50% totaal voor lul en 50% totaal gelijk. Wat vinden we daarvan?quote:
Dit is fok, dus we benaderen hem op de negatiefst mogelijke manier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50% totaal voor lul en 50% totaal gelijk. Wat vinden we daarvan?
Benfica speelt al vrijwel de hele wedstrijd met 11 tegen 10. Competitie CL voorronde vervalsing!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro wel wisselen graag. En nooit meer Mvogo. Verder kan ik er wel mee leven als we zo winnen met het oog op woensdag.
Die Mauro is inderdaad gewoon niet goed genoeg voor dit PSV. Zou me verbazen als hij na de rust nog speelt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:42 schreef tja77 het volgende:
Je mist wat voetballend vermogen wanneer Goatze en van Ginkel mogen rusten. Die twee zullen zeker nog vaker rust krijgen, als je dan op iemand als Mauro moet rekenen, dan ga je geheid een paar keer op je plaat.
Misschien Götze voor hem, maar ja, dat kunstgras hè….quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die Mauro is inderdaad gewoon niet goed genoeg voor dit PSV. Zou me verbazen als hij na de rust nog speelt.
Super zonde. Die instelling van hem is geweldig. Bal kwijt, alles er aan doen om hem terug te krijgen. Helaas zou hij hem gewoon wat minder vaak kwijt moeten raken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien Götze voor hem, maar ja, dat kunstgras hè….
Jammer dat Mauro het niveau niet aan kan, goede mentaliteit, inzetbaar op meerdere posities, geen rare fratsen e.d.
Maar ja, dat niveau….
Teze op rechts is gewoon veldvulling. Die doet verdedigend niet schokkend veel verkeerd, maar voegt echt vrijwel niks toe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft is PSV überhaupt veel sterker voor m'n gevoel. Niemand die me negatief meer opvalt
Heeft ook geen ruk te doen natuurlijk, dus valt 'ie me niet opquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:17 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Teze op rechts is gewoon veldvulling. Die doet verdedigend niet schokkend veel verkeerd, maar voegt echt vrijwel niks toe.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:32 schreef Zorro het volgende:
Götze niet blij met egoïsme van Zahavi.
Volgende keer Insigne erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |