De allerbeste voetballer ooit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een totaal overdreven hype voor een transfer, alsof god op aarde is geland
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Goeie tetten, zijn daar betere pics van?
Hij moet eerst maar eens een WK winnen zoals Cruijff en Best... oh wacht.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:48 schreef TheVulture het volgende:
dit komt wel het dichtst bijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Van alle GOATs is dit toch wel de grootste.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is een Goat ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van alle GOATs is dit toch wel de grootste.
Oh. Dan hebben we het niet over de Goat.quote:
Klopt, want dit is niet het topic over Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiroquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh. Dan hebben we het niet over de Goat.
Wat betekent :p ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt, want dit is niet het topic over Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro
:p
die komt niet eens in de goat top 5, er was zelfs een Ronaldo beterquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt, want dit is niet het topic over Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro
:p
Jij weet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die komt niet eens in de goat top 5, er was zelfs een Ronaldo beter
Hij spreekt niet eens Engels.quote:
Er gingen een tij terug verhalen de ronde dat ie franse les zou volgen ... maar blijkbaar fake newsquote:
Als je in Spanje en Argentinië woont dan is Spaans ruim voldoende.quote:
Heeft Depay eigenlijk ooit Frans gesproken? Zat toch 4 jaar in Lyon maar alles was ik qua filmpjes zag is Engels of Nederlandsquote:
Dat het bij Depay niet lukt kan ik me nog wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft Depay eigenlijk ooit Frans gesproken? Zat toch 4 jaar in Lyon maar alles was ik qua filmpjes zag is Engels of Nederlands
Ja als die niet had kunnen voetballen had hij op een sociale werkplaats kunnen beginnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat het bij Depay niet lukt kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Deze sla ik over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
MESSI NIET BIJ WEDSTRIJDSELECTIE VOOR DE THUISWEDSTRIJD TEGEN STRASBOURG
Ook Marquinhos, Verratti, Paredes, Neymar, Di María en Donnarumma zijn nog niet wedstrijdfit.
Ramos, Dagba, Bernat, Gueye, Lettelier en Alloh kampen nog met blessures.
Nederlanders Wijnaldum en Simons zijn er vanavond wel bij.
https://en.psg.fr/teams/f(...)-germain-psg-ligue-1
Flopshow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |