Yep!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Daarom, komt wel goed. (dus komt het niet goed)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.
Beide zaken bevestigde Slot woensdagmiddag op de persconferentie. De middenvelder is niet speelgerechtigd voor de return tegen FC Luzern, maar ook niet voor een eventuele volgende (en laatste) voorronde. Dit omdat hij met zijn oude ploeg Molde ook al wedstrijden in de voorrondes van het Europese toernooi speelde. Pas in de groepsfase - als Feyenoord die haalt - is Aursnes weer inzetbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Ziet er uitstekend uit maat. Houden zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Lekker gewerkt gozertquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe OP staat erin!
@:ThePlaneteer heb er een JPG van gemaakt en via Tinypng.com (wat ook voor JPG's werkt) kwam ik uit op rond 600kb, al een stuk kleiner.
Lekker man!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Mooie opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Puik werk makker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:33 schreef Qarrad het volgende:
Ben trouwens wel heel blij dat er nog zoveel groei in Malacia bleek te zitten. Was in het begin niet overtuigd dat hij de voorkeur boven Haps verdiende maar het betaalt zich nu uit.
Als hij dit doortrekt wordt dit een mooi seizoen (en eindelijk weer eens een goede verkoop in plaats van een uit wanhoop ontbonden contract).
Gaat echt niet naar 020 trouwens, geloof ik niks van.
Inderdaad, viel mij ook wel op.quote:
10 miljoen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook wel op.
Hoe dan ook kunnen we natuurlijk de absolute hoofdprijs voor hem vragen en dat gaat Ajax vast niet betalen.
Nounou beginnen de dreigementen nu alquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je alleen zijn onderlichaam wilt hebben is dat wel voldoende denk ik.
Ik vermoed dat dit te cryptisch voor hem is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou beginnen de dreigementen nu al
Lijkt mij ook niet wel zo verstandig om geen nee te zeggen.quote:
EINDBAASquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |