Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ga dat niet even voor een middagje doenBen er denk ik vier jaar geleden voor het laatst geweest, rondje Kruller-Muller, Jachthuis, Museonder enzo.
Begint net jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.
Staat de hei nog in bloei trouwens? Zo ja, dan misschien morgen of vrijdag nog even naar de Sallandse Heuvelrug.
Vroeger, toen je nog plaatjes van kutten mocht posten.quote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog plaatjes van kutten mocht posten.
Volgens mij begint de hei nu net te kleuren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan kun je volgens mij idd beter ff doorrijden naar de Veluwezoom/Posbank die kant.
Staat de hei nog in bloei trouwens? Zo ja, dan misschien morgen of vrijdag nog even naar de Sallandse Heuvelrug.
Arme jijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik moet te hard werken om jullie bij te kunnen houden.
Ik zit buiten op mijn werktelefoon te FOK!ken en af en toe een mail of app beantwoorden onder het mom van 'werk'.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik moet te hard werken om jullie bij te kunnen houden.
Ojaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
Oei! Dat klinkt lekekr!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
zachte? of echt van die taaie?quote:
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij begint de hei nu net te kleuren.
Ja had hem gelezenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/
Daarom is het beter om op de weg te fietsenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had hem gelezen
Klopt wel, vorig jaar begonnen mensen te picknicken op het fietspad
Boomers?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had hem gelezen
Klopt wel, vorig jaar begonnen mensen te picknicken op het fietspad
Zwijn Gijs (6) vult aan: “Zelf weet ik inmiddels dat ik geen eten moet aanraken waar mensen aan hebben gezeten, maar m’n jongen zijn daar nog kinderlijk naïef in. Je moet echt oppassen.”quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://speld.nl/2021/08/10/mensenplaag-op-de-veluwe/
Zulke werkdagen heb ik ook wel maar nu probeer ik iets over te nemen van een collega wat totaal niet aan te sluiten is en dat is frustrerend veel werk en stress als het ook nog nieuw is voor je. En het moet dus ook nog allemaal op bepaalde dagen opgeleverd worden i.v.m. andere processenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit buiten op mijn werktelefoon te FOK!ken en af en toe een mail of app beantwoorden onder het mom van 'werk'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |