Surfen met een peddelquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Suppen lijkt me een beetje als nordic walking. Moeilijk doen om het moeilijk doen.
Ja, gezien. Was gewoon een stukje gaan zwemmenquote:Een paar dagen geleden hadden ze voor de Hollandse kust een vrouw gered die al 10 kilometer uit de kust was geraakt tijdens het zwemmen! Toevallig gezien door een zeilbootje.
Een trui dus.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, een heel dik T-shirt met lange mouwen!
Dat is toch een beetje hetzelfde als dat je midden in de Sahara iemand tegenkomt die beweert gewoon een blokje om te gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, gezien. Was gewoon een stukje gaan zwemmen
Forrest Gump of zo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde als dat je midden in de Sahara iemand tegenkomt die beweert gewoon een blokje om te gaan.
Ja, tijd om te tukken. Welterusten!quote:Op zondag 12 september 2021 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even wat andere dingen doen en dan slapen. Fijne avond nog, Recce.
[ afbeelding ]
Trusten
Drie plaatsjes is wel een heel klein strafje.quote:Op zondag 12 september 2021 23:08 schreef Recce het volgende:
Hmmz, toch een straf voor Verstappen.Waarschijnlijk waren ze toch al van plan achteraan te starten de volgende race vanwege motorwissel etc., dus dat maakt dan verder niets uit.
Ik sta weer op de eerste paginaquote:Mooi gescoord deze ronde, Scrut!
Ja, de minst mogelijke straf. Ik had het idee dat veel journalisten het een race incident vonden. Hamilton probeerde nog onder Verstappen uit te rijden terwijl Verstappen al aan het uitstappen was. Niet heel erg veilig!quote:Op zondag 12 september 2021 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie plaatsjes is wel een heel klein strafje.
Als ik nou ook twee keer McLaren had gedaan, was ik een stuk verder gestegen. Ik ga vast binnenkort wel zo'n gok nemen en dan pakt het desastreus uit.quote:Ik sta weer op de eerste pagina
Jij ook lekker gestegen.
Hij liep zelfs al achter de auto van Lewis langs.quote:Op zondag 12 september 2021 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de minst mogelijke straf. Ik had het idee dat veel journalisten het een race incident vonden. Hamilton probeerde nog onder Verstappen uit te rijden terwijl Verstappen al aan het uitstappen was. Niet heel erg veilig!
Volgende GP kun je ook maar beter alles op een team met een Mercedesmotor zetten.quote:[..]
Als ik nou ook twee keer McLaren had gedaan, was ik een stuk verder gestegen. Ik ga vast binnenkort wel zo'n gok nemen en dan pakt het desastreus uit.
Veel mensen op internet zijn boos dat Verstappen niet even ging kijken of alles goed was met Hamilton. Dat lijkt me niet echt nodig als iemand zo aan het gassen is. Hamilton schijnt wel redelijk last van z'n nek te hebben nu.quote:Op zondag 12 september 2021 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij liep zelfs al achter de auto van Lewis langs.
quote:Volgende GP kun je ook maar beter alles op een team met een Mercedesmotor zetten.
Arme jongenquote:Op zondag 12 september 2021 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel mensen op internet zijn boos dat Verstappen niet even ging kijken of alles goed was met Hamilton. Dat lijkt me niet echt nodig als iemand zo aan het gassen is. Hamilton schijnt wel redelijk last van z'n nek te hebben nu.
Mooi dat McLaren weer een team is/wordt om rekening mee te houden.quote:[..]Grote kans dat McLaren er weer goed bijzit.
Ze hadden zelfs wat tape op z'n zere nek gedaan!quote:Op zondag 12 september 2021 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Moet gezegd: Max gunde hem geen blik waardig toen hij uitstapte en wegliep
Volgens jaar is alles weer anders. Kan best dat er dan weer één team heel dominant is.quote:[..]
Mooi dat McLaren weer een team is/wordt om rekening mee te houden.
Hadden ze niet zo'n wonderspuitbus zoals ze in het voetbal hebben?quote:Op zondag 12 september 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs wat tape op z'n zere nek gedaan!
Ja, over volgend jaar valt weinig te zeggen.quote:[..]
Volgens jaar is alles weer anders. Kan best dat er dan weer één team heel dominant is.
Ik las hetquote:Op zondag 12 september 2021 23:47 schreef Recce het volgende:
Ongelooflijk dat het Leger des Heils een totale wappie een prijs geeft.
Dat is niet dramatisch genoeg! Hij heeft ook al long COVID trouwens. En z'n tires are gone!quote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden ze niet zo'n wonderspuitbus zoals ze in het voetbal hebben?
Waar zijn z'n tires heen dan?quote:Op zondag 12 september 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet dramatisch genoeg! Hij heeft ook al long COVID trouwens. En z'n tires are gone!
Ze hebben gereageerd en het probleem eigenlijk alleen maar groter gemaakt:quote:
Je zou maar in de zorg werken!quote:Update
12 september 2021 14:17
Gisteren is de Majoor Bosshardtprijs toegekend aan Marga Bult, vanwege haar onbaatzuchtige hulp en inzet binnen de zorg op een moment dat dit heel hard nodig was. Daarmee staat zij voor ons symbool voor alle hulpverleners, zorgprofessionals en mantelzorgers die de afgelopen periode keihard hebben gewerkt om de coronapandemie onder controle te krijgen. Al deze mensen zijn wij enorm dankbaar! Als zorgorganisatie nemen wij het coronavirus zeer serieus en zijn we bovendien groot voorstander van vaccinatie. De inmiddels ontstane ophef betreuren we dan ook. Graag benadrukken we nogmaals het doel van de prijs: al die warme, betrokken en deskundige mensen een hart onder de riem steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |