Best geinige beestjes
Ah, zuurquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Ik reageer op de huidschilfers, niet op dat enzym in het speeksel.
Ach ja, ik weet niet beter. Ik vind het zuurder voor kerel, die heeft z'n hele leven katten gehad.quote:
Die zijn wel cutequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik googlede en nu zie ik dat er zo iets bestaat als een schotse vouwoorkat. Best geinige beestjes
Ja dit, arme beestjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot je leert dat dat zwakke kraakbeen niet alleen tot de oortjes beperkt is.
vergroot het dan maar naar een oma slipquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet niet. Vies woord. Misschien door het verkleinen.
Klinkt instant beterquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergroot het dan maar naar een oma slip
Je moet sowieso niet teveel nadenken waarom woorden zijn zoals ze zijn. Dan gaat alles raar klinken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet niet. Vies woord. Misschien door het verkleinen.
Ik vind de plakstring intrigerender.quote:
vooral het los trekken danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de plakstring intrigerender.
En zsm de wasmachine in daarna.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:56 schreef babylon het volgende:
Zolang ze maar uit gaan
(behalve die met open kruis, die kan aanblijven (wel op brandblaren letten))
Bij die dingen vraag ik me af waarom je de moeite nog doet om er een aan te trekken.quote:
Schoonhouden van je tuinbroekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij die dingen vraag ik me af waarom je de moeite nog doet om er een aan te trekken.
Je mag wel naar de formule 1 anders. Daar heeft Hugo VIP-kaarten voor gekregen dus dat gaat zeker door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:08 schreef babylon het volgende:
De gifbeker moet hier helemaal leeg
15-8 en weekend van de 28ste twee festivals.
Eerst werd het weekend festival gecancelled.
Verblijf in Zwitserland uitgebreid en ticket voor Zurich Open Air op 28ste gekocht.
Zurich Open Air gecancelled.
Eendagsfestival op 15-8 gecancelled.
Plannen gemaakt om op 14-8 thuis dan maar los te gaan. Flink wat mensen uitgenodigd. Uiteindelijk konden er zeven en een paar misschiens.
Twee man afgezegd, twee komen alleen even 's middags.
Ook met drie gaat het door, maar what the fuck
Ja je wil hem toch 3x aan ipv 1x. Anders heb je bonkjes afscheiding of een remspoor in je broekquote:
Toch leuk voor huug dat hij een uitje heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag wel naar de formule 1 anders. Daar heeft Hugo VIP-kaarten voor gekregen dus dat gaat zeker door.
Dat zijn toch leuke dingen voor de mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch leuk voor huug dat hij een uitje heeft
Ja Huug is ook maar een mens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn toch leuke dingen voor de mensen.
Dat maakt het natuurlijk extra giftig. Dat voetbal en F1 wel mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag wel naar de formule 1 anders. Daar heeft Hugo VIP-kaarten voor gekregen dus dat gaat zeker door.
Ha! Jij dacht DEZE weekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou begin van de week gebeld worden, het is vrijdag, het begin van de week is allang geweest
Uuhhghquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:08 schreef babylon het volgende:
Verblijf in Zwitserland uitgebreid en ticket voor Zurich Open Air op 28ste gekocht.
Plannen gemaakt om op 14-8 thuis dan maar los te gaan. Flink wat mensen uitgenodigd. Uiteindelijk konden er zeven en een paar misschiens.
Echt ghosten, dus ook niet reageren op jouw mail?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik had een sollicitatie lopen maar na 2 gesprekken laat het bedrijf niks meer van zich horen
Blegh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik had een sollicitatie lopen maar na 2 gesprekken laat het bedrijf niks meer van zich horen
Gelukkig hebben wij Formule 1!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:01 schreef babylon het volgende:
Lollapalooza festival in Chicago: 400.000 bezoekers, 200 besmettingen. 88% van de bezoekers was gevaccineerd.
De Jonge: meer dan 750 mensen is echt onverantwoord!
Blegh. Stom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:08 schreef babylon het volgende:
Bummerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:08 schreef babylon het volgende:
Dat zeiden ze letterlijk, vorige week vrijdag.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Zou je daar naartoe gaan dan??quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:20 schreef ArTiC het volgende:
Nirwana heeft samen met Petey en eurosjopper 1 3-daags festival omgezet naar 3 1-daagde evenementen (in 1 weekend) met 3 aparte vergunningen/namen en websites. Zo kan je het ook oplossen
Wel maar 750 man helaas
Mja toch werkte het hier voor geen meter. Wat deden ze daar anders dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:01 schreef babylon het volgende:
Lollapalooza festival in Chicago: 400.000 bezoekers, 200 besmettingen. 88% van de bezoekers was gevaccineerd.
De Jonge: meer dan 750 mensen is echt onverantwoord!
Hier? Veel minder vaccinatie. En een groot deel had het pas net.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja toch werkte het hier voor geen meter. Wat deden ze daar anders dan?
Mijn hoop wordt vanavond in de grond geboord trouwens, 5 september festival
Droom leven heb jij. Een man die niet wegvlucht, een baan, huisdieren EN een sociaal leven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja toch werkte het hier voor geen meter. Wat deden ze daar anders dan?
Mijn hoop wordt vanavond in de grond geboord trouwens, 5 september festival
Hier gaat alleen de kermis door :’)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er niet vanuit en voor mij persoonlijk maakt het niet uit, maar ik hoop eigenlijk wel dat evenementen vanaf 1 september door mogen gaan, anders gaan we rellen krijgen in het dorp waar ik werk, aangezien de kermis dan dit jaar ook niet door kan gaan
Met zuiptenten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat alleen de kermis door :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |