Hoeveel weegt ze nu? Hopen dat je straks gewoon kan bevallen. Is het draaien pijnlijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:04 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerd VFT![]()
![]()
![]()
Vandaag weer een groeiecho gehad. Ze is goed gegroeid!![]()
Ze ligt alleen nog wel in stuit, net zoals N. en spruit, toen ik vroeg waarom al mijn kindjes in stuit liggen zei ze dat mijn baarmoeder een vlindervorm had hoe ze kon zien en dat dit de beste manier voor ze is om te groeien.. 31 augustus staat de versie gepland, hopelijk draait ze van te voren of slaagt de versie want voor een stuit bevalling ligt ze ook niet gunstig.
Jij ook nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Yes, daar is ze, VFT! 🥰 Van harte gefeliciteerd, goed gedaan! Veel geluk, liefde en gezondheid. 😊
Ik zei het toch! Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:41 schreef _Lily_ het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Venus fly trap! Maar we hebben al even niets gehoord dus ik denk dat ze druk bezig is of al lekker met haar baby knuffelt!
Hier 31 weken vandaag, schiet lekker op. Ik zit een stuk beter in mijn vel dan in het 2e trimester omdat ik de baby nu gelukkig dagelijks voel.
Echt niet zoals in de verhalen van veel dames hier. Hij tikt en kriebelt me vooral, maar ik word er echt niet wakker van ofzo en mijn buik beweegt nauwelijks. Dus het is nog steeds een zeer rustige zwangerschap haha. Maar aan de tikjes kan ik merken dat hij groter is geworden en dat is fijn
Met jullie ook alles goed?
Ze weegt nu bijna 2500 gram. Dus in 2 weken tijd echt flink gegroeid! Bij de vorige 2 was het draaien gelukkig niet nodig. Maar ik hoor verhalen dat het gevoelig is en niet prettig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:11 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hoeveel weegt ze nu? Hopen dat je straks gewoon kan bevallen. Is het draaien pijnlijk?
Mooi gewicht! Ik hoop dat het niet nodig is. Heb jij al een naam?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ze weegt nu bijna 2500 gram. Dus in 2 weken tijd echt flink gegroeid! Bij de vorige 2 was het draaien gelukkig niet nodig. Maar ik hoor verhalen dat het gevoelig is en niet prettig.
Ja wij hebben een naam maar begin toch weer te twijfelen. Denk pas dat ik er 100% achter sta als de baby geboren is. En jij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Mooi gewicht! Ik hoop dat het niet nodig is. Heb jij al een naam?
Lastig he? Ja, we hebben een naam (geen Arabische) maar soms denk ik een Arabische naam zou ook wel mooi zijn en dan beginnen de twijfels toe te slaan. Jij wel een Arabische naam? Heel lang hebben we gezegd Aya maar vind het toch te standaard. Fayrouz vind ik zo mooi maar hij weer niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:51 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja wij hebben een naam maar begin toch weer te twijfelen. Denk pas dat ik er 100% achter sta als de baby geboren is. En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |