Nja tijdens de GP van Hongarije was het wel druk maar toen was ik op vakantiequote:
Mag ik.naar huis rijdenquote:
Dan vergaat de wereldquote:
lekker man, goeie actiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo na 5 jaar kom ik ineens even overal opduiken joh! Even de oude en nieuwe mensen opzoeken, want wat moet ik anders met al die vakantieavonden
👍quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk nooit F1 dus ja, soms een stukkie
Ik denk als je een inzamelingsactie houd dat je dan snel genoeg geld hebt om elke ban los te kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik ONZ mod zou zijn had ik een note + slotje gezet
Oh je bent weer aan het aftellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag ik.naar huis rijden
Ach, zo erg is het nou ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meld het, dan nemen wij het mee naar achteren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk nooit F1 dus ja, soms een stukkie
Snel volposten maar danquote:
Ja zit al 55 min alleen hierquote:
Nee, FOK! bekijkt alles objectief!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk als je een inzamelingsactie houd dat je dan snel genoeg geld hebt om elke ban los te kopen.![]()
![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo na 5 jaar kom ik ineens even overal opduiken joh! Even de oude en nieuwe mensen opzoeken, want wat moet ik anders met al die vakantieavonden
Hoe kom.jij aan die blauwequote:
Dan ga ik dat meldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het nou ook allemaal niet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee vind het wat saai, kijk liever FC Utrecht
Ik kijk wel een stukkie als ze in Zandvoort zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in het weekend is hij druk met tinderen en zulks
Van mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe kom.jij aan die blauwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |