Krampjes komen door de melk, dus als je even wil sussen zonder haar meteen met melk te overladen is het wel een goede tipquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Doen we! Even kijken morgen en anders komt het over een aantal dagen wel weer.
Aan de leegste borst drinken is dan juist anders dan het algemene advies? Ik begin altijd met de borst die de vorige ronde het toetje was of die ze de vorige voeding niet gedronken had.
Misschien een domme vraag maar dan staat die volste borst toch nog meer op knappen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Krampjes komen door de melk, dus als je even wil sussen zonder haar meteen met melk te overladen is het wel een goede tip
Ja, voor jezelf is het inderdaad minder comfortabelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar dan staat die volste borst toch nog meer op knappen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef SQ het volgende:
VakantieBFD:
[ afbeelding ]
Morgen weer inhoudelijk reageren
Omg wat cutequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:24 schreef tpopml het volgende:
[..]Dat doet ie netjes! Mickey lag al weer een paar keer met z'n snoet in t zand
![]()
@:MaJo Mickey is deze dagen vastgeplakt aan mij of iig als hij moe is. Volgens mij zitten we weer in een sprong.
Verder zijn we erachter dat zijn plotse zwaaibewegingen zijn dansmoves zijn! Hij kijkt ook echt naar de sonos en begint dan te swingen. Bij wakker worden etaleert hij graag zijn anatomische kennis van de neus door zowel op die van papa als mama te tikken. Ook trekt hij zich op! Ben benieuwd wanneer hij gaat lopen...
Go Soofquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:24 schreef Peejtur het volgende:
Jeuy ons 10 maanden oude meisje gaat uit zichzelf zitten. Nog even paar weken laten doen en dan kunnen we fietsen
Ik denk dat je twee mensen door elkaar haaltquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omg wat cuteAapie lacht wel altijd als we voor hem zingen maar ik heb hem nog niet betrapt op dansen. Wel bounced hij super enthousiast als we hem rechtop houden, hij is dan zo trots
[..]
Go SoofHoe gaat het nu met eten?
Shit je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee mensen door elkaar haalt
Het is niet Soof haha. LLquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omg wat cuteAapie lacht wel altijd als we voor hem zingen maar ik heb hem nog niet betrapt op dansen. Wel bounced hij super enthousiast als we hem rechtop houden, hij is dan zo trots
[..]
Go SoofHoe gaat het nu met eten?
Ja @Sunshine1982 had me er al op gewezen, oepsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:16 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Het is niet Soof haha. LLEn qua eten gaat en ging het al goed dus je bent denk ik in de war
Yay wat knap! En dat is wel babyeigen ja dat ze gaan huilen als iets niet luktquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef Mango91 het volgende:
Mijn baby rolt! Helaas gaat hij vervolgens wel huilen omdat terugrollen niet lukt.
Vandaag ook z'n eerste prikjes gehad. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren.
Wat goed! Poffertje kan het ook nog niet zo lang en blijft zelden lang zitten. Andere prioriteiten heeft ze. Nou dacht ik vandaag haar eens te rugdragen maar dat moet ik echt nog even oefenen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:24 schreef Peejtur het volgende:
Jeuy ons 10 maanden oude meisje gaat uit zichzelf zitten. Nog even paar weken laten doen en dan kunnen we fietsen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shit je hebt helemaal gelijk@:Peejtur sorry medemod
Dat krijg je als er weinig mannen hier posten, dan ga je ze door elkaar halen
Maar nee, ik ben gewoon moe
Moeder van schreeuwerd hier. We kwamen de buurvrouw tegen bij een avondwandelingetje. Dus zij zo heel vrolijk Colin begroeten maar hij is bepaald geen allemansvriendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben meer mensen hier schreeuwbaby’s? Bubbles is sinds een tijdje echt verschrikkelijk veel aan t schreeuwen (als ze ergens niet bij kan, als ze even geen aandacht krijgt, of zonder reden) en ik moet zeggen dat ik het best slecht trek![]()
.
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 05:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mochten inderdaad naar huis, uitslagen krijgen we straks. Nacht gaat redelijk baby-wise, maar de peuter heeft al drie keer haar bed vol gespuugd en ik kom niet van de wc af. Ik vrees dat we allemaal een virus hebben.
Ik denk eerder dat mensen elkaar na-schrijven. Zo van ‘hee het gaat over nieuwe vaardigheden, daar kan ik er ook een van delen!’ Dat gaat niet op als iedereen altijd alles vertelt. Maar zo is het niet. Dus ik denk dat mijn theorie kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:26 schreef Seven. het volgende:
Leuk om te lezen van alle rollende, zittende, optrekkende en losstaande baby's!
En opvallend: vaak is er in dit topic sprake van een trend. Veel zieke baby's, of veel baby's tegelijk die weer nieuwe dingen leren.
Plausibel!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:49 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen elkaar na-schrijven. Zo van ‘hee het gaat over nieuwe vaardigheden, daar kan ik er ook een van delen!’ Dat gaat niet op als iedereen altijd alles vertelt. Maar zo is het niet. Dus ik denk dat mijn theorie klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |