quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook ambieert!
Tijdens het fietsen kwam ik langs dit leegstaande gebouw:
[ afbeelding ]
Daar zou dat mooi in kunnen!Maar daar zijn al appartementen en een Grand Café gepland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien eens meedoen aan de volgende Vlielander triatlon dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ren meestal de strandovergang over. Zo kan ik makkelijker in de sporen van de paarden lopen.
Tja, voorlopig staat het leeg en ik neem aan dat ze het niet aandurven weeskindjes uit te zetten als die er eenmaal inzitten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daar zijn al appartementen en een Grand Café gepland.
Een (halve) marathon doen ze hier wel, maar da's niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien eens meedoen aan de volgende Vlielander triatlon dan?
Nou, in Dinkelland gebeuren wel gekkere dingen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, voorlopig staat het leeg en ik neem aan dat ze het niet aandurven weeskindjes uit te zetten als die er eenmaal inzitten.
Nee, dat leek me ook niets. Ik zou ook nooit aan een wedstrijd meedoen, denk ik. Ik kan zelf wel bijhouden hoe hard ik loop/fiets.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een (halve) marathon doen ze hier wel, maar da's niks voor mij.
Ja, dat weet ik! Helaas blijft dat onbekend omdat er geen verslaggevers komen. Misschien kan Arnold Karskens eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, in Dinkelland gebeuren wel gekkere dingen.
Ook niet voor het groepsgevoel?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat leek me ook niets. Ik zou ook nooit aan een wedstrijd meedoen, denk ik. Ik kan zelf wel bijhouden hoe hard ik loop/fiets.
Arnold Karskenspest hoeft niet eens langs te komen om z'n verhalen te verzinnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Helaas blijft dat onbekend omdat er geen verslaggevers komen. Misschien kan Arnold Karskens eens gaan kijken.
Of de aanmoedigingen van het publiek?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor het groepsgevoel?
Nou nou, die man doet ook alleen maar zijn werk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arnold Karskenspest hoeft niet eens langs te komen om z'n verhalen te verzinnen.
Sas en ik zouden met een spandoek gaan staan als jij hier de halve marathon zou lopen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Of de aanmoedigingen van het publiek?
Arnold is toch gewoon een ontsnapte patiënt?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou nou, die man doet ook alleen maar zijn werk.
Het is maar goed dat ik overgeschakeld ben op fietsen!quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sas en ik zouden met een spandoek gaan staan als jij hier de halve marathon zou lopen.
Bij dat soort figuren weet ik nooit of ze echt gek zijn of dat het een verdienmodel is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arnold is toch gewoon een ontsnapte patiënt?
Als overschakelt naar waterfietsen kun je eens langskomen. Liggen wij in onze pakkies op de Richel om je welkom te heten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik overgeschakeld ben op fietsen!
Bij Jensen lijkt me het puur een verdienmodel, bij Karskens vermoed ik PTSS.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij dat soort figuren weet ik nooit of ze echt gek zijn of dat het een verdienmodel is.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als overschakelt naar waterfietsen kun je eens langskomen. Liggen wij in onze pakkies op de Richel om je welkom te heten.
Jensen is gewoon de Nederlandse Alex Jones, denk ik. Verkoopt-ie ook supplementen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Jensen lijkt me het puur een verdienmodel, bij Karskens vermoed ik PTSS.
Suppen doen ze tegenwoordig. Zag er laatst één die een flink eind de Noordzee op was gegaan. Lijkt me helemaal niks. Dit jaar trouwens nog geen enkele zwemmer op Vlieland verdronken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Waterfietsverhuur lijkt me wel lollig op de Waddeneilanden. Dan heeft de KNRM tenminste iets te doen.
Allemaal XXL en groter zeker?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Recce het volgende:
Hmm, hij verkoopt alleen t-shirts en hoodies.
[ afbeelding ]
Maar dit is geen T-shirt en geen hoodiequote:Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Recce het volgende:
Hmm, hij verkoopt alleen t-shirts en hoodies.
[ afbeelding ]
Suppen lijkt me een beetje als nordic walking. Moeilijk doen om het moeilijk doen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suppen doen ze tegenwoordig. Zag er laatst één die een flink eind de Noordzee op was gegaan. Lijkt me helemaal niks. Dit jaar trouwens nog geen enkele zwemmer op Vlieland verdronken.
Jawel, een heel dik T-shirt met lange mouwen!quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dit is geen T-shirt en geen hoodie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |