Ze hebben toch ook geen geld, valt me nog mee dat hij niet naar SA gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
Dat Messi graag terug wou naar Barca was 1 grote farce... Alleeen om zelf in een goed daglicht te komen staan ...
ik vind het geen vreemde keuze.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:08 schreef Oriente het volgende:
Barcelona fans in shambles.
Vreemde keuze.
Denk dat die zandbak niet zo gezellig voor het gezin is en in Miami zitten veel latinos..quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen geld, valt me nog mee dat hij niet naar SA gaat.
Miami is inderdaad meer Spaans dan dat het Amerikaans is, dus prima voor Messi en zijn gezin.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die zandbak niet zo gezellig voor het gezin is en in Miami zitten veel latinos..
Is veel beter maar 200 miljoen per jaar zal het daar niet worden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die zandbak niet zo gezellig voor het gezin is en in Miami zitten veel latinos..
Wat ik nu lees zit het wel in die orde van grootte door 'sponsor'/winstdeals met Adidas en Apple.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is veel beter maar 200 miljoen per jaar zal het daar niet worden.
Die had ie toch ook best bij Barcelona kunnen tekenen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik nu lees zit het wel in die orde van grootte door 'sponsor'/winstdeals met Adidas en Apple.
Wie zou er dan sponsoren? Apple en Adidas hebben beide zeer grootte belangen in de MLS (Adidas heeft de merchandise rechten en Apple de mediarechten) waardoor ze dit doen. Dat doen ze niet als die naar Barca zou gaan. Daarom zet ik sponsor ook tussen haakjes omdat het eigenlijk gewoon extra salaris is om hem naar de MLS te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ie toch ook best bij Barcelona kunnen tekenen?
Oh Apple en Adidas betalen mee vanuit Inter Miami? Ik dacht dat het gewoon persoonlijke sponsors waren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie zou er dan sponsoren? Apple en Adidas hebben beide zeer grootte belangen in de MLS waardoor ze dit doen. Dat doen ze niet als die naar Barca zou gaan.
Ja heb het wat verduidelijkt, dit is inderdaad de MLS die via Apple en Adidas een groot deel van Messi zijn salaris betaald. Daarom is het bedrag ook niet heel duidelijk, omdat wat er nu gezegd wordt hij gewoon een deel van de extra winst krijgt die Adidas en Apple maken (door extra merchandise/abonnees).quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh Apple en Adidas betalen mee vanuit Inter Miami? Ik dacht dat het gewoon persoonlijke sponsors waren.
Dan zou het meer vergelijkbaar zijn met een La Liga sponsor die meebetaalt aan een transfer naar Barça
Dat abonnement is overal in de wereld via Apple TV beschikbaar (80 euro voor een seizoen als je ATV+ hebt, 100 euro zonder).quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:06 schreef Maver24 het volgende:
Zo we kunnen geen Messi meer kijken op de nederlandse tv. Ik heb geen Apple tv en dat abonnement is niet in nederland?
Eindelijk iemand die het snapt…!quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:49 schreef Kriegel het volgende:
Logisch natuurlijk.
Ik bedoel, leuk, 200 miljoen per jaar in de zandbak, leuk, toch nog bij Barcelona eindigen, maar als je in de herfst van je carrière de kans krijgt om met Nick Marsman te spelen dan ga je.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Goede keus van Messi
Alle grote gingen uiteindelijk naar de VS
Daar kan hij lekker wonen en beter voor zijn gezin
Hij kiest duidelijk niet voor het geld om in een zandbak te gaan wonen
De stadions in de VS zullen echt vol lopen om Messi te zien
Ronaldo had dat ook moeten doen.
Dat is in Miami geen enkel probleem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:25 schreef Nober het volgende:
Messi gaat het dan eindelijk doen. Spreekt niet eens Engels.
[ twitter ]
Soccerquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:25 schreef Nober het volgende:
Messi gaat het dan eindelijk doen. Spreekt niet eens Engels.
[ twitter ]
2 weken geleden is Phillyboy ontslagen door zijn maatjequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
Inter Miami staat wel onderaan in de Eastern MLS league
goede deal van beckhamquote:Volgens CNN zijn sommige tickets na de komst van Messi maar liefst duizend procent duurder geworden. Een kaartje dat maandag nog voor 120 dollar over de toonbank ging, kostte na de komst van Messi gemiddeld 1248 dollar. Het goedkoopste kaartje van 29 dollar werd doorverkocht voor 660 dollar. En dan is het nog altijd maar de vraag of Messi daadwerkelijk mee doet. Supporters die puur en alleen voor de Argentijn komen, moeten hopen dat hij fit is.
Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer Inter Miami voor het eerst over Messi kan beschikken, maar de club hoopt hem erbij te hebben op 21 juli, wanneer er een wedstrijd in de Leagues Cup tegen Cruz Azul op het programma staat, die overigens binnen enkele minuten uitverkocht was. Het is nog maar de vraag of die wedstrijd gespeeld wordt in het stadion van Inter Miami, dat nog 'maar' 18.000 fans binnen kan laten. Volgens Amerikaanse media wordt de wedstrijd mogelijk verplaatst naar het Hard Rock Stadium, de thuishaven van NFL-club Miami Dolphins, waar 65.000 mensen in kunnen.
Maakt niet uit voor de aanstaande Leagues Cup (21/7 t/m 19/8).quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:24 schreef Aiciu het volgende:
Van kampioen naar de nummer laatst in de hamburger league
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |