Dit is geen arrogantie meer, dit is gewoon los staan van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens hoop je dan ook op puntverlies. Arrogantie ten top.
Tuurlijk, snap ook niet dat hij er nog zoveel kernspelers in durft te zetten. Zou gewoon Jong PSV laten opdraven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach welnee. Heracles moet je altijd kunnen hebben toch.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap ook niet dat hij er nog zoveel kernspelers in durft te zetten. Zou gewoon Jong PSV laten opdraven.
Nou, het seizoen meteen beginnen met puntverlies… verstandig wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijke opstelling. Kan hier heel slecht tegen..
Ik ook, ongeacht het resultaat vind ik dit echt om te janken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijke opstelling. Kan hier heel slecht tegen..
Maar Bruma speelt best prima over het algemeen.quote:
Die Sangare staat ook weer als vanouds te schutteren. Ik denk niet dat hij 3 ballen naar dezelfde kleur heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mvogo is wel echt nog veel erger dan Drommel.
WE ARE BACK.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De cumbek van het oogaids.
Dit is zijn beste pot sinds Basel thuis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BRUMA IS ER BIJ
Okeequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is zijn beste pot sinds Basel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |