Kan heel FOK wel TR'en.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
TR, do not engage. Kan ik wat mee op zich.
Ik wil m'n muisarm niet erger maken dan noodzakelijk.quote:
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
Gevalletje kutkloon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
O nu zie ik het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...quote:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...
Die Bibe10?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ja, daar ging het vegen over.quote:
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:11 schreef DrMarten het volgende:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Het was al afgelopen voor het begonnen was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Jouw onvermogen om te delen zie ik niet als mentaal instabiel, vooral als eeuwig zonde.quote:
Het drama was vooral dat ik bij iedere keer knipperen een post zag verdwijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Dat gezegd hebbende...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.
Lekker en verstandig! Enjoyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
En toen was ik de hele week vrij...
*gaat in het park onder een boom liggen met een boekje
Hopelijk geeft het de nodige rust in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
En toen was ik de hele week vrij...
*gaat in het park onder een boom liggen met een boekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |