En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord geeft 15 fans stadionverbod na bedreigen bestuursleden
https://www.telegraaf.nl/(...)reigen-bestuursleden
Weekje schoffelen erbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.
Alleen als het toevallig schikt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weekje schoffelen erbij?
Jammer. Dan maar rustig brengen, is misschien ook wel beter. Hij hoeft er, in tegenstelling tot Trauner en Jahanbakz, ook niet meteen te staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Dat was 10 jaar geleden wellicht een probleem, nu toch niet meer. Of je moet zo’n paupertelefoon hebben zoals @onlogischquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Heel gaaf!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Walgelijk deze fatshamingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Moest wel glimlachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk deze fatshaming
@:thebradgetv
Dat zie je een keeperstrainer sowieso niet zoveel doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Yep!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Daarom, komt wel goed. (dus komt het niet goed)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.
Beide zaken bevestigde Slot woensdagmiddag op de persconferentie. De middenvelder is niet speelgerechtigd voor de return tegen FC Luzern, maar ook niet voor een eventuele volgende (en laatste) voorronde. Dit omdat hij met zijn oude ploeg Molde ook al wedstrijden in de voorrondes van het Europese toernooi speelde. Pas in de groepsfase - als Feyenoord die haalt - is Aursnes weer inzetbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Ziet er uitstekend uit maat. Houden zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt gozertquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe OP staat erin!
@:ThePlaneteer heb er een JPG van gemaakt en via Tinypng.com (wat ook voor JPG's werkt) kwam ik uit op rond 600kb, al een stuk kleiner.
Lekker man!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Puik werk makker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |